Dara - Andrei? Ohh Doamne ( prietenul din copilarie. Da este el. Era schimbat , parea mai matur . A trecut 1 an . Un an de cand m-am mutat aici , un an de cand am luat-o de la 0. Am luat-o de la 0 fara sa ma gandesc la oamenii pe care i-am lasat , eram dezamagita de latura asta. Lacrimile m-au invadat si el a vazut ,a alergat spre mine si m-a luat in brate )
Andrei- gara, nu mai plange..
Dara-multumesc
Andrei- pentru?
Dara - ca esti bine si pentru ca esti aici
Andrei - unde alt undeva sa fiu cand prietena mea cea mai buna naste?
Dara - nu stiu...
Andrei - l-am intalnit si pe Luhan pe hol.. a stat la usa pana acum , cred ca este la cel mic.
Dara - am inteles.. ma duc sa imi vad puiutul
Andrei - te ajut? Trebuie sa soseasca si restul
Dara-ma intorc.
* ma aflam pe holul spitalului si cautam camera pentru bebelusi
Cand ochii mei fug spre o camera in care se afla Luhan care se juca cu baietelul nostru . Fara sa fac prea mult zgomot , am intrat in camera si l.am strans in brate pe Luhan *
Dara - sunt cea mai fericita sa va am pe voi langa mine
Luhan - eu ar trebui sa fiu ala fericit ca ati aparut in viata mea.
Dara - buna ingeras , eu sunt mamica ta si iti multumesc ca esti bine . Te iubesc , de fapt , va iubesc
Luhan - maine ,putem sa il luam acasa .
Dara - ce bine... Kai?
Luhan - a trecut si el pe aici mai devreme... se pare ca Minzy a acceptat sa se mute la Kai pentru a avea grija de cei mici
Dara - da , sa aibe grija de cei mici (am spus eu razand)
Luhan -crezi ca este ceva intre ei?
Dara -nu stiu, nu ma pronunt din timp .
X- aici erati ? V-am cautat peste tot
Dara - BoA ? Ce facii?
BoA - felicitari ( vine aceasta spre mine si ma imbratisaza , pe usa apar si restul grupului , si baietii si iubitele lor , si parintii lui Luhan , si ai mei , CL si Taemin ... toti
(Toti) felicitari
* si dupa o sesiune lunga de imbratisari toata lumea s-a strans in jurul patutului si imi admirau baietelul care nu stia la cine sa se uite mai intai*
Sehun- Luhan esti sigur ca este baiatul tau ? Pare prea frumos(spune acesta ironic , facand pe toata lumea sa rada numai Luhan se uita la el parca scotandu-i ochii )
Luhan - vai ce amuzant...
Sehun - a fost o gluma amice
Luhan - da , o gluma , atunci cand o sa nasca si BoA sa vezi ce glume o sa iti fac si eu.
( dupa o cearta intre cei doi , am parasit toti incaperea in care se afla micutul si ne-am schimbat ,, locatia" in camera mea)
Mama - scumpo , felicitari
Dara - multumesc mama
Tata - dragii mei , acum urmeaza nunta , v-ati hotarat?
Luhan - inca nu... urmeaza . Probabil mai asteptam sa creasca cel mic.
Mama -bine dar nu foarte mult timp ..
Luhan - am inteles mama soacra
*a doua zi*
Luhan - Dara scumpo , trezeste-te . Astazi mergem acasa
(Din reflex am sarit ca arsa din pat si m-am dus rapid la baie pentru a ma schimba ,nu vreau sa ma mai gandesc la un moment in care sa raman in spitalul asta si sper sa nu mai fie nevoie sa trec pe aici. Vreau doar sa imi iau copilul si logodnicul si sa mergem acasa , nu imi doresc nimic altceva. Ies in graba din baie schimbata si gata de plecare . Imi iau telefonul din pat si ies pe usa in cautarea celor 2 baieti ai mei . Ajung la receptia spitalului si ii zaresc*
Luhan - gata ,acum putem merge acasa la noi ( spune acesta venind cu copilul intr-o mana , tinandu-l bine si cu foaia de externare si certificatul de nastere a celui mic. )
Dar- oh.. ai si terminat? Putem merge ? Spitalul asta nu imi face bine
Luhan - in regula . Sa mergem ( spune acesta cu un zambet larg si minunat la fel ca cel pe care il avea atunci cand m-am indragostit de el dar zambetul lui a fost inlocuit cu o fata plina de uimire cand observa in fata spitalului 100 de reporteri.
Luhan - du-te cu cel mic prin spate , prin parcarea subterana. Ai grija. Vin si eu dupa ce ii linistesc.
Dara - bine. Il iau pe cel mic in brate si vad cat de tacut sta in bratele mele , asta-i baiatul meu.se uita cu ochii lui mari si caprui care straluceau la mine iar eu ma topeam de fericire . Merg spre parcare unde zaresc masina lui Luhan care mi-a atras atentia pentru ca BINE INTELES NU ERA PARCATA BINE. da . Barbatul meu este mai special si nu stiu cum a pus el mana pe carnetul de condus , cel mult o mana necurata pentru ca altfel nu imi explic . Nu stau prea mult sa ma mir si ma urc in masina pe bancheta din spate. Dupa vreo 10 minute apare si Luhan care se urca la volan si porneste masina .
Dara - sa intamplat ceva?
Luhan - nu , doar reporteri.
Dara - pari nelinistit, spune-mi , ce este ?
Luhan - pai .. saptamana asta am 2 concerte in China si Madrid. Adica o sa fiu plecat cam 2 saptamani..
Dara - pe bune?cine a dat ordinele astea ? Parca eu luam deciziile ?
Luhan - se pare ca bunicul nu te-a lasat chiar de capul tau , oricum este bine , ma intorc cat pot de repede , am sa o chem pe mama sa stea cu tine si pe CL , Minzy. Scuze iubito dar chiar trebuie sa ma duc.
Dara - este in regula ..ma descurc eu .
Luhan - Sam ,sa ai grija de mami pana ma intorc eu ( ii sopteste acesta celui mic dupa care imi da un sarut scurt si cobor din masina cu cel mic iar Luhan pleaca in graba . Deschid usa casei si intru , mi-a fost dor de casa mea , am urcat sus cu cel mic si l-am pus in patut dupa care am coborat in bucatarie si i-am facut lapticul dupa care am urcat din nou la el in camera . Il hranesc cu grija apoi il legan fredonand Piter Pan de la Exo , ceee??? Sunt o mama anormala si o stie deja toata lumea . Ce va mira-ti ? Vroia-ti sa ii cant cantece plictisitoare de leagan? HELLO??? PARINTII LUI SUNT IDOLI KPOP si vad ca terapia asta functioneaza din moment ce a adormit imediat . Ori i-a placut melodia si cum am cantat ori era prea obosit. Sa fim optimisti si sa alegem prima varianta . Am iesit din camera lui si m-am dus in camera mea si a lui Luhan unde am adormit cam 2-3 ore pentru ca telefonul meu suna in disperare .
CITEȘTI
O poveste complicata
RomanceEven if i close my eyes , i can't dream of the mysteriousness . i don't know how to start moving my pen and finish writing your story