Kızlar düşen suratlarından sonra en sonunda kendilerini toparlayıp konuşmaya başladılar
Zeynep:
'Buyrun ne için geldiniz?'
Kerem:
'Merhaba tanışamadık bugün aksiliklerden dolayı neyse ben kerem arkadaşlarım Ali ve Ömer karşı komşunuzuz'
Kızlar Kerem Ali ve Ömeri arkadaşlarından adres alıp geldiklerini düşünürlerken bir şoka daha girdiler şimdi ne diyeceklerdi.Ne kadarda bahtsızlardı.Hep Selinle Defnenin suçuydu o şom ağızlarını açmasalardı belki böyle olmayacaklardı Zeynep içinden saydırıyordu.En sonunda kızların suçunun olmadığını hep şanslarından ibaret olduğunu düşünmeye başladı hem Cingöz Füsun daha en baştan demişti Offf Off şimdi napacaklardı Zeynebin kafasında yüzlerce soru vardı ama artık cevap vermeleri gerekiyordu.
Zeynep:
'Hmm peki ben Zeynep arkadaşlarım Selin ve Defne tanıştığımıza memnun olduk.Neyse sonra görüşürüz'
der suratlarına kapıyı kapatır.
Selin:
'Zeynep naptın'
Zeynep:
'Naptım'
Selin:
'Kapıyı üstlerine kapattın'
Zeynep:
'Kapattım demi Aman Selin ben neyaptığımı biliyomuyum Allah aşkına o kadar aksiyonun ardına birde bu bünyem kaldırmadı napiym yani napiym buda bünye demii'
Selin:
'Zeynep sen cidden napıyosun?'
Zeynep:
'Naptım yaa alttarafı suratlarına kapattım'
Selin:
'Onu demiyorum cicim hala konuşuyosun onu diyorum çekilde bari özür dileyelim demi'
Selin Zeynebi kenara ittirir.Kapıyı açar ve Alilerin olmadığını görünce geri içeri girer.
Selin:
'Gördünmü Zeynep ayıp oldu.Hem bugün yaptıklarımızı zaten aklım almıyo Offff'
Defne:
'Bari gidipte özür dileyelim demii'
Zeynep:
'Saçmalamasanıza biz bugün onlardan niye kaçtık Rezil olmayalım diye şimdi bunu bile bile yangınamı atalım kendimizi'
Defne:
'Haklısın doğruda Zeynepcim bir düşün hem aynı okuldayız hem karşı komşumuz sence konuşmama ihtimalimiz varmı?Konuşucaz belli gidip özür dileyelim hem teşekkür edelim olay daha fazla büyümesin'
Selin:
'Hadi gidelim'
Zeynep:
'Anlaşıldı sizden kurtuluş yok madem gidelim '
Selin tam kapıyı açtığında Defne
Defne:
'Hop hop hop nereye Selin?
Selin:
'Özür dilemeye'
Defne:
'Onu demiyorum akıllım özür maksatlı yaptığımız kektende götürelim ondan dur dedim'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM
Romanceİkilem 3 kız karakter ve 3 erkek karakterin başrollerini aldığı bir kitap romantik komedi olacaktır ama dramatik taraflarıda olacaktır.Umarım bıkmadan usanmadan zevkle merakla okumanız dileğiyle :))