9-Baba

138 17 2
                                    

Bu bölümde AlSel ön plandadır.Heyecanlı bölümlerde yaklaşıyor.Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar:))


Alinin konuşmasına hiddetlenen kızlar hızla kantine ineler.Sinirlerini yatıştırmaları gerekmektedir.Kantine indiklerinde kızlar arkadaşları Sinemi görünce bir masaya otururlar.

Selin:

'Kızım çok özlemişim bee ne zamandır görüşemiyoruz nerelerdesin Allah aşkına!'

Sinem:

'Yurt dışı seyehatinden geldim işte bende çok özledim sizi hem kuzen ziyareti yapıcam işte'

Zeynep:

'Senin istanbulda akraban yoktu?'

Sinem:

'Yoktu zaten yurt dışından geldi oda zaten hemde bu okulda'

Selin:

'Öylemiii'

Selin imalı bir şekilde sineme bakınca

Sinem:

'Selin senin Emre noldu yaa göremedim onu'

Selin:

'Hangi Emre eski sevgilim olan Emremi?'

Sinem:

'Yuhh Selin Emredendemi ayrıldın Seni o kadar seven birini bıraktın haa bravo'

Selin:

'Çok baydı yaa ben napiym yeni birisi lazım kızım bana'

Zeynep:

'Hahh bende diyodum ne zaman konuşacak diye.Kızım sen gerizekalımısın ayakkabı değiştirir gibi sevgili değiştiriyosun'

Selin:

'Senin gibi ev kuşu olmaktan iyidir'

Zeynep:

'Ben gayette halimden memnunum bir kere huzur yalnız olmakta bee'

Selin:

'Sen ne anlarsın zaten ilişkiden'

Sinem:

'Ahaha hiç değişmemişsiniz siz yaa aynı didişmelere devam ediyosunuz neyse yaa ben geldim hala kavga ediyosunuz biraz sakinleşinde ne güzel sohbet ediyoduk şurda'

Selin:

'Sen bakma bize yaa nerde kalmıştık biz'

Sinem:

'En son biri lazım diyodun işte'

Selin:

'Öyle vallaha çok sıkıldım yaa tanıştıracağın biri yokmu benimle'

Sinem:

'Bulurum birini sen söyle bakalım nasıl bir tip arıyosun'

Selin:

'Ihmm kızım sen beni biliyosun işte mavi hastası olduğumu daha ne soruyosunki'

Sinem:

'Hala bulamadınmı kızım öyle birini şaşırtıyosun benii'

Selin:

'Nerdee'

Sinem:

'Tamam kızım sen canını sıkma bulursam yanındayım neyse benim kalkmam lazım kuzenin yanına gidicem görüşürüz'

Defne:

'Tamam haberleşiriz ozaman selin hanımın dertlerinden bizim dedikodulara fırsat kalmadı'

İKİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin