Sınıfa girdiğimde sıraların dolduğunu fark ettim. Arka sıralara doğru baktığımda berk ve buğra'nın da bu sınıfta olduğunu anladım. Kızlarla sıramıza doğru ilerleyip oturduk. Ardından Uraz geldi etrafına bakındı gözleri boş sıra arıyordu fakat yoktu. Lanet olsun bi tek benim yanım boştu. Ciddi bir tavırla yanıma gelip oturdu bana dönüp çakma bir gülümse yerleştirdi yüzüne tekrar suratını asıp önüne döndü elindeki deftere birşeyler yazıyordu. Uraz tarif edilemez bir yakışıklılığa sahipti. Parfümünün kokusu, sigara kokusuyla karışmıştı ama muhteşem bir koku geliyordu burnuma. Hayır laya kendine gel sen bu çocuğa aşık olamazsın daha önce böyle biriyle arkadaş bile olmadın diye içinden söylenirken zil çalmış ders çoktan bitmişti. Son dersti. Ve sonunda eve gidiyordum.
URAZ'DAN
''Lan Uraz kimi kandırıyorsun o kıza nasıl baktığını gördük oğlum'' diye söylenen buğra'ya bakıp hangi kızdan bahsediyorsun sen derken sigaramı yakmaya çalışıyordum. '' Şu yeni gelen güzel kız Laya'ya nasıl baktığını gördük oğlum sen resmen bu kızdan hoşlandın''diyen berk'e dönüp '' kapa çeneni''diye sert bi şekilde konuştum. Sigaramı bitirip ''akşam görüşürüz beyler''diyip yanlarından ayrıldım. Çıkışa geldiğimde Laya taksi bekliyordu bi süre kenara çekilip onu izledim gerçekten çok güzel bir kızdı ama o farklıydı zengin di kolej den gelmişti. Biz onunla çok farklıydık. Yanına oturduğum da burnuma gelen kokusu eşsiz di. Kader neyi gerektiriyorsa onu yaşayacaktık. Ama ben bu kızdan hoşlanıyordum ne kadar belli etmesem de bu gerçekti daha ilk günden ilk görüşte aşktı bu. Daha önce hiç böyle birşey başıma gelmemişti çok kız arkadaşım olmuştu ama Laya farklıydı. Kafamdaki düşüncelerden kurtulup tekrar Laya'ya baktım duvara yaslanmış telefonuyla konuşuyordu. '' Ne demek taksi kalmadı ben başka bi durak numarası bilmiyorum'' diye telefonda ki kişiye bağırıyordu.
Arka bahçedeki motoruma binip Çıkışa doğru hızlı bir şekilde gaza bastım Laya'nın tam önünde durup '' istersen evine bırakabilirim''dedim. Laya şaşırmış bir şekilde bana bakarak '' benden nefret ettiğini düşünüyordum''dedi. Gülümsedim ve kafamla arkayı işaret ettim. İkimizde kasklarımızı takıp yola devam ettik. Laya belime sarılmamakta ısrar etse de ben aşırı hız tutkunu bir insan olduğum için bu hıza asla dayanamaz ve sarılmak zorunda kalırdı. Dediğim gibi oldu. Laya sarılınca birden kaslarım gerildi neden böyle oluyor anlamıyordum ilk defa oluyordu fakat bu güzel bir hisdi.LAYA'DAN
Ah lanet olsun çok hızlı gidiyordu ve mecburen beline sarılmak zorunda kalmıştım. '' Uraz şu aleti biraz daha yavaş kullansan olmuyor mu''diye sızlanıyordum. Uraz '' Tatlım benimle birlikte olmak istiyorsan bunlara alınmalısın''dedi. '' Ne diyorsun sen gerizekalı seninle birlikte olmak isteyen yok bi taraflarından uydurma lütfen '' diyerek sırtına vurdum. Bundan keyif alarak kahkaha attı ''yapma güzelim kalbinin sesini duyabiliyorum heyecanlandığın her halinden belli''dedi. '' Of allahım bu utanç verici''. Yavaş yavaş eve doğru yaklaşıyorduk biraz rahatlamıştım. '' Uraz siz nerde oturuyorsunuz? '' diye merakla sordum. '' Uraz ''Arka sokağınız da''diye cevap verdim. Bu duruma hem şaşırmış hemde biraz sevinmiştim. Uraz biraz yavaşlayıp kapımızın önünde durdu. Kaskı çıkardığı anda yüzüne düşen saçları sert ama mutlu bakışları hafif gülümsemesiyle kusursuz gözüküyordu daha ilk günden bu kadarı fazlaydı.