Davet

166 57 7
                                    

Dün geceden sonra uykum çok ağırdı. Açık konuşmak gerekirse bu kadar iyi uyuduğumu hatırlamıyorum. Tex'le yaşadığımız onca maceradan sonra...

Hızlıca kalkıp pencereye yöneldim. Soğuk havanın yüzüme çarpmasıyla kendime geldim. Gözlerimi kapatıp canlandırdım yaptıklarımızı,okula gidip Teressa'yı görmek istiyordum. Bugün olacakları da tabiiki merak ediyordum. Saatime baktım,üstüme sweatshirtümü geçirip şapkamı da kafama taktıktan sonra okul için hazırdım. Aşağı indiğimde Tex kapımın önünde yılışık bir gülümsemeyle beni karşılıyordu.

'Bakalım okulda da böyle gülebilecek misin? Tanrı bizi Teressa'nın gazabından korusun. Ah Tex ben böyle biri değildim senin yüzünden kötü birine dönüşüyorum.'

'Saçmalama Alex! Bize bir şey yapmayacağını en iyi sen biliyorsun. Bence dersini aldı.'

'Umarım öyle olur.'

Yürümeye devam ettik. Sessizlikle geçen bir kaç dakikanın ardından aniden durdu.

-Ne oldu Tex yoksa yaptığımız şeyin farkına yeni mi vardın?

-Hayır Alex söylediğim gibi hiç pişman değilim aksine çok eğlendim de başka bir şey var.

-Ee söyler misin artık.

-Şeyy aslında...

-Hadi kocaoğlan çıkar ağzındakini.

-Şu parti meselesi kafamı bozuyor.

-Broşürdekileri görüyor musun Grup Red in konseri varmış. 

-Ne Grup Red mi? Olamaz! Hani şu sersem üçlü.

-Gidiyoruz Tex.

-Alex yapma ya gerçekten onlara katlanamıyorum.

-Sıkma canını sadece 3 saatçik.

Ve işte o an Teressa okulun kapısının önünde yolunmuş tavuk gibi bizi bekliyordu. Gerçekten çok komik görünüyordu. Bizi görünce üzerimize koşmaya başladı. Tex bana ben de Tex'e bakarken okula ilk giren mesaj atsın iletisini birbirimize vermeyi unutmadan olabildiğince koştuk. Kız o kadar komikti ki okulun dışarısına posterini bastırmışlardı. Anlaşılan okul çok keyif almıştı. Koşmaktan o kadar yoruldum ki öksürmeye başladım. Teressa benim peşimdeydi. En sonunda durmak zorunda kaldım. Yüzüme bir tokat çarptı. Afallamıştım. Bir ton küfürü yüzüme savurdu hakettiğimi düşündüysemde daha fazla ileri gidemeyecekti. Çünkü Tex Teressa'nın bileğinden kavradığı gibi etkisiz hale getirdi.

'Yeter artık Teressa uzak dur benden bizden seni sevmiyorum diye yaptıklarına bir bak anla artık!!Seni sevmiyorum! Alex'e bir daha dokunmaya kalkarsan bu yaptığım yapacaklarımın yanında hiçbir şey kalır.' diyerek ortalığı inletti.

Bütün okul toplanmıştı. Çok utandım. Tex'in bu kadar kızgın olduğunu ilk defa görüyordum. Çok sinirliydi. Yüz hatları yumuşamamıştı bile. Korkmadım da değil hani. Teressa 'Aptalsın! Beni sevmediğin için aptalsın.'diye bağırarak ve de sayıklayarak uzaklaştı. Hoş o suratıyla onu ciddiye alan da yoktu. Henüz rahatlamaya fırsat bulamadan telefonum çaldı. Biri bitse diğeri başlıyordu.

Bir Mail..

KİME:Alex SAWYER

KİMDEN:Emily WATSON

KONU: Highhuman malikanesinde verdiğimiz kış davetimize katılırsanız Aiden ile beni mutlu edersiniz.

Lanet fahişe diye geçirdim içimden. Anlaşılan Tex'le bize inanmıyordu. Tex'inde telefonu titredi. Emily olduğuna eminim. Anlaşılan vakit kaybetmeyecekti. Tex güldü.

Siyah BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin