8-Dikkatli olun

146 16 2
                                    


Selam YB ile karşınızdayım umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur şahsen benim severek yazdığım

bir bölüm oldu.Neyse çok uzatmıyım bölümle ilgili yorum ve votelerinizi bekliyorum hepsinin yeri bende ayrı keyifli okumalarrr :)))





1 gün sonra...

Kızlar okula gitmek için hazırlanıp odalarından çıktılar.

Selin:

'Kızlar size bişey dicem'

Zeynep:

'Noldu Selocan kötü görünüyosun'

Selin:

'Yaa bu Aliler bişey demiyolar korkmaya başladım bu ıssızlık hiç hayra alamet bişeye benzemiyo korkmaya başladım kötü bişey yapmazlar umarım'

Defne:

'Aklımı okudun resmen selocan bende korkamaya başladım şuan okula gidesim bile gelmiyo o derece napacaklar acaba'

Zeynep:

'Allahım sen akıl dağıtırken bunlar tuvalette ekmekmi yedilerde bu hale geldiler kızım malmısınız ya okula gitmiycem yokya ben kimseye korktu kaçtı dedirttirmem kendime nok ta hadi gidelim'

Selin:

'Ama Zeyy..'

Zeynep:

'Amma uzatıyosunuz yaa hadi dedim gidiyoruz'

Zeynep kızların kolundan çekiştirerek evden çıkardı.Kapılarından çıktılarında kimleri gördüler dersiniz doğru tahmin karşı komşularııı

Kerem:

'Ihhıhıım siz burda yaşıyomuydunuz ya dünden beri çıtınız çıkmıyo yoksa kendi korkunzu giderebilmek korku filmi izleyip unumatmayamı çalıştınız'

Zeynep ters bir bakış atıp

Zeynep:

'Ahahahha gülmekten merdivnlerden resmen çok komik'

Kerem:

'Bence gayet güzel espriydi'

Zeynep:

'Sizin işiniz gücünüz yokmu yaa hep kaşımıza çıkıyosuz Allahım az önce söylediğimde ciddiydim sen akıl dağıtırken bunlar tuvalette peynir ekmemi yiyodu'

Kerem:

'Bak akıl fakiri ayağını denk al fazla ileri gidiyosunuz'

Zeynep kereme yaklaşırken Selin kolundan tutup

Selin:

'Hadi gidelim Zey bulaşma'

Ali:

Hahh bak arkadaşın ne güzel konuşuyo biraz onu örnek alsan iyi olur bence'

Selin:

'Senin gibi aklı kıt solucanın fikrini soran olmadı de git'

Ali:

'Hop hop hop kendini gol atı sanıp yanlışlıkla kendi kalene gol atma ağzını topla'

Selin Aliye yaklaşır

Selin:

'Toplamazsam nolur solucan'

Ali:

'Ben toplamak zorunda kalırım Selocan'

İKİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin