Üzerime rahat birşeyler gidip, salona girdim. Uraz yayılmış bir şekilde koltukta yatıyordu. Saçları dağınıkken daha yakışıklı görünüyordu seni sevimli meteor diye içimden düşünürken Uraz geldiğimi fark etti. Uraz '' beni gizli gizli izlemene gerek yok güzelim yanıma gelebilirsin, utanma ''diyerek kahkaha atıyordu. Kolunu cimcikleyerek ''kes çeneni ukala meteor. Hadi çıkalım artık hazırım ''dedim sarılarak. Uraz ''Dikkat et arabaya binerken''diyerek belimi tuttu. ''Abartma Uraz hiç birşeyim yok, hastaymışım gibi davranma'' Uraz '' Tamam canım '' diyerek şöför koltuğuna geçti. Ve bizimkilerin evinin önüne gittik. Herkes Buğra'nın evinin önünde toplanacaktı. Ezgi '' gelmeseydiniz niye zahmet ettiniz, 5 dakika sonra meyvelerimizi toplamaya gelirdiniz. Kök saldık buraya '' diyerek söyleniyordu. Berk, Ezgi' nin ağzını eliyle kapatarak '' biran önce gidelim yoksa benim tatlı geveze sevgilim susmayacak '' dedi. Hep birlikte gülerek arabaya bindik. Ve gideceğimiz yere doğru yola çıktık. Piknik yapacağımız yere geldiğimizde içim açıldı, harika biryerdi burası ama hiç kimse yoktu '' Uraz neden kimse yok burada '' diye sordum. Uraz '' ben isteğim için kimse yok tatlım, bugün buralar bizim sadece biz olacağız '' dedi sarılarak. Ezgi '' vayy yaşa be Uraz adamsın '' diyerek Uraz'ın koluna vurdu. Uraz '' şııttt yavaş kızım '' diyerek güldü. Buğra '' eeee ne yiyeceğiz ben acıktım '' diyerek bulunduğu yere oturdu. Gamze '' kalk bakalım koca ayı, örtüyü yere seriyim öyle otur '' diyerek Buğra yı çekiştiriyorlardı. Berk, Ezgi'yi kucağına alarak '' Gel yavrum, onlar yesinler birbirlerini biz gidelim '' diyerek hamama doğru gittiler. Uraz '' Buğra ve Gamze siz burayı hazırlayın, burası size kaldı biz birazdan geliriz '' diyerek elimden tutup götürdü. Uraz '' şimdi arkanı dön ve gözlerini kapat'' dedi. Ve gözüme birşey bağladı. '' Uraz ne yapıyorsun '' dedim. Heyecandan yerimde duramıyordum. Uraz '' Laya, canım biraz sus lütfen ve kendini bana bırak '' diyerek koluma girdi. Bende mecburen kendimi ona bıraktım. O nereye götürürse oraya gidecektim. Cehennemin ortasına bile gitsek onunla giderdim ve asla pişmanlık duymazdım. Uraz '' Evet hazır mısınız hanımefendi '' diyerek arkama geçti. '' Hazırım aç artık bayılacak birazdan '' dedim gülümseyerek. Gözlerimden düşen bezin yokluğunu hissettiğim an gözlerimi açtım. Karşımda koskoca bir ağacı dalında olan sanki cennetten gelmiş olan salıncağı gördüğüm an Uraz'ın boynuna atladım. '' Uraz sen harikasın '' dedim gülerek. Uraz '' biliyorum tatlım, hadi otur ''. Dedi salıncağı arkasına geçerken. '' Tamam ama çok hızlı sallamak yok korkarım ben '' dedim bebek taklidi yaparak.
URAZ'DAN
Laya'yı sallarken içime bir sıkıntı düştü, o kadar güzel gülüyor ki o gülüşü ben görmeden yaşayamazdım. O güldükçe ben nefes alıyordum. O gülümseme giderse bende ölürdüm. Artık lise bitiyordu. Yeni bir hayat başlıyordu. Buğra '' Uraz hadi oğlum davetiyemi bekliyorsunuz gelin artık '' diye söyleniyordu. '' Geliyoruz, en güzel yerde içine ediyorsunuz '' diyerek Laya'nın elinde tutup beraber piknik yapacağımız yere doğru gittik.
O gün içerisinde herşey çok güzeldi oyunlar oynadık, gezdik eğlendik, Laya o çok güzel olan sesiyle şarkılar söyledi,harika bir gündü, en azından Laya'nın hayatında hiç bu kadar eğlenmediğine emindim.
Berk'' Evet günün sürprizini açıklıyorum '' diyerek, Ezgi'nin elini tuttu ve ikiside ayağa kalkarak '' hazır mısınız söylüyoruz''dediler. Buğra '' ben hazır değilim lütfen ben yokken söyleyin''diyerek dalga geçiyordu. Gamze kucağındaki yastığı Buğra'ya fırlatarak '' sen sus bay odun '' dedi. Laya '' ya bi susun da söylesinler artık ''. Berk'' 1 ay sonra okul bitiyor ve okulun kapandığı hafta biz Ezgiyle evlenmeye karar verdik '' dedi sevinçle. Laya '' Gerçekten mi, inanamıyorum hadi hemen hazırlıklara başlamalıyız '' diyerek yerinde duramıyordu. Gamze Ezgi'ye sarılarak Laya'yı da yanlarına çağırdılar. Buğra '' Sonunda da be dostum aramızdan ilk evlenen sen olucaksın '' diyerek Berk'i sarılıyordu. Kızlar bir tarafta düğün hakkında konuşuyorlardı, biz erkeklerde onlardan uzakta sigara içerek konuşuyorduk.
Buğra '' hava iyice karardı Uraz, artık gidelim '' diyerek eşyaları toplamaya başladı. Berk '' hadi kızlar gidiyoruz. '' Gamze '' Tamam geliyoruz '' diyerek kızların koluna girerek beraber geliyorlardı. Eşyaları topladıktan sonra o yırtıcı karanlığın içinde kaybolmak üzere arabaya binip yola çıktık.......