*13*

158 17 0
                                    

Ver stála pri zrkadle a pozerala sa na to čo má na sebe. Mala na sebe oblečené čierne skinny jeans, čierny top a červenú kockovanú košelu. Vlasy si prečesala a nechala rozpustené. Bola rozhodnutá ísť na ten koncert.. Ale zaujímalo ju kto jej tú obálku dal pred dvere. Myslela si, že si z nej niekto strieľa, ale aj napriek tomu na ten koncery chce ísť. Nič by nestratila. Ešte chvíľku stála pred zrkadlom a potom prešla k svejej posteli na ktorej mala položenú kabelku. Zbalila si do nej všetky potrebné veci a rozhodla sa ísť už do arēny.

Vyšla z vchodových dverí a stopla si prvý taxík, ktorý išiel okolo nej. Taxikárovi nadiktovala adresu a o niekoľko minút už stála pred aténou. Pred arénou stálo veľa pištiacich dievčat. Všetky boli v čiernom a držali v rukách svoje mobili. Po pol hodine SBS-kári púšťali všetkých dnu a zaujali svoje miesta. Ver bola v prvom rade. Nikdy si nemyslela, že raz bude na ich koncerte a ešte k tomu mať vztup do VIP zóny. Ale ani zďaleka netušila kto jej tie lístky poslal.

Zatial čo Ver čakala kým sa začne koncert, calum nervózne prechádzal po šatni. Nevedel či prišla, alebo sa na neho vykašľala. Chcel jej napísať, ale bál sa. O niekoľko minút sa začal koncert. Na pódium vyšli všetci chalani a začali hrať prvé tóny Amnesie, keď v tom Calum prestal spievať. Všetci v aréne na neho nechápavo hľadelo. Dokonca aj Ver. Porozhliadol sa po aréne a hneď ako ju uvidel mu srdce poskočilo od radosti. Hľadel jej priamo do očí. Luke ho potľapkal po ramene a začal rozprávať.

"Tu v aréne je jedno dievča. Spoznali sme sa cez twitter a mne sa už od začiatku páčila a cítil som, že ju mám viac než rád. Viem, že som jej veľmi ublížil a ja som nechcel. Bol som idiot a týmto som jej to chcel vynahradiť. Snáď mi odpustíš." dopovedal a Ver sa do očí nahrnuly slzy. Nevedela či sa má tešiť alebo kričať.

Po koncerte chcela ísť hneď domov ale zastavil ju hlas kričiaci jej meno.

'Ver počkaj." za ňou stál Calum. Ver sa otočila.

"Ja...viem, že som bol idiot, ale ver mi, že som ti nechcel ublížiť. Keby si vedela kto som určite by si sa na mňa vykašlala a to som nechcel. Chc som aby si ma spoznala ako normálneho človeka a nie ako toho slávneho Caluma z 5 Second of summer. Odpustíš mi to? Milujem ťa." priblížil sa k Ver a chytil ju za ruku. Ver stiekla jedna slza.

"Ja som ti už dávno odpustila Calum. Aj ja ťa milujem." povedala a Calum sa k nej naklonil a vtedy ju pobozkal.
Vtedy bola naozaj šťastná.





The End

Čago ludia :3
Takže máme tu officialny koniec môjho prvého textingu.

Ešte bude epilóg.

Hviezdičkujte, komentujte. Ja sa s vami lúçim.
Bye

TwitterWhere stories live. Discover now