Chapter 4

222 16 0
                                    

~Capitol anterior~
"-O sa vorbesc cu asistenta dupa." raspunde si isi aseaza ochelarii pe nas. Doar sapte minute si apoi inca o ora de engleza. Deabia astept...
~Capitol actual~

Harry's P.O.V.

Deschid cartea, citind in liniste lectia, in timp ce din spatele nostru se auzeau rasete si chicoteli. Ma intorc curios si il vad acolo, stand cu prietenii lui. Normal ca n-ar sta cu mine.. adica de ce ar sta ? Sunt doar un simplu elev pe langa el. Si pe langa, un prostanac. Eu nu pot sa fac nimic ok. Absolut nimic. Nici macar prieteni nu stiu sa-mi fac. Daca nu o aveam pe Cara cred ca ajungeam in spital la cate batai imi iau. Sau la sport. Mereu raman ultimul ca sa ma pot schimba. Sau ma schimb intr-o cabina de wc. Toata lumea se ia de mine. Cred ca mai bine stau la scoala si sa-mi iau bataie decat sa merg acasa. Mama imi spune ca nu sunt bun de nimic si ca eu sunt de vina pentru ca au divortat. Cuvintele alea chiar dor. Mai ales daca sunt spuse de maica-ta. Louis observa ca ma cam holbam la el si ma intorc repede inapoi. Inca un minut. Imi inchid cartea si o las pe banca, asteptand sa se sune. Poate ca nu sunt eu asa tupeist dar nici tocilar nu sunt..
Nu suport gandul de a sta cu el in clasa. Zgomotul clopotelului ma face sa tresar si apoi ma ridic, Cara facand la fel.
"-Hai sa mergem" spune si merge inainte, iesind deja pe usa. Clasa e aproape libera dar eu raman sa vorbesc cu profesorul.
"-Sper ca nu o sunati pe mama pentru ca nu vreau o scena acasa. Va rog. Asistenta poate afirma ca am fost la cabinet." ii zic si el isi da jos ochelarii.
"-Oricum nu ma duceam. Eram nervos din cauza lui Dawson si Tomlinson." tresar cand ii pronunta numele.
"-Am ora." spune si ma bate pe umar. Raman singur in camera plina cu lucruri de biologie. (Biologie, pedo face)
"-Hei.." vocea aia. Vreau doar sa intru in pamant.
"-Buna." spun intorcandu-ma, inghitindu-mi nodul din gat.
"-Am observat ca te uitai la mine in ora. Vrei sa-mi spui ceva?" intreaba si dau sa-i raspund.
"-Nu." spun si simt cum ma inrosesc. Oh doamne.. cum ies din asta nici eu nu stiu.

___________________________________

399 de cuvinte, nu in jur de 500 ca de obicei. Scuze ca n-am mai postat dar scoala ma omoara, ma jur. Si ma transform avem un prof nou la mate si a inceput sa-mi placa MATEMATICA NU PROFU PROASTOO; RAINBOW MOR.(nebunoo aici nu suntem in ff cu profesorul Zayn *pedopedopedoo*Asta nu sunt eu, ma jur. Ajutooorrr.

-Rose ♥

Infinity || Larry Stylinson ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum