Atakan gittikten sonra kaı yeniden çaldı. Bisey unuttuğunu düsünerek kapıyı açtım. Karsıma annem çıktı. O içeri girdikten sonra dışarı baktım ama babam yoktu.
-- Babam nerde?
-- Gel otur yanıma kızım
Annemin dolan gözlerine bakarken yavaşça koltuğa doğru ilerledim. Annem ellerimden tuttu ve
-- Babanın beni tatile götürmesinin sebebi bisey açıklamakmış. (Göz bebeklerimin büyüdüğünü hissediyodum) Babanın..
Annem birden ağlamaya başladı. Damla ne olduğunu anlamaya çalışıyodu. Gözyaşlarını silip devam etti
-- Babanın bi oğlu varmış. İş için yurtdışına çıktığı zaman bi kadınla tanışmış.
Ağlamamak için kendimi zor tutarak annemi kaldırdım. Çok bitkindi. Damla'yla birlikte anneme duş aldırdık. Daha sonra yatak odasına yatırdık. Ona sıcacık çay götürdüm. Bardağı almaya gittiğimde çoktan uyumuştu.
-- Ağlama artık Ece. Anneni de üzeceksin. Şimdi ona destek olmalıyız.
-- Haklısın damla diyerek gözlerimi sildim.
-- Eğer kabul edersen ben de burda kalayım. Atakan'da benim evde kalır.
Bide Atakan vardı. Sanırım bu tramvadan sonra Atakan'ı kesin kaybetmiştim.
-- Çok iyi olur Damla. Sana çok ihtiyacım var.
Birbirimize sarıldık. Ben de o sırada uyumuşum.
Akşam uyandığımda Damla'yla birlikte yemek yaptık ve annemi uyandırdım. Yemek yedik ve uyuduk.
Sabah hemen duşa girdim. Kendime gelmeye çalışıyodum. Birden masamın üstünde duran fotoğrafa gözüm takıldı. Üçümüzün fotoğrafı; Ben, annem ve...
Her neyse! Arabaya bindik ve okula gitmeden önce Damla'nın evine uğradık. Evi toparladık. Damla eşyalarını toplayıp bagaja koydu. Okula doğru yola çıktık.
Okulun kapısından girmek üzereyken aramıza girip kolunu omuzlarımıza attı. İçeri girdiğimiz anda bütün gözler üzerimizdeydi. Erkekler Damla'yı kızlar Atakan'ı kıskanıyodu. Damla sırıtarak yerine oturdu. Ben de yanına geçtim. Atakan da önümüzdeydi. Bütün derslerde dedikodu yapacağımızdan emindim.
Tenefüste kantinde otururken Atakan'a herseyi anlattık. Birden kolunu omzuma attı. Kendimi çok iyi hissetmiştim. Damla konuyu değiştirmek için evin anahtarlarını verdi. Bu kız çok gıcık!
Okul çıkışında Damla'dan kaçarak Atakan'ın arabasına bindim. Yol boyunca konuşmadık. Birden kendimi tutamadım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Atakan arabayı durdu. Bana sarıldı. O an ne hissettiğimi tarif edemiyorum. Hem mutluydum, hem üzgün..
Eve vardık. Damla Atakan'a evi gezdirdi. Bi süre burda kalacaktı çünkü Damla'ya çok ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Çocuk
Teen FictionDersin ortasında kapı çaldı. Herkes dersi bırakıp kapıya bakmaya başladı. Kapı yavaşça açıldı. Yavaş adımlarla o içeri girdi. Bütün kızlar heyecanlanmıştı. En yakın arkadaşım Damla'nın gözleri parlamıştı. Sanırım korktuğumuz başımıza geldi. Yoksa ik...