⬇⬇Prosím prečítajte si info dole⬇⬇Yourfutureboyfriend: čo robíš kráska?
Unicorn: ty si snáď slepý?
Yourfutureboyfriend: nie len sa o teba zaujímam. Vidíš som všímavy a starostlivý :D
Unicorn: naozaj nechápem prečo mi píšeš keď si len vo vedlajšej miestnosti :D
Yourfutureboyfriend: otoč sa.
Ver sa otočila a pred ňou klačal Calum. Mal na sebe oblečené to čo vždy. Čiže skinny a čierne tričko. Ale v ruke mal nejakú krabičku. Ver stiekla jedna slza, lebo vedela čo sa jej chce spýtať. Nikdy si nemyslela, že takáto chvíľa nastane.
"Už sne spolu nejaký ten čas. A to, že sme sa dali dokopy spôsobil twitter. Keby ti vtedy nenapíšem asi by som nikdy nevedel čo v skutočnosti znamená láska. Ty si mi to ukázala a každé dni s tebou sú tie najkrajšie. Ver vezmeš si ma a urobíš ma tým najšťastnejšim mužom na celej planéte."
Ver stiekla jedna slza. Ale nebola to slza smútku, ale šťastia a dojatia. Nikdy sa k nej nik nesprávat tak ako Calum. Bol starostlivý, pozorný, milý a dával jej toľko lásky koľko jej ešte nik iný v jej živote nedal. Bola rozhodnutá, že mu povie áno.
"Áno Calum vezmem si ťa" hneď ako to povedala sa Calum postavil a silno ju obial a pobozkal. Teraz nepotrebovali nič len jeden druhého.
Yourfutureboyfriend: milujem ťa
"Aj ja teba" povedala Ver a ďalej sa s Calumom obímali.
Ahojte lásenky
Takže officialne koniec môjho prvého textingu. Neviem ako vy ale mne sa to moc nepáčilo, ale rada som to písala. Ale to je jedno.
Veľmi vám všetkým chcem poďakovať za všetky tie prečítania a votes. Fakt som toľko nečakala. Ste skvelý.
Ešte jedna vec
Na mojom profile mám už dokončený príbeh s Lukom a rozpísanú druhý sériu k tomu príbehu s Lukom. Tak ak by ste chceli tak si to prečítajte. Moc by ma to potešilo.Ja sa s vami officialne lúčim a vidíme sa pri možno inom príbehu.
Bye