1- Tisztítás

2.2K 79 3
                                    

Khm... Rated chapter.

Byun Baekhyun mélyen sóhajtott. Kénylem okából a komornyikát és jobb kezét a sajátja mellett lévő szobába költöztette, de ilyen pillanatokba bánta tettét. Mme Kim nyögéseit és sóhajait hallotta ahogy az Chanyeol nevét kiáltotta. Mocskos munkája volt Park Chanyeolnak miatta és tisztába volt azzal, hogy szüksége van a cégének Mme Kim cégének segítségere de nem értette miért sexuális kielégítésre volt szüksége az öreg tehénnek. Mme Kimnek volt egy vele egyidős fia, Xiumin, Baekhyun egy jó barátja, ő még csak a cég felét vezette, sajnos a mostani ügyben nem volt beleszólása és a vénséggel volt az utolsó lehetőségük. A nyögések egyre erősödtek és Chanyeol is morgott, hogy élvezetébe vagy másért, Baekhyun nem tudta, de nem szerette. Az órára pillantot öt percenként. Hajnali egy volt mire a vénasszony nedszerre elélvezett és kilépett a szomszédszobából.
-Jó éjt Chanyeol, a férjem majd kapcsolatba lép a mestereddel.
Chanyeol bekopogott mestere szobájába majd benyitott, Baekhyun az alvást tetetett. Mint szokás szerint a komornyik megfürdött, átöltözött és bebújt mestere mellé, félretolta a fufruját és egy puszit lehelt a homlokára.
-Sajnálom Baekhyun, megint erre volt szükség, sajnálom -suttogta, és kezét a kisebbik derekára tette - Szeretlek.
Erre Baekhyun megfordult. Nem tudta miért este, mikor már egy lélek sem volt körülöttük félretette büszkeségét és viszonozta Chanyeol értéseit. Nem szólt hozzá, és egy idejig csak nézte komornyikját majd lassan és hosszan megcsókolta azt.
-Tudom.... én is.
Mielőtt Baekhyun kérdezhetett volna valamit Chanyeol már válaszolt.
-Szar volt, undorító volt, azt hittem kihányom a beleim. Sokkal inkább lettem volna benned.
-Figyelj a mondani valódra!- szólt a mester, egy mosoly szalad végig az ajkain, valahol várta ezt a mondatot. Tudta, hogy Chanyeol túl fáradt ehez és, hogy jómaga nem jelenhet meg a következő napi eseményre fájó hátsóval, így félre tette az ötletet, hogy "tisztítsa" meg mint ahogy szokta. A banya sokat kért az ő komornyikától.
-Holnap korán fog kelni mester, mit szeretne reggelire?
-Lepj meg.
Chanyeol közelebb húzta és mély levegőt vett.
-Jutalmat kaphatok majd?- nevetett, mély hangja egyre inkább beindította Baekhyunt, aki probálta visszatartani magát, de mikor Chanyeol kuncogni kezdett feladta, ő a mester és önzően kihasználja komornyikát. Chanyeolt a hátára fordította és az alhasára helyezte magát. Lehajolt megcsókolni az óriást. Először kis puszikat nyomott az ajkaira, majd hozzásimulva mélyített a csókon. Vad csók volt, amint az ajka Chanyeoléhoz ért máris a nyelvük találkozott, falták egymást. Baekhyun megtöri a csókot.
-Chanyeol, megtisztítalak, teljesen.
Chanyeol elmosolyodott nem kellet kétszer szólni neki. Levetkőztette Baekhyunt, majd saját magát. Felsőtestén látszottak a Mme Kim által hagyott jelek. Ezek voltak Baekhyun első prédái. Elsőször nyelvével piszkálta őket majd elkezdte szìvni őket, hogy a sajátjai legyenek és pár újat is hagyott, majd újra Chanyeol ajkait támadta meg. Chanyeol meg csak élvezte a dolgot egy ideig, de mindennek eljön a vége és elkezdte Baekhyun testét felfedezni hatalmas kezeivel. Baekhyun került alulra. Chanyeol a nyakát puszilgatta, alig álva, hogy ne szívja ki. Egyik keze a mellbimbókkal ügyeskedett és szája a kulcsont alá ért. Onnan szabadon engedte magát és jeleölte a területet, Baekhyun lélegzete felgyorsult. Mikor Chanyeol úgy döntött, hogy a mellbimbóit a szájára hadja és, hogy keze a dereke alá vándorol a lélegzet vétel hangja helyét a nyögéseké vette át. Keze fel-alá vándorolt mestere már kemény férfiasságán meg-meg szorítva itt-ott. Baekhyun hátra hajtotta a fejét és elengedte magát, hangos nyögéseit nem rejtette és Chanyeol neve hagyta el ajkait. Chanyeol csak mosolygott, majd lassan a mutató ujjával nyomogatta Baekhyun nyílását, az utóbbi teste rögtön reagált mintha kérné, hogy az ujj legyen bent. Kuncogva Chanyeol benyomta az ujját és elkezdte mozgatni ki-be folyamatosan változtatva a rimusán, majd lassan következett egy második és egy harmadik ujj is.
-Siess...mmm...tedd be... aaah....
-Amit szeretnél bébi - Chanyeol csak ilyenkor engedte meg magának a vezetést, ő volt az aki adta a ritmusát a találkozásuknak, és imádta várattatni a tehetetlen Baekhyunt. - Csak várj egy picit ... - megnyalta az ajkait lehajolt Baekhyun péniszéhez és a szájába vette. A kisebbik jajveszékeléshez hasonló hangokat adott ki élvezte, túlságosan is élvezte, már magába akarta érezni Chanyeolt. Nyalogatta nyelvével meg nyomva minden egyes alkalommal a hegyét. A testrész fájdalmasan lüktetett és a sajátja is csak arra várt, hogy végre behatoljon Baekhyun formás kis fenkébe de ő csak tovább szopott egyre gyorsabban. Baekhyun nem bírt magával fejét oldalra vetette és markolta az ágyneműt. Chanyeol nem adva meg az utolsó élvezetet Baekhyunnak egy kis harapás után levált és végre belenyomta férfiasságát a kicsit szűk nyílásba, egyből, teljesen. Egy pillanatra megállt, hogy Baekhyun teste alkalmazkodni tudjon az érzéshez, majd elkezdett mozogni, lasan kezdve és amint kényelmesen érezte magát gyorsított. Baekhyun nyögdécselte Chanyeol nevét és a nyaka köré füzte a kezeit lehuzva őt egy csókra. Mikor megkapta Chanyoel ajkait a hátára tette kezeit, körmeit az óriás hátába fútra, karmolta, vörös vonalakat hagyva utánnuk. Chanyeol megmarkolta a csípőjét és gyorsabban hatolt bele, magához húzva, hogy mélyebben benne legyen. Erre Baekhyun csak még több erotikus hanggal válaszolt és jó pár karmolással. Chanyeol a reggelre gondolt mikor látszodni fog szexuális találkozásuk, de reggel előtt minden erejét, szeretetét és szenvedélyét Baekhyunra áldozza. Mielőtt elélvezett Baekhyun orgazmusát vette kezelésbe mégegyszer elkezdte szopni, de most határozottan kezeivel meg golyóit kezdte el maszírozni. Az alulsó Chanyeol szájába élvezett el, az meg lenyelt mindent, majd saját magát is kielégítette Baekhyunba. A mester egy hoszzú csókot szerzett magának mielőtt az óriás mellé esett. Mindkettőjuk csak feküdtek probálva visszanyerni a lélegzetük felül az uralmat.
-Mi-miért.. huh... csinálod mindig ezt?
-Mit édes?
-Lenyeled...
-Nem látom, hogy zavarna... de minden ami te vagy hozzám tartozik.
-Chanyeol ... ez fordítva van.
-Nem, Baek drágám az ágyban én veszem át a stafétát, én bírtoklok.
-Ah ... komolyan néha.... elfelejted hol a helyed ... édes... még mindig használod ezeket a becenevek, akkor is ha azt mondtam ne ...
Chanyeol újra csak nevetett.
-Mmm... úgy tűnt, hogy szereted, mikor ...sajátomnak nevezlek.
-Mint már mondtam ... te tartozol hozzám.
-Igen mester, csak is tiéd a szívem.... és a lelkem ... modanám, hogy a testem is de ... nem vagyok jó pozícióban hozzá.
-Sose leszel jó pozícióban hozzá. -Chanyeolra nézett- én vagyok a mester - megcsókolta - ez nem fog változni, óriásom...
-Aah, Baekhyun-ah, lehetnél kedvesebb, most ajánlottam fel magam neked teljesen.
-Ha jól emlékszem már mindened hozzám tartozik.
-És te meg hozzám.
-Hol hallottad ezt? - suttogott Chanyeol fülébe - Én úgy tudtam a mester nem tartozik senkihez...
-Talán a mester szive?
-Az ... nem elképzelhetetlen, hogy valakinek sikerül ellopni. De Chan-ah, nem mintha azt valaha elmondanám.
-Én büszke mesterem - közelítette ajkait a mesteréhez. Baekhyun, nem engedve, hogy a komornyik még mondjon valamit saját szájával fogtabe annak száját.
-Baekhyun-ah, szeretlek.
-Igen, tudom Chanyeol, tudom ... -válaszolta lassan egy is hatás szünetet hagyva- Én is szeretlek....
-Hmm, szóval nem mondnád meg ha valaki ellopja a szíved mesterem ugye? Így, hogy tudnám szétverni a tettest és visszaszerezni?
-Oh , fog be Chanyeol.
Chanyeol kuncogott, hosszú karját Baekhyun feje alá rakta. Baekhyun kényelembe helyezte magát fejét Chanyeol mellkasára rakva. Testét Chanyeol egy kézzel ölelte.
Nem sokkal később Baekhyun elaludt miután megtiltotta szeretőjének, hogy elhadja a szobáját reggelig, amibe Chanyeol boldogan egyezett bele, de ő nem aludt el valami gyorsan. Arra gondolt, mikén történhetett, hogy egy szépfiú mint az ő tökéletes Baekhyunja beleszeressen. Igaz, hogy Park Chanyeol jóképű és sok mindenre képes, de soha sem gondolt a lehetőségre. Mestere nagyon büszke volt, de az ő szemeiben mintha csak arra várna, hogy lelegyen támadva, amit persze soha sem vallana be, és emelett nyiltan kimondja, hogy szereti mikor kettesben vannak. Baekhyun arra sem jött rá, hogy milyen kihívóan mozgatja a csípőjét mikor előtte sétal. Meg arra is gondolt mit kellene tálalni Mr Lunak, és a társaság többi tagjának a következő nap. Megsimogatta Baekhyun haját.
-Szeretlek, én büszke mesterem....- suttogta, majd ezzel elaludt.

Hello yeoreobun! Na ireumeun Daiya issda. Khm szóval Daiya lennék. Ez lenne az első fanficem. Szeretném tudni, mit gondoltok róla, és hogy írjak-e folytatást. Hideg-meleg jöhet. Kansamnida.

Oh My Prideful Master (Hungarian Chanbaek Fanfic)Where stories live. Discover now