~Seni Seviyorum ~

33 1 0
                                    

Yaklaşık 1 ay olmuştu okula başlayalı Uraz la daha çok konuşmaya başlamıştık. Kızlarla aramız harikaydı bu arada sınıfa yeni bir kız gelmişti adı Deniz. Uraz'ın arkadaşıymış kimi kandırıyorsunuz siz ya kız bildiğin Uraz'a asılıyor. Bu böyle devam ederse bende onun saçlarından asılıp duvara sürecektim. Denizi döverken hayal ettim kendimi hiç böyle biri değildim noldu bana böyle ya diye gülerken hayallerimden kurtulup çalan zille '' hadi bahçeye çıkalım''diye kızları ellerinden tutup çekiştirmeye başladım. Tabiki bana dayanamayıp pes ettiler ve dışarı çıktık. İlerde boş olan kamelya lardan birine oturduk. Çıkışta biyere gitmek için plan yapmaya başladık. O sırada Buğra yanımıza gelip Gamze'yi çağırdı. Gamze bize '' birazdan gelirim'' diyerek göz kırptı. Ezgiyle ona gülümserken gözüm kamelya ya takıldı. Uraz'ın yanında oturan o kız kim di ya. Ah buda sorumu tabiki Deniz hiç vakit kaçırmamış sarı yelloz. Ezgi '' kızım ne oturuyorsun yanlarına gitsene güzelim çocuğu kaptıracaksın''Diye sızlanıp duruyordu. Tabiki de yanlarına gitmeyecektim. Ama burda da kıskançlıktan geberecektim. O sırada karşıdan gelen Ayberki gördüm. Ayberk babamın iş ortağının oğluydu. Fırsat bu fırsat diyip Ayberk in yanına gittim. '' naber Ayberk ne yapıyorsun''felan diye konuşmaya başladık. Gerçekten çok samimiydik ve Uraz'ın gözlerinin beni hapsettiğini hissedebiliyordum. Ayberk'e biraz Uraz dan bahsetmiştim. Ayberk '' sanırım birileri seni kıskandı ve buraya doğru geliyor '' dedi gülerken. Uraz yanıma gelip '' Laya biraz konuşabilir miyiz''dedi gergin bir şekilde. '' hayır şuan meşgulüm''dedim ona bakmayarak. Uraz '' Laya konuşacaz yürü''dedi kolumdan tutarken. Hemen kolumu kurtarıp '' gelmek istemiyorum''dedim. O sırada Ayberk '' kız gelmek istemiyor görmüyor musun? '' dedi Uraz ı iterek. Bi anda Uraz kafayı Ayberk in suratına gömdü. '' Aman allahım ne yaptığını sanıyorsun sen''diye bağırmaya başladım. Uraz kolumdan çekiştirmeye başladı. Arkamdan Ayberk'e özür dileyen gözlerle baktım. Ben çırpındıkça Uraz dayanamadı ve beni bacaklarım dan kaldırıp omuzuna attı. '' indir beni, sana indir dedim duymuyor musun, öldürcem seni''diye çırpınıyordum. Uraz gülerek '' ah canımı acıtıyorsun Laya '' diye dalga geçiyordu. Uyuz meteor. Beni okulun arkasına götürüp yere indirdi. Yere ayaklarım deydiği anda hızlı adımlarla yürümeye başladı. Fakat Uraz çok hızlıydı bana yetişip kolumdan tuttu ve sert bir şekilde Kendine çekti. O hızla Uraz ın o muhteşem kaslarına çarptığım an aklım başımdan gitti. '' yüzüme bak Laya'' diyerek kafamı yukarı kaldırdı. Göz göze geldiğimiz anda zaman durmuş gibiydi. ''Erkekler le konuşmayacaksın, beni deli etme laya''diye bağırırken farkında olmadan kolumu sıkıyordu. Yüzde yüz eminim ki mosmor olmuştu.''Bırak kolumu canımı acıtıyorsun. Hem sen kim oluyorsun seni ilgilendirmez kiminle konuştuğum''derken kolumu kurtarmaya çalışıyordum. '' Senin ne yaptığın, kimle konuştuğun, hangi cehenneme gittiğin beni ilgilendirir prenses'' dedi öne doğru eğilerek. O kadar yakındık ki nefesini yüzümde hissedebiliyordum. '' ilgilendirmez Uraz. Sen orda Deniz'le samimiyken bi bok olmuyor da ben Ayberkcim le konuşurken mi sorun oluyor''diyerek itekledim. ''Düzgün konuş Laya Ayberkciğine başlattırma kızım erkeklerle samimi olamazsın anladın mı beni olamazsın.''diyerek beni duvara itekledi. Çarpmanın verdiği acıyla inledim. Artık göz yaşlarımı tutamıyordum. İzin verdim akmalarına. Yerden destek alarak yavaş yavaş ayağa kalktım. Uraz ''Özür dilerim, isteyerek olmadı. Nolur affet özür dilerim diye yalvarıyordu. Uraz ın gözlerinin içine baktım ve bir damla daha yaş süzüldü yanaklarımdan. Arkamı dönüp ön bahçeye doğru yürümeye başladım. Arkamda kalan Uraz ın can alıcı sesiyle olduğum yerde kaldım. '' Seni seviyorum Laya''.

KusursuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin