Capitolul 22

173 5 1
                                    

De odata o bubuitura se auzi iar trupul lui Justin cazu' la pamant urmat de o balta de sange . Lacrimile mele curgeau urmate de tipete pline de durere . Luhan veni si ma stranse in brate , mangaindu-mi spatele .

L- Linisteste-te ,te rog

D- Luhan , s-a impuscat in fata mea !! (tipand la el printre lacrimi si suspine )

L- stiu Dara , stiu dar te rog nu mai plange 

D- Da-mi telefonul !!

L- De ce ?

D- sa sunam la salvare ,nu poate muri ,nu poate ! (tipand )

L - poftim (intinzandu-mi telefonul )

*Mainile mele tremurau , abia am tastat 112 ... singurul lucru pe care il aveam in cap era sa il salvez , Cu orice pret .. Luhan s-a dus sa ii verifice pulsul si de odata se intoarce spre mine si vad cum o lacrima ii  coboara pe fata . M-am dus langa trupul lui Justin si am incercat sa il trezesc ,nu putea sa moara .. tipetele mele rasunau de la departare . Luhan ma i-a in brate si ma indeparteaza de trupul lui )

L- Dara este mort

D- nu nu poate fi , da-mi drumul ! trebuie sa traiasca !! TREBUIE !!(zbatandu-ma din bratele lui disperata . De odata salvarea sosi , dupa ce trupul lui este urcat pe targa si dus la spital eu si Luhan ne urcam in masina lui si plecam la spital . Ajunsa acolo doctorul iesi din sala unde fusese dus )

Doctorul : Cine este persoana care a sunat la 112 pentru cazul lui Lee Justin?

Dara&Luhan : Noi ! (ridicandu-ne )

Doctorul : Imi pare rau sa va anunt dar Justin a murit ... 

Dara- nu !! va rog face-ti ceva , va rog ! (rugandu-ma in disperare de doctor)

Doctor- imi pare rau domnisoara Park dar este prea tarziu ...

Dara- sunte-ti doctor !

Doctor- pacientul era mort cand a ajuns la spital . imi pare rau (batandu-ma pe umar)

Luhan - Dara calmeaza -te . ma duc sa aduc o cafea ,vrei?

Dara- Luhan ... ramai tu aici ? trebuie sa merg undeva ?

Luhan - esti sigura ca esti bine ?

Dara - da (stergandu-mi lacrimile )

Luhan - Dara mai bine te duc eu un....

Dara- ma descurc ...doar ramai aici

Luhan - ok (intinzandu-mi cheile de la masina lui )

Luhan - daca se intampla ceva , suna-ma !

Dara- ok ..(plecand )

***Am urcat in masina . Am mers cu viteza foarte mare ! amintirile mele cu Justin imi veneau in minte .. Il cunosteam de la 5 ani ... ma jucam cu el cu jucariile ..si a murit ! Ajunsa in fata companiei furia isi facu aparitia .  Ma indreptam spre sala de repetiti unde urma sa am o discutie cu Giulia (CL). Ajunsa in fata usii salii de repetiti muzica se auzi , semn ca Giulia repeta . Am deschis larg usa unde o observ pe Giulia repetand cu GD 

GD - Heii Dara !

CL (Giulia )-  cine ?( GD ii face semn sa se uite in spate pentru a ma observa )

CL- ai venit la ora asta ... 

Dara- Asa se pare , acum GD , ne poti lasa singure?

GD- Esti bine ? pari plansa ?si de ce ai parul ala in cap de zici ca este mop ?

Dara - DOAR PLEACA (Tipand )

GD- ok (si paraseste sala .

CL - Ce sa intamplat ?

Dara - imi spui ce sa intamplat ? S-a intamplat ca Justin este mort ! asta sa intamplat (tipand la ea cu ochii plini de lacrimi )

CL - CE ? CUM ?(Cu lacrimi in ochii )

Dara - in fata mea sa prabusit intr-o balta de sange  , dupa ce s-a impuscat din vina ta !! A TA !!

CL pur si simplu ramasese nemiscata ..

 Dara - esti atat de rasfatata ca nici 1000000000 de euro nu ti-ar ajunge ! nu te multumeste nimic !

P.O.V GD 

Ce au asa important de vorbit ? Si de ce tipa asa ? stau la usa de cateva minute si imi este frig ... si daca intru ce ? o sa ma omoare ?

P.O.V Dara

CL- pana la urma imi pare bine ,este spre binele meu.. (cu o voce indiferenta )

Dara - ce ai spus ? (tipand)

CL - imi pare bine ca a murit ! 

*Calmeaza-te Dara , calmeaza-te ! cum poate sa spuna asta atat de nepasatoare , oricat as incerca sa ma calmez nu pot si ii trantesc o palma de toata frumusetea !

Dara- nesimtit-o ! (dupa care am iesit pe usa furioasa ! GD era la usa )

GD - Ce sa intamplat ?

Dara- tu ! Nu mai sta dupa fusta ei ca un Catel ! nu te merita !de fapt ea nu merita pe nimeni !

GD - Ce vrei sa zici ?

Dara- of firar ! nu te-ai prins ? ea sta cu tine pentru ca esti GD ! Nu a fost indragostita N-I-C-I-O-D-A-T-A de cineva  (Dupa ce i-am spus aceste ,,vorbe '' Lui GD am plecat 

P.O.V CL !

A murit ! nu !  Nu se poate ,nu ! M-am prabusit la pamant plangand . De ce se intampla asta ? de ce mie?

GD - Ridicate , ce s-a intamplat ?

CL- sunt cea mai rea persoana (plangand )

Cl- lasa-ma singura ,te rog

GD - ok ,daca ai nevoie de ceva sti unde ma gasesti 

CL- ok

* dupa ce GD parasise sala , lacrimile curgeau si mai tare iar durerea din suflet era si mai mare . Mi-am luat telefonul dupa care am plecat spre parcul din fata companiei era mic si linistit . Afara era intuneric, amintirile cu Justin isi facu' din nou aparitia iar emotiile mele nu mai putu' fi stapanite . Era racoare , ca la inceputul fiecarei toamna , copacii se leganau iar vantul imi suiera in urechii . frunzele parca dansau in vant si cerul de un albastru inchis  era accesorizat cu luna plina si stelele care mai decare mai stralucitoare . acolo , sus este Justin unde probabil ma priveste... in una dintre acele stele se afla el ... imi venea sa urlu de durere... In linistea aceea mortala niste pasi se aud cum se apropie de mine ....

X: De ce plangi?

Cum este acest capitol ? Va anunt ca nici nu banuiti cine este acest tip misterios :)):))):)))) Am pus next-ul mai repende pentru ca vreau sa termin povestea cat mai curand .... vreau sa incep una noua.... sunt coonstienta ca nu am talent dar imi face bine sa scriu povesti ... sper ca acest capitol sa va placa si imi pare rau pentru greselile de scriere.... :) o seara frumoasa 

O poveste complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum