~Capitol anterior~
Si de atunci, Louis pare ca ma uraste. Imi doresc sa am puterea sa-i vorbesc, dar sunt prea laş...
~Capitol actual~Harry's P.O.V.
Fug spre cantina si asa nimeni nu isi da seama ca eu pun biletelele. Ma intalnesc cu Cara la baza scarilor, dupa cum am stabilit. Cobor scarile si o vad pe ea la baza lor.
"-Hei straine" spune si imi da un pumn in umar.
"-Hei." zic in timp ce deschid usile cantinei. Mergem spre partea de unde iti iei mancarea, luandu-ne cate o tava.
"-Fara pastai." spun, bucatareasa punandu-mi doar niste piure cu sos.
Ne indreptam spre o masa , incepand sa discutam chestii marunte ca de obicei .
"-Si a vorbit cu tine ?" ma intreaba Cara brusc .
"-Nu" spun eu dupa ce beau putin din paharul cu suc de portocale.
"-Stii ca totul va fii bine nu ?" imi zice ea strangandu-mi usor mana .
"-Sper" ii raspund lasandu-mi capul in jos.
"- Vino aici. " spune si ma imbratiseaza. Imi pun mainile in jurul ei si ma las dus de val.
"-As vrea ca totul sa fie mai usor.." soptesc si imi bag capul ( fara prostii, ok? =)))). ) in parul ei.
"-Stiu.." imi da un raspuns si face miscari lente cu palma ei pe spatele meu.
"-Ia uite, tocilarul are prieteni... o fata chiar." se aude de undeva o voce si noi ne dezlipim din imbratisare, intorcandu-ne. Normal ca prostul de Max nu poate sa ma lase in pace.
"-Pleaca te rog." spun si ma intorc la loc spre farfuria mea.
"-Nu vreau. Si cat timp te folosesti de el? Doar placeri, nu?" o intreaba pe Cara si eu deja imi inclestez pumnul.
"-Max, pleaca!" spune Cara printre dinti.
"-Nu vrei sa se afle ca te futi cu el?" intreaba el din nou, pe o voce ciudata.
"-Sau ca esti o curva?"
"-Max, termina!" spun clar si apasat ridicandu-ma spre el.
"-Ca de altfel ce ?" ma intreaba si si rade cu afurisitii lui de prieteni.
"-Poti sa te iei de mine in liniste dar nu te lua de Cara!" ma ridic si o gloata de elevi se aduna in jurul nostru. Adica ei chiar au o lipsa de ocupatie. Cara imi ia mana si ma trage in jos, stiind ca nu o sa iasa bine. Sa nu iasa bine. M-am saturat. Dau sa ma pun jos si handicapatul de Max iar isi deschide gura.
"-Sorry ca m-am bagat peste curva ta." termina si da din maini. Toti nervii imi urca la creier si simt cum explodez. Ma ridic si ma duc la el, vrand sa ii dau un pumn, el lovindu-ma unde doare cel mai tare, eu cazand la pamant.
"- Ti-am mai spus Styles. Nu e bine sa te joci cu focul, te vei arde." spune jucandu-se cu o bricheta. Sa se duca dracu!
"-Iesiti de aici!" o aud pe Cara tipand, mai apoi venind spre mine.
"-Hai sa te scoatem de aici." spune si se apleaca, ajutandu-ma sa ma ridic, mergand cu ea spre asistenta scolii...______________________________________
DAAA CAPITOLUL II
ATI VREA VOI SA SE BATA HARRY PENTRU VOI , STIU EU *perv face*
Sacrificati o steluta daca va place
Daruiti putin timp pentru un comentariu (ne va face sa zambim)
Macar cititi si noi vom fi fericite !!
RainbowLM
Byee
CITEȘTI
Infinity || Larry Stylinson ||
FanfictionHarry - un baiat destul de timid care e batjocorit doar pentru ca nu ii plac fetele, ci baietii, dar perfect normal, ca toti ceilalti adolescenti. Louis - unul dintre singurii cu care Harry vorbea. Adica unul dintre singurii lui prieteni. Din cauza...