5-Pes Etmek Yok!

167 16 3
                                    

Umarım beğenerek okuyacağınızbir bölüm olur.İlerdekibölümlerde kitabımızındramatik tarafları başlayacak .Bu arada multide müzik bölümeuygunmu bilmiyorum ama bumüzikle yazdım dinlemenizidetavisiye ederim.

İyi okumalar:)))







Zeynep duyduklarından karşısında şoka girdi.

Zeynep:

'Sen sen ne saçmalıyosun yaa ne demek istiyosun aklını alırım gerizekalı ne diyosun sen'

Kerem:

'Füsun teyze geliyor sakin ol istersen'

Kerem aşağılıyıcı bir şekilde sırıttı Zeynep bu sırıtışa karşılık olarak ters bir bakış attı.Bir süre öyle kaldıktan sonra Füsun teyze geldi.

Füsun:

'Zeynep kızım temizlememişsin bez getirip silsene'

Zeynep:

'Tamam Füsun teyzecim siliyorum hemen'

Kerem:

'Kusura bakma Füsun teyzecim yanlışlıkla oldu'

Füsun:

'Önemli değil uşağum temizleriz hemen sen canunu sıkma'

Zeynep bezi getirir.Keremin ayağının diplerini siler öfkeli bir şekilde Keremin yüzüne baktığında o mikrop sırıtışını görünce tekrar ters bir bakış atıp yerden kalktı.

Kerem:

'Kusura bakma senide yorduk'

Zeynep:

'Önemli değil sen daha benim sakarlıklarımı görmemişsin dimi kızlar'

Defne:

'Zey sen sakarlıktan nefret edersin sakarda değil...'

Zeynep Defneyle Seline ters bir bakış atar Selin Defnenin ayağına tekme atar

Selin:

'Aaa Defnecim senin uykun geldi galiba yine saçmalıyosun Zeynepin sakarlıkları unutulurmuu Şeyy Defne uykusu geldiğnde saçmalarda'

Ömer:

'Öylemi'

Ömer imalı bir şekilde bir bakış atar

Defne:

'Evet canım ben uykuma düşkünümdür.Bir sorunmu var?

Ömer:

'Yoo sorun yok'

Füsun:

'Uşaklar siz durun ben bir işim var halledip geleyim.

Ali,Selin:

'Tamam Füsun teyzecim.'

Zeynep:

'Siz ne demek istiyosunuz ya siz kendinizi ne sanıyosunuz bir imalı imalı bakmalar konuşmalar hayırdır?'

Kerem:

'Vallaha canım onu size sormak gereksiz yere peşinizden koşturmalar felan ne ayak oyun oynamayı çokmu seviyosunuz kaçan kovalanır hesabı?

Zeynep:

'Hee gerizekalı senin dediğinden ne işimiz var bizim sizle birşeye benzesenizde koştursak dimi ama'

Selin:

'Ahaha Zey nekadar güzel konuştun bari bişeye benzesiniz'

Ali:

İKİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin