*11*

188 19 1
                                    

Ver sedela doma na svojej posteli a v ruke zvierala svojho obľúbeného plyšáka. Nemala na nič náladu. Trápilo ju, že sa na ňu Thomas vykašlal. Síce písal, že ho to mrzí, ale nechápala prečo to urobil. Tešil sa na to stretnutie viacej ako ona. Vždy jej to pripomýnal a v podstate ju prinútil k tomu aby tam šla. Myslela si, že niekomu konečne na nej záležalo, ale asi sa splietla. Myslela si, že konečne zistí aké to je byť milovaná. Vždy to chcela vedieť, ale nikdy to nezistila. Vzdy ju odstrkovali za to aká bola a ako sa oblirkala. Nebola ako tie namyslené barbíny s ktorými chodila do školy. Zatial kým oni sa zaujímali o chalanov, ona bola v depresii. Až kým neprišiel Thomas. Naučil ju niečo nové. Naučil ju mať rád
Ukázal jej aké to je keď ju má niekto rád. Bola naozaj šťastná.

Zatial čo ona sedela na svojej posteli, Calum (teda Thomas) premýšlal ako by jej ukázal, že ju má rád. Vlasne zistil, ze ju má viac než rád. Ľúbil ju. Vedel, že ona je mozno tá pravá. Vedel, že len s ňou bude môcť byť šťastný. Ale urobil chybu. Vykašlal sa na ňu. Bol tam a ani sa jej neprihovoril. Mal ppcit akoby jej ublížil. Nemal chuť na nič. Ani na koncert.

Calum sa postavil z postele na ktorej doteraz sedel a utekal za chalanmi, ktorý boli zašitý v obyvačke. Vedel čo chce spraviť a bol si istý, že to chce urobiť. Zbehol schody a namieril si to rovno do obyvačky kde boli chalani.

"Pozor kámo. Čo ti je?" spýtal sa ho Ashton a nechápavo sa na neho pozrel. "Potrebujem niečo od vás." žiarivo sa usmial na chalanov. Chalani sa len na seba pozreli. "A čo by to malo byť?" spýtal sa Michael. "Potrebujem lístok na koncert s V.I.P. vstupenkou." len sa uškrnul sám nad sebou. Vyzeral ako psychopat a nie ako zamilovaný chalan.

"Tak chlapec sa nám tu zamiloval." povedal s úškrnom Luke a uchcetol sa nad naštvaným výrazom ktorý mal Calum.
"Je to dôležité. Budem znieť ako blázon, ale asi som sa do tej baby zamiloval a viem, že ju skoro vôbec nepoznám a videl som ju len raz, ale ona je taká iná ako ostatné baby, ktoré stretávame. Ja neviem ako sa to stalo, ale stalo sa to." povedal Calum tak rýchlo, že chalani len nechápavo pozerali. Boli radi, že sa Calum zamiloval, ale bolo to riskantné.
"A čo ak ona teba nemiluje?" spýtal sa tentokrát Ashton.
"Tak nad tým som nepremýšľal, ale možno to cíti rovnako ako ja. Len potrebujem tie lístky." povedal zúfalo.

Ashton sa postavil a zo suflíka vybral lístok na koncert a V.I.P. vstupenku. Calum poďakoval a odišiel.

Zatial čo Calum isiel ku Ver, ona bola stále na svojej ppsteli s plyšákom a premýšlala. S premýšlania ju vytrhol zvonček na dverách. Postavila sa a chcela zistiť kto ju vyrušuje. Keď dvere otvorila bola prekvapená.










Takže ahojte :3

Hlasim sa z novou časťou.
Necham vás v napätí. Podľa vás bude kto za dverami? Komentuje čo si myslíte.

Snaď sa vám casť páčila a užili ste si ju.
Zatial bye :-) <3



TwitterWhere stories live. Discover now