~Din episodul Anterior~ (Mor mereu am vrut sa zic asta)
"-Hei.." vocea aia. Vreau doar sa intru in pamant.
"-Buna." spun intorcandu-ma, inghitindu-mi nodul din gat.
"-Am observat ca te uitai la mine in ora. Vrei sa-mi spui ceva?" intreaba si dau sa-i raspund.
"-Nu." spun si simt cum ma inrosesc. Oh doamne.. cum ies din asta nici eu nu stiu.~Capitol Actual~
Ma priveste insistent , fiecare clipa trecand ca o mie de ani . As vrea sa ii spun tot , sa ii spun ca sunt un ciudat , ca il iubesc , ca ma simt incomplet fara el dar nu s-ar schimba nimic . Ar pleca razand impreuna cu prietenii sai , ca inainte . Imi scutur usor capul incercand sa alung toate gandurile care ma bantuiau.
"-Acelasi Hazza .. " spune facandu-ma sa imi ridic capul confuz .
"-Ce vrei sa spui ? " intreb mijindu-mi ochii .
"-Iti scuturi capul cand vrei sa uiti ceva " spune zambind usor . "La ce te gandeai ?" ma intreaba in continuare .
Ma holbez la el fiindu-mi frica sa ii raspund , nu imi aminteam sa fie asa complicat sa vorbesc cu el .
"-Harry?" aud o voce feminina din spatele meu in momentul in care incerc sa vorbesc . "Vii? " o aud pe Cara cum ma intreaba .
Sunt gata sa o refuz cand Louis pleaca grabit din clasa .
Raman blocat o secunda pentru a analiza situatia , totul fiind prea mult. De ce e asa schimbator ? De ce a plecat deodata?
"-Harry?" mai intreaba odata Cara , eu murmurand ceva neinteles nici de mine si urmand-o .
Imi tineam capul in jos , mainile in buzunar si gandurile departe , la Louis . M-am simtit asa fericit cand am vorbit cu el si totusi asa emotionat si fricos . Sunt un fraier.
"-Ce s-a intamplat ? " intreaba Cara fortandu-ma sa imi ridic privirea . Nici nu realizasem ca suntem la cantina .
"-Nimic " spun rapid cand ma asez jos .
"-Harry , ce ai vorbit cu Louis ? " ma intreaba privindu-ma in ochi, mana sa strangand-o usor pe a mea .
"-Cara .. Nu vreau sa vorbesc despre asta " spun usor , ochii intepandu-ma usor . Toate astea sunt de la oboseala , atat . "De abia astept sa ajung acasa " spun trecandu-mi usor mana prin par. "-Hai la ore " spune Cara oftand usor. "Cred ca o sa lipsesc de la ora . " spune Cara usor , facandu-ma sa ma incrunt . "Trebuie sa merg pana la biblioteca " se scuza ea repede . Ma imbratiseaza si dupa fuge pe holurile pustii ale liceului .
Mergeam lent catre ora de geografie , stiind ca nu am nimic de pierdut daca intarzii . Bat de doua ori in usa , asteptand acelasi tipic "Intra" , care nu s-a auzit . Apas usor clanta , sperand ca profesorul sa nu fii intrat cand vad ca sala e goala , aproape goala . Lacrimile mi se adunasera in coltul ochilor iar inima imi batea cu putere . Nu ii puteam vedea chipul , insa eram sigur ca el era cel care mai avea putin si si-o tragea cu o blonda in fata mea . Am iesit rapid din sala trantind usa in urma mea .
La naiba cu el !
La naiba cu sentimentele mele !.------------------------------------------------
Sper ca va place. In momente critice de acest gen trebuie sa ne rugam pentru Rose care m-a lasat singura cu un capitol nescris . Daca o sa citesti asta , sper sa mananci ficat !! (il urasc, deci nu mananc. Te iubb. -rose)
Please vote
Please comment
Rainbow :)
CITEȘTI
Infinity || Larry Stylinson ||
FanfictionHarry - un baiat destul de timid care e batjocorit doar pentru ca nu ii plac fetele, ci baietii, dar perfect normal, ca toti ceilalti adolescenti. Louis - unul dintre singurii cu care Harry vorbea. Adica unul dintre singurii lui prieteni. Din cauza...