Yer İstanbul Beşiktaş Zeynep okuldan geldi ve direk yağmurda ıslanan üstünü değiştirmek için odasına girdi.Mavi kazağını arıyordu bulamıyordu.Aklına gelen ani bir fikirle Selin diye bağırdı.Selin korkmuş bir vaziyette Zeynebin yanına gelip
Selin:
'Noldu Zeynep birşeymi oldu bu ne hal?'
Zeynep:
'Oldu çok kötü bir şey oldu.Benim mavi kazağım nerde naptın?Yinemi çöpe attın kıyafetimi?'
Selin:
'Haa sen şu kedilerin üşümesin diye kutularının üzerini örttüğüm kazağını diyosun.Ahahah zaten çok eski püskü bir şeydi ne gereği var yenisini alırsın.Ne olacak sanki.. Zeynep öfkeyle kendini tutamayıp çığlık attı.
Zeynep:
'AAAAAAAA yeter Selin yeter artık nedir benim kıyafetlerimin senden çektiği '
Zeynebin çığlığını üst kattan duyan Füsün teyze kapının zilini çalar.
Selin:
'Hahh gördünmü Zeynep yaptığını sence kapıdaki kim tabikide cingöz Füsun karısı nasıl kurtulucan kurtul şimdi kurtulabilirsen..'
Zeynep öfkeyle:
'Hahh şimdi suçunu bana at Selin hanım seninle daha işim bitmedi.Git şimdi kapıyı aç nediyomuş şu cingöz Füsun '
Swlin kapıyı açar gülümseyerek arkasından Zeynep gelir.Kapıya yaslanarak
Zeynep:
'AAA Ci.. Füsun Teyzecim ne hoş sürpriz böyle hayırdır?'
Cngöz Füsun kahkaha atar.
Füsun:
'Ula uşaklar evinize hırsız felan girdi sandım çığlık atınca.Biraz daha bekletseydiniz elimdeki merdaneyle dalıyodum'
Zeynep:
'Ahahahah Füsun teyzecim ilahi yani ben korku filmi seyrediyodum.Selin birden kanı görünce vıykırdı naparsın selin işte'
Selin öfkeyle Zeynebe fısıldadı:
'Alacağın olsun Zeynep bana attın suçu görürsün sen?
Füsun:
'Ula kizlar bende varum burada ne öle fisur fisur konuşiysunuz öle ayuptur daa'
Zeynep:
Füsun teyzecim Selin yaptığından utandıda ondan bana neden söyledin diye atar yaptı.İşte bakma sen bize neyse F
sun teyzecim başka diyeceğin varmı?
Füsun:
'Çekilin bakem şurdan buraya geldiğim iyi oldu size bir haber vericem.'
Füsun kızları hızlıca ittirip içeri girdi.Kızlar Füsunun aynıanda taklidini yaptı Füsun arkasını dönünce
Selin:
'Geliyoruz Füsun teyzecim geliyoruz.
Kızlar Füsunun arkasından içeri geçip oturdular.
Selin:
'Füsun teyzecim birşey içermisin?
Füsun:
'Yok kizlar ben bişey almayayum.Defne kizum nerdedir?
Defne o an eve gelir.Sokranmaktadır.
Defne:
'Yaa ben bir gün şu İstanbul trafiği öldürecek Şeytan diyoki yanına merdaneyi al birisi bir şey derse boynunun köküne pa....'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM
Romanceİkilem 3 kız karakter ve 3 erkek karakterin başrollerini aldığı bir kitap romantik komedi olacaktır ama dramatik taraflarıda olacaktır.Umarım bıkmadan usanmadan zevkle merakla okumanız dileğiyle :))