Unicorn: fajn beriem tvoju ponuku. Ale ak to zbabreš, tak si ma neželaj.
Yourfutureboyfriend: Neboj. Ja nic nezbabrem.
Unicorn: Tak v to dúfam.
Yourfutureboyfriend: Sľúb mi, že keď ma uvidíš budeš ma mať rovnako rada ako teraz.
Unicorn: Prečo by som ťa nemala mať rada?
Yourfutureboyfriend: To zistíš keď sa stretneme.
O dva dni neskôr:
Calum sa mal dnes stretnúť s Ver. Trochu sa bál jej reakcie. On jej totižto klamal o svojej identite a ona bola vždy ku nemu úprimná. Nikdy mu neklamala. Nechcel ju sklamať. Ale keď sa objaví sklame ju. A keď sa neobjaví, tak ju tiež sklame. Nevedel čo má robiť. Mal plnú hlavu nej. Aj keď ju nepoznal osobne miloval ju. Ona bola dievča podľa jeho predstáv, lenže ona ho prestane mať rada ak sa objaví. Bude ho mať za klamára. Dohodli sa stretnúť v kaviarni. Keď vošiel dnu ona tak sedela. Vyzerala byť nervózna. Nevedel čo má robiť. Nevedel či sa jej má prihovoriť alebo sa držať ďalej. Bál sa, že zlihá a všetko sa iba pokazí. Ona tam len sedela a vyzerala jej internetového chalana aka Caluma. Lenže ona netušila, že to je Calum a že ju pozoruje. Len tak tam sedela a smutne pozerala smutne na hodiny. Ona tušila, že sem nemá chodiť. Zatial čo sa Calum fotil s fanúšičkami ona odišla z kaviarne. Bola z neho sklamaná. Hrnuli sa jej do očí slzy. V hĺbke duše cítila, že ho sklame.
Unicorn:
Sľuby sa dodržujú...Odhlásila sa a ďalej kráčala domov. Calum vyšiel z kaviarne a zacal ju hladať. Ona už ale pri kaviarni nebola. Bola už pár metrov od jej domu. Jemu pípol mobil. Vedel, že to je od nej. Nechcel si to pozrieť. Sklamal ju. Smutne vykročil ku domu.