Capitolul 16

247 9 0
                                    

A 2 ZI

POV GIULIA(CL)

Am adormit in sala de repetiti , vreau ca totul sa iasa perfect pentru debut . nici o greseaza nu am voie sa fac , NU TREBUIE !!!  Trebuie sa iasa bine . Justin, o sa platesti pentru ce ai facut ! Nu mai suport sa tin ascuns acum adevarul despre Justin in fata Darei . . trebuia sa ii spun de la inceput dar are oricum multe pe cap din cauza lui Kai.Cum sa ii spun ca defapt ,,am fost exilata'' din viata lui Justin doar pentru ca tata a refuzat sa mai faca afaceri cu el. Am inima zdrobita in milioane de bucati. Trebuie sa ii demonstrez lui si mie tot odata ca sunt buna la ceva. deodata gandurile mele sunt invadate de vocile fetelor care sosira...

Dara- CL? Ce faci aici?

CL- Eu....eu ...eu am repetat 

Nina(Bom)- ai dormit aici toata noaptea? :o

CL- Da .... probleme? Am repetat 

Bom- da....si eu obisnuiam sa fac asta candva ( parea trista dar nu pot sa uit ce i-a facut Darei...)

P.O.V DARA

** Bom e chear demna de mila . Se vede-n ochii ei ca este nevinovata , s-a indragostit de un baiat in care si-a pus pana la ultimul strop de incredere si iubire in el . Este orbita de dragostea lui , asa cum am fost si eu . E captiva in propria iubire.

Dara- Bom ....pot sa te intreb ceva?

Bom- desigur ,spune (usor speriata)

Dara- de ce nu ai renuntat?

Bom - M-ia fost greu , foarte greu sa ajung aici ,dar Kai mi-a fost alaturi si am trecut impreuna peste toate . 

Dara - inteleg...(eram uimita de raspunsul ei , oarecum ...)

Bom- pot sa vorbesc cu tine ceva Dara ,te rog?

Dara- sigur...

***poate ca nu a fost alegerea potrivita . Poate ca nu era momentul potrivit pentru a discuta cu ea . Nu vreau sa ma cert din nou cu ea ... e patetica cearta noastra...... Gandurile mele au fost invadate de vocea lui BOm ...

Bom- Dara ...uite (am intrerupt-o )

Dara- Uite ,nu am chef sa ma cert cu tine de dimineata (am incercat sa plec dar mana ei m-a intors din drum 

Bom- stai ,te rog ...vreau sa iti spun ceva si nu stiu daca maine voi avea curajul sa o mai spun . (pe fata ei se citea foarte clar ca era trista , speriata si .... si pierduta)

Dara- ok ,spune...

Bom - uite ..... Il iubesc pe Kai si stiu ca el te iubeste pe tine dar nu vreau sa il pierd . Nu ma intereseaza , nu pot sa il pierd 

Dara- inteleg si eu cu ce pot sa te ajut?

Bom- sa il lasi in pace . Imi pare rau dar il  iubesc de trei ani . Am fost impreuna si la bine si la rau. Nu pot sa risc sa il pierd . Sper sa intelegi 

Dara- Nu ai  de ce sa iti faci griji , il iubesc pe Luhan 

Bom- Inteleg , vroiam sa sti ,sunt in stare de orice pentru el si nu vreau sa imi fi rivala . 

O poveste complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum