Chapter 6

218 17 3
                                    

~Capitolul Anterior~
Lacrimile mi se adunasera in coltul ochilor iar inima imi batea cu putere . Nu ii puteam vedea chipul , insa eram sigur ca el era cel care mai avea putin si si-o tragea cu o blonda in fata mea . Am iesit rapid din sala trantind usa in urma mea .
La naiba cu el !
La naiba cu sentimentele mele !

~Capitol Actual~
Alerg rapid pe holurile interminabile , bataile inimii crescandu-mi considerabil . Vreau doar sa ajung acasa ! Vreau doar sa ajung acasa !
"-Domnule Styles , unde plecati asa grabit? " acelasi glas sacaitor ca intotdeauna ma intreaba. Max.
Imi inclestez pumnii si ma intorc pe calcaie dand de gasca de idioti.
"-Nu cred ca e treaba ta" spun printre dinti fiind gata sa ii sparg fata . Calm . Calm . Calm .
"-Te-a lasat iubitica ?" ma intreaba cu zambetul pe buze .
"-Esti un idiot !" spun inainte de a pleca grabit .
Imi urasc viata .
Trantesc usa in urma mea , imcercand sa imi stapanesc emotiile . Ma pun la birou , in incercarea de a-mi face temele insa esuez lamentabil . Gandul imi sta la cele intamplate la scoala si la posibilitatea de a ceda psihic. Ma arunc pe pat cu ideea de a adormi cand telefonul incepe sa bipaie .
"-Cine e persoana care mi-a distrus sansa la somn ? " intreb ironic frecandu-mi (ce freci , Harry ? ) ochiul stang.
"-Hai afara somnorosule " glasul Carei se aude de la celalalt capat . "-Nu vin " spun irascibil .
"-Dar te rog " se miorlaie ea , incercand sa ma convinga .
"-Nu vin" ma repet in incercarea de a scapa de ea .
Chiar nu am chef .
"-Atunci vin eu la tine ! Pa ! " spune inainte de a-mi inchide telefonul in nas.
Oftez dramatic in incercarea mea de a ma odihni . Ochii mi se inchid usor si sunt pregatit sa cad intr-un somn adanc , cand un corp se arunca peste mine .
"-Lasa-ma sa dorm !" spun eu incercand sa o indepartez .
"-Ce ai spus? Eu nu aud altceva decat PETRECERE IN DOOI! " striga ea fericita ignorandu-ma total .
"-Bine .." spun eu cedand . "Ma duc sa fac floricele , alege un film" continui eu coborand scarile. Astept zgomotul specific cuptorului cu microunde pentru a scoate floricelele . Le pun intr-un vas si urc in camera mea , fix in momentul in care Cara pune filmul. Ma asez in pat , ea fiind sprijinita de umarul meu . Urmaresc filmul plictisit , gandurile zburandu-mi aiurea .
"-Cara ?" ma trezesc intreband-o .
"-Da ? " spune ea absorbita de film .
"-Crezi ca sunt ciudat?" intreb incet .
Se ridica brusc privindu-ma incruntata .
"-De unde ti-a venit ideea asta ? "
"-Nu conteaza " spun dandu-mi parul de pe fata .
"-Harry .." incepe ea usor . "Stii ca sunt aici pentru tine , nu ? ".
Zambesc usor , ea prinzandu-ma intr-o imbratisare stransa . Ne despartim usor , capetele noastre inca fiind apropiate. Se apropie usor de mine , spatiul fiind inexistent. Buzele ni se unesc intr-un sarut usor . Ma indepartez cand raman fara aer si imi pun mana pe buze uimit.
"-Asta nu trebuia sa se intample " spune luandu-si lucrurile si fugind .



~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|Capitol nou !!!
Sper ca va place .
Ne-ar ajuta mult o parere .
Rugati-va pentru Rose pentru ca jur ca o omor cand revine
Stati calmi sunt o persoana pacifista
Rainbow is out :*

Infinity || Larry Stylinson ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum