*5*

258 23 0
                                    

Yourfutureboyfriend: Ver?

Yourfutureboyfriend: Kde si?

Yourfutureboyfriend: Si v pohode?

Yourfutureboyfriend: Ver odpíš mi

Unicorn: Som v pohode

Yourfutureboyfriend: Nerob mi také strachy

Unicorn: No tak prepáč, že sa musím učiť

Yourfutureboyfriend: Veď v pphode

Unicorn: Už sa môžem ísť znova učiť?

Yourfutureboyfriend: Nie. Chcel by som ťa stretnúť.

Unicorn: To je pekné :)

Yourfutureboyfriend: Ale ja to myslím vážne. Ty mi snáď neveríš?

Unicorn: Úprimne? Nie. Toto sa mi už raz stalo a ten dotyčný sa na mňa vykašlal.

Yourfutureboyfriend: Ale ja niesom taký.

Unicorn: Ja neviem aký si.

Yourfutureboyfriend: A chceš vedieť aký som? Chceš ma spoznať?

Unicorn: Jasne že chcem, len ja nechcem aby to dopadlo ako pred tým

Yourfutureboyfriend: A čo ti ten dotyčný urobil? Respektíve čo ti písal?

Ynicorn: Také sprostosti typu "ľúbim ťa" "chýbaš mi" a tie podobne prasačinky.

Yourfutureboyfriend: Ak to dobre chápem on ťa namotal a odkopol?

Unicorn: No bphužial áno. A ja najivna som mu verila a on sa so mnou iba zahrával.

Yourfutureboyfriend: Tak to bol potom totálny magor.

Unicorn: Ale je to aj moja vina. Nemala som mu veriť.

Ver položila svoj mobil a zahladela sa na tsvoj mobil. Svietil tam chat s Thomasom. Ten chat vedela už naspamäť. Vždy keď bola smutná si ho čítala. Vždy ju potešilo keď jej blikla správa od neho. Mala z toho celého zmiešane pocity. Znova mala pocit, že niekomu na nej záleži. Ale bála sa zamilovať sa. Veď Thomasa ani nepozná a nikdy ho nevidela. Možno to je zas len nejaký idiot ktorý sa chce pohrať z jej citmi. Znova spôsobiť tú bolesť a jazvy na rukách. Vždy vedela, že rezanie nie je dobré, ale ju to vždy vedelo ukludniť. Už nie raz sa chcela zabiť. Vždy jej v tom niekto zabránil.

Ver si ľahla na postel a ďalej premýšlala na Thomasom.





Ahoojte:3

Je tu opäť nová časť. Dnes taká nezvyčajná.

Ak sa vám páčilabtak nezabudnite dať vote poprípade príjemný komentík.

Love you guysxxx

TwitterWhere stories live. Discover now