1Ci Giriş / hareket nedir?

77 6 6
                                    



"Hareket... Bereket tir..."diyen atalarımız, hareket eden bir tilkiyi, yatan aslan dan iyi görmüşler ve hatta " Bu tilki koşuyor sa, çok daha iyidir " diyerek hareketten doğan kinetik enerjiyi savunmuşlar...Bu kinetik enerji, insanların aklında cereyan eden fikir akımları ile Fen alanında ilerleyen insanlık, hareket sayesinde önce karnını doyurmanın yollarını bulmuş daha sonra ateşi bulunması ve tekerleğin icadı derken bugün uzay teknolojisine ermiştir...

Fakat bilinçsizce yapılan bazı hareketler yüzünden ve açığa çıkan kinetik enerjinin etkisi ile hallenen ve dellenen insanlar, "Gözünün üstünde kaşın var yada ne bakıyon lan gevşek "gibi sudan bahaneler ile hır çıkarıp en ufak kavgadan Dünya savaşları çıkararak, gereksiz ve kontrolsüz bir şekilde kaoslara ve yıkımlara sebep olmuş...Ve yeryüzüne savaş ve katliamlar hakim olmuştu.

Bunu fark eden atalar " Kontrolsüz güç, güç değildir" diyerek hareketin ve ondan doğan kinetik enerjinin kontrol altına alınmasının önemini beyan etmişler... Hatta bu sözü, bir lastik firmasının reklamlarında da kullanıp güç nedir... nasıl meydana gelir ve nasıl kullanır gibi önemli bir konuyu kamu Spotu tadında, insanlığı bilgilendirmişlerdir...


İnsanlık Halleri ve HareketleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin