CL- ajuta-ma sa ma ridic , te rog
Dara- imediat (sarind in ajutor)
Taemin - merg si eu
CL - NICI GAND ! ramai aici ... te rog
Taemin- esti sigura?
CL - Da... oricum , vine Dara cu mine .
Taemin- ok ,cum vrei ... te astept aici
Luhan - iubito , eu raman nintel cu Taemin si dupa venim si noi
Dara- ok ...
Luhan - vor veni si baietii ...
Dara- ei de unde stiu ?
Luhan - paaii...
Dara - nu stiu de ce te-am intrebat eram sigura ca tu nu iti poti tine gura
CL - mergem ?
Dara- da , scuze
*intrate in biserica lacrimile incepeau sa apara , amintirile ... CL se chinuia sa iti stapaneasca urletele de durere ....se rezema de mine pentr a nu cadea .... in sala erau numerosi oameni de afaceri , printre care si tata cu bunicul ... din familia lui Justin era decat mama lui ..nici urma de tatal sau .. dupa acel moment mi-am adus aminte de ultimele lui cuvinte ,,tata avea nevoie de un robot care sa ii mentina afacerea in picioare ,nu avea nevoie de un fiu '' cuvintele alea imi rasunau in minte . mama lui era langa sicriul acestuia plangand . Ajunse in fata costiugului CL incepe sa planga si mai tare . Faptul ca o vedeam asa ma durea. De odata usa se deschide iar pe usa , intra un ,,alai'' de baieti imbracati la costum negru . Stiam deja cine eram , ma bucura faptul ca au venit ... Membri trupe EXO pasesc spre costiugul lui Justin cu cate o floare ... vazundu-i m-am dus spre ei si i-am imbratisat strans . Mi-am dat seama cat de norocoasa sunt sa ii am ca prieteni . CL s-a apropiat si ea de ei si le-a spus un,, buna ''dupa care s-a asezat pe un scaun privind sicriul ...
Kai- fi-ti tari amandoua ,
Dara- Tao , ce este aia ?
Tao- aaa Candy ?
Dara- iesi afara ! (deja ma enervasem . cum sa vi cu un catel la o inmormantare )
Tao - dar nu puteam sa o las acasa....
Dara - ok (nu era cel mai bun moment pentru o cearta , iar eu nu aveam nici o dispozitie pentru asa ceva )
Luhan - Vino aici (facandu-mi semn sa merg la el in brate . cu alte ocazii probabil nu m-as fi dus avand in vedere ca o lume intreaga se uita la noi , dar nu imi pasa . Aveam nevoie de imbratisarile lui mai mult decat de aer . M-am repezit in bratele lui dadandu-mi drumul lacrimilor . )
Luhan - gata , gata , nu mai plange ..toti murim odata si odata , fie acum fie mai tarziu ...
*dupa ce l-am imbratisat pe Luhan , ne-am asezat toti pe cate un scaun uitandu-ne la sicriul in care sufletul neinsufletit al lui Justin se afla... dupa mai bine de 10 minute , fumul de lumanari imi invada-se narile si i-am cerut lui Luhan sa mergem pana afara sa i-au o gura de aer.*
Dara- noi mergem pana afara ...
CL- Ok , eu raman...
Kai - si noi mergem , fumul asta este insuportabil , nu mai pot sa respir. Taemin , vi ?
Taemin - nu baieti , duceti-va nu o pot lasa pe CL singura ..
Kai- ok , cum vrei
*M-am dus spre CL incercand sa o conving sa iesim putin afara ... era palida la fata si stiam ca are nevoie de putin aer)
Dara- hai 1 minut afara... atat , dupa poti veni inapoi..
CL- Dara eu vreau...
Taemin- Dara are dreptate , haide la putin aer..
CL - Ok .. (s-a sprijinit de Justin sa se ridice , eu am luat-o de celalalt brata ajutand-o sa mearga . Ajunsi afara , CL se aseaza pe o bancuta cu Taemin iar eu cu baietii si cu Luhan ii priveam )
Kai- baiatul asta a sosit la momentul potrivit ...
Luhan - nu-i asa?
Kai - nu le sta rau
Dara- stiu ...
(de odata , se aude o voce groasa din spate ,nu am stat mult pe ganduri si m-am intors sarind in bratele lui mari )
Dara- tatiiii
Tata- scumpo ...
Dara - mi-a fost dor de tine , spunand cu lacrimi in ochi
Tata- si mie scumpo , si mie ..
Dara- mama ?
Tata - mama , este si ea in Coreea , acasa cu bunica ..
*Luhan tusi de cateva ori incercand sa se faca observat *
Dara- aaa , tata ... am uitat sa iti prezint niste persoane ..
Tata - ok scumpo .
Dara - tata ei sunt membri trupei EXO de care am avut ,,grija'' pentru putin timp . ei sunt : Kai, Sehun , Suho , Baekhyun , Chanyeol , Lay , Tao , D.O , Xiumin , Chen .(prezentandu-i )
EXO - Buna ziua (spunand in cor si aplecandu-se in semn de respect )
Tata - imi pare bine baieti , dar dara tipul acela dragut cine este ? pare foarte apropiat de tine ?(aratand spre Luhan )
Dara- paii ...
Luhan - buna ziua , eu sunt iubitul ei ,ma numesc Luhan !
Tata - iubit ? Dara este adevarat ?
Dara - da (spunand hotarata strangandu-l puternic pe Luhan de mana ) Urma sa iti spun ...
Tata - de cand?
Dara- deeee 4 luni ?
Tata - fica mea pretioasa are un iubit de 4 luni iar eu habar nu aveam (spuse acesta dezamagit )
*de odata strigatul bunicului rasuna . *
Bunicul - lasa-i in pace puslama care esti , asa erai si tu pe vremea lor !
Tata - Abeojiii tu cumva stiai de ei ?
Bunicul - Luhan lucreaza la compania mea in trupa EXO , Este un baiat bun ,nu iti face griji ...
Tata- Abepjiii !! (restindu-se )
Bunicul - Dara , nu iti face griji .. ma ocup eu de el
Dara- multumesc buni
Bunicul - oricand scumpo . sa mergem (luandu-l de o ureche si tarandu-l spre masina )
Tata - Abeojii da-mi nintel drumul . VOI 2 CINA IN FAMILIE + LUHAN , S-A INTELES?(aratand cu un deget , nervos spre noi )
*CUM VI SE PARE ? NU MAI SUNT MULTE CAPITOLE ... AM INCEPUT DEJA ALTA CARTE . NU MA POT ABTINE SI AM SA VA SPUN TITLUL :))) #EU SUNT PRINTESA!# ASA SE NUMESTE , IAR EU SPER DIN TOATA INIMA SA VA PLACA ... VREAU CA DE CRACIUN SA POSTEZ PRIMUL CAPITOL . PANA DE CRACIUN SPER SA TERMIN ACEASTA CARTE ... AM SA POSTEZ DES CA PANA JOI SA TERMIN . :3 ASTEPT CA DE FIECARE DATA COMENTARIILE VOASTRE SI PARERILE . MULTUMESC CELOR CARE MA SUSTINE-TI SI IMI CITITI POVESTEA. IMI CER SCUZE PENTRU GRESELILE DE SCRIERE , DUPA CUM AM MAI SPUS AM SA O CORECTEZ LA FINAL . O SEARA FRUMOASA TUTUROR :**
CITEȘTI
O poveste complicata
RomantikEven if i close my eyes , i can't dream of the mysteriousness . i don't know how to start moving my pen and finish writing your story