Biraz geciktim arkadaşlar kusura bakmayın bu aralar yoğunum o yüzden
umarım beğenirsiniz
Hepsi gördükleri karşısında şoka girdiler.
Ömer:
'Lan lan sizde benim ne gördüğümüzü görüyomusunuz bende yok demi yok yok deyin lan yapmamışlar deyin'
Ali:
'Yok'
Kerem:
'Lan ne yok u yazıyo işte niye kandırıyon'
Ali:
'Ne kandırıcam yok deyin demedimi tövbe tövbe'
Ömer:
'Senin anlayışının içine sıçiym Ali bir git lan git'
Ali:
'Ağzını topla oğlum ne diyon sen'
Kerem:
'Lan bir durun ne kız gibi kavga ediyonuz birde saç başa girin tam olsun millet deliye hasreet ben akıllıya bir aklınızı devşirin kavga edecek zamanmı'
Ali ve Ömer saçmaladıklarının farkına varıp oturdular.
Kerem:
'Oğlum nasıl yazmışlar neymiş 'ÖZÜR DİLERİM' nasıl cesaret ettiler hala aklım basmıyo kafam basmıyo hadlerini gitgide daha fazla aşıyolar artık zamanı geldi'
Düşünün düşünün acilen birşey bulmamız gerekecek hadi bulun
Ali Kerem ve Ömer çok sinirlidirler acilen bir plan kurmaları gerektir.Aynaya bakıyolar nasıl gideceğini düşünüyorlardır.Sonra Ömerin aklına bir fikir gelir
Ömer:
Nasıl sileceğimizi buldum oğlum bunlar boyayla yapmışlar resim bölümünden birinden öğenelelim hattta durun benim bir tanıdığım vardı sorayım birr'
Ömer arkadaşını arar ve boyayı giderecek çözümü buldular Ömer alması gereken malzemeleri aldı yüzlerine uyguladılar leke gitti.Artık kızlara yapacakları oyunu düşünmeye başladılar ondan önce hava almak için dışarı çıktılar.Merdivenlerden indikten sonra kızlarla karşı karşıya geldiler.Kızlar yazdıkları yazıyı göremeyince bir birlerine baktılar'
Ali:
'Hayırdır kızlar noldu şaşırmışa benziyosunuz noldu'
Selin:
'Yoo onu nerden çıkardınız Ali bey neye şaşırmış olabilirizki'
Ali:
'Haa bide itiraf etmeye yanaşmıyosunuz öyle olsun Selin hanım'
Kerem Ömer siz gidin ben geliyorum
Selin yalnız konuşacakları tahmin edip
Selin:
'Zey Defo siz çıkın bende geliyorum şimdii'
Zeynep Seline noluyo bakışı atınca Selinde Zeynebe bişey yok cinsinden sırıttı.Herkes gidince konuşmaya Selin koca gözlerini dikip ne isityosun bakışı attı Ali Selin birden gözlerini dikince birden kala kaldı.Selin Alinin bişey demesini beklerken konuşmayınca dayanamayıp
Selin:
'Evet seni dinliyorum niye sustun'
Ali Selinin sesiyle kendini toparlayıp
Ali:
ıhıhımmıhımm sizin amacınız ne'
Selin:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM
Romanceİkilem 3 kız karakter ve 3 erkek karakterin başrollerini aldığı bir kitap romantik komedi olacaktır ama dramatik taraflarıda olacaktır.Umarım bıkmadan usanmadan zevkle merakla okumanız dileğiyle :))