Capitolul 21

191 6 2
                                    

Cand ochii mei  s-au deschis in pat eram decat eu , fara Luhan. Pe masuta de langa pat era micul dejun si un biletel 

,, Imi pare  nespus de rau ca nu am mai ramas sa luam micul dejun impreuna dar ma sunat Sehun sa merg la companie urgent ...regret ca nu am putut sa mai stau . Mananca micul dejun si dupa vino si tu , te iubesc !

                                                                                                                             Cu drag , al tau Luhan ''

TE IUBESC LUHAN ! asta mi-am spus dupa care am servit micul dejun pregatit de Luhan si am plecat spre companie . Tot drumul m-am gandit la bilet ..nu puteam sa ii spun lui CL sigur se va supara si daca se va duce ea va iesi mai rau ..intr-un final am gasit raspunsul .... ,,imi pare rau , Luhan '' mi-am spus dupa care am coborat din masina . Ma indreptam spre sala de repetiti , ajunsa in fata usii muzica se auzea , semn ca fetele deja repetau .  Am intrat si intradevar , am avut dreptate , repetau .Bom ma observat prima si mi-a facut cu mana dupa care l-am vazut pe GD , stai ? GD ?WTF??

Dara - heiii !!

GD - sa ghicesc Luhan te-a facut sa intarzi ?

Dara- nu ? traficul ?

GD- OK ...cum zici tu

CL-Buna Dara !! ai ajuns si tu intr-un final 

Dara- da.... dar ce cauta EL aici ?(aratand cu degetul spre GD )

CL- va inregistra in scurt timp cu mine o melodie si din cauza asta ...de ce te deranjeaza?

Dara- nup ...dar asa peste noapte?adica noi nici macar nu am debutat ..si tu deja vei face melodie cu GD ?

GD - asa se pare..

CL- Oppa  ne apucam de treaba?

GD- Okk...

** Dupa ce am repetat mai bine de 5 ore , ne-am oprit . era ora 18 :00 ,mai era o ora ... M-am dus grabita la vestiar , m-am schimbat si am plecat in graba . La iesire din companie Sehun si Kai se pregateau sa intre asa ca nici macar nu i-am salutat in incercarea de a ajunge la timp ..

Sehun:  Hei Dara..

Dara- ma grabesc baieti ,vorbim alta data paaa(in fuga _

 P.O.V Luhan !

**Eram in masina  pregatit sa cobor  pentru a intra in companie cand o observ pe Dara cum pleaca in graba si nici cu Sehun si Kai nu a vorbit . Am coborat pentru a o opri dar era prea tarziu deja plecase cu masina ei ..

Sehun - Iar ai facut pe boul cu ea?

Luhan - ce ?

Sehun - i-ar te-ai certat cu ea boule ?

Luhan - nu ? :o

Sehun- atunci ?

Luhan - NU STIU OMULE , PE BUNE DAR AS VREA SA STIU (deja devenisem nervos , unde se duce de capul ei la ora asta ?)

Sehun- du-te dupa ea!

Luhan - ce ?

Sehun- urmarest-o idiotule (aproape tipand la mine )

Luhan - ok disperatule !! (plecand in graba pentru a reusi sa o ajung din urma .Dupa un timp am observat masina ei parcata langa o straduta care din cate imi aduc eu aminte ducea intr-un cartier cu drogati si caini maidanezi ma speria numai gandul la acel loc . Oare ce are in cap de data asta ? 

P.O.V Dara

Am ajuns intr-o zona nepopulata sau asa parea ..era infricosatoare ! exista asa in Coreea de Sud ? Catei , gunoaie  si multe gasti de drogati care se holbau la mine ca la felul saispe ! Era un loc care iti dadea fiori pur si simplu ... Am gasit blocul in care trebuia sa ma intalnesc cu acea persoana . Era frig si intuneric . Teama ma cuprinse dintr-odara  .. Niste pasi se auzi din spatele meu , ma intorc cu fata la acea persoana si am ramas inghetata cand l-am vazut . Era ultima persoana la care m-as fi gandit . De ce el dintre toti ? Si de ce ii face asta lui CL ? Milioane de intrebari isi facura aparitia , nu le stiam raspunsul dar urma sa il aflu 

X - Dara ? Ce cauti aici ? (avea o voce groasa , care imi starnea un fior ... pe cap avea o gluga neagra ... )

Dara- se pare ca nu ne-am mai intalnit de mult...

X - si , ti-a fost dor?

Dara- maxim ? (ironica )

x- CL trebuia sa vina ,nu tu... 

Dara - Lui Cl ii este bine si fara tine ! Dar hai sa nu o mai lungim , ce ai cu CL?

X- si-a batut joc de mine !! (tipand )

Dara- JUSTIN !

Justin - da eu ,eu am iubito !!

Dara - si ce ai de gand sa faci ? esti BOU te-a iubit ! dar ai fost prea prost sa iti dai seama !

Justin- trebuia sa plateasca , ea ! dar ai aparut tu !

Dara - JUSTIN , nu este bine ce faci ... o judeci gresit ( imi era frica ,era foarte furios )

Justin - nu Dara,nu... am crezut ca ma iubeste si ca ii pasa de mine ...dar nu este asa ! Nimanui nu ii pasa de mine . M-am saturat de viata asta intelegi?  M-am saturat sa fiu tratat ca un om fara sentimente ! M-am saturat sa fiu robotul tatei care ii aducea bani ,m-am saturat sa stau cu cineva doar ca asa imi spunea tata ... M-am saturat sa am iubite care pretind ca ma iubesc doar pentru ca am bani ,m-am saturat sa il vad pe tata cu 10000 de femei distrandu-se si mama sa il astepte acasa ,  in timp ce eu imi pierd vremea rezolvandu-i lui problemele la companie  , M-am saturat Dara , intelegi ? M-am saturat !

Dara- ....

Justin -  Cand a vazut ca firma tatalui lui Giulia(CL) nu mai functioneaza mi-a cerut sa o parasesc pentru a ma da la tine !! LA TINE DARA , LA TINE !!

Dara- Justin ... calmeaza-te

Justin - m-am straduit sa tin relatia in picioare cu CL  in zadar ,nici macar nu ma iubea !

Dara- Nu este asa , lui CL ii pasa de tine ... te iubea

Justin -prea tarziu ( Din buzunarul de la spate isi scoase un pistol. Eram panicata , lacrimile curgeam fara sa realizez . Indreapta pistolul catre capul sau . Lacrimile din ochii lui isi facura aparitia )

Justin- Dara ,ai o gramada lume care te iubeste , ai o familie frumoasa , 2 baieti care te iubesc . Ai ajuns unde esti pe propriile picioare  ,te admir dar in acelasi timp sunt gelos pe viata pe care o ai . A fost o prostie sa incerc sa o amenint pe CL , ma urasc ... Nu am putut sa ii ofer ce vroia ...  Nu mai pot traii pe aceasta lume 

Dara- nu face asta , te rog , te implor nu ! (ingenunchind )

Justin- poate o sa ne vedem candva ,acolo sus , nu uita , traieste in prezent , fi fericita . Sper ca Luhan sa te faca fericita asa cum meriti 

Dara - Justinnn ,nu o face !

( de odata in spatele meu se aude o voce , era Luhan)

Luhan - Justin nu o face (fugind spre mine )

Justin - te iubeste Dara , dasta a venit dupa tine . Aveti grija de voi . ) De odata o bubuitura se auzi iar trupul lui Justin cade la pamant urmat de o balta de sange )

CE CAPITOL.... :) DECI VA ANUNT CA URMEAZA CAPITOLE PLINE DE ACTIUNE SI LACRIMI... SPER CA VA PLACUT ACEST CAPITOL ..AM MUNCIT CEVA TIMP LA EL PENTRU CA SINCER RAMASESEM IN PANA DE IDEI ... EU SPER CA VA PLACUT . :) NE VEDEM DATA VIITOARE :* 

                                                                                                      

O poveste complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum