^1.Bölüm

354 12 2
                                    

Mutlu aile fotoğrafımıza bakmayı bırakıp göz yaşlarımı sildim ve Yeşimin omzumu sıvazlamasıyla ona döndüm. "Manolyam bütün suç onlarda ama sen üzülüyorsun yapma böyle." dedi Yeşim üzgün çıkan sesiyle. Haklıydı da ben mi anneme babamı aldat dedim ve ardından babamı intihara sürükledim. Ama insanın doğum günü annesiz babasız geçince bir hayli koyuyor. Onlarsız geçen 2. doğum günüm ve ben bugün 21 yaşıma girdim. Ha. Ben kim miyim ? Ben Esra Öztürk hayatı mükemmel iken bir anda mahvolan. Kıskanılacak güzellikte olan ama içi paramparça ve toparlanmaya çalışan bir kızım. Ve bide benim suç ortağım Yeşim Kara. Çocukluk arkadaşım, daha doğrusu kardeşim. Onca zor günlerden bu zamana kadar toparlanmam da etkili olan tek kişi. Onun annesi ve babası ayrı ve o anneannesinde  kalıyordu ta ki geçen sene vefat edene kadar o hem bana hem yeşimin annesi gibiydi. Ben ailemi kaybedeli 4 yıl oluyor fakat ondan öncede pek parlak bir geçmişimiz yok. Babam alkolik biriydi ama annemi çok severdi tabi annem onu iş ortağıyla aldatana dek..

Yeşim elini gözümün önünde sallayıp "Gitti la yine bu?" "Hoop koçum!" "Yiğidim bize dön!" diyordu. Tabi ben düşünceler içindeyken o beni dünyaya döndürmeye çalışıyordu. "Ha?!" dedim anlamaz bir şekilde. "Manolyam diyorum; ki hani pizzalar yanıyor, hani sen beni mutfağa sokmuyorsun ya hani?" Haklıydı vallaha yeşim kadar sakar, yemek yapamayan birini tanımıyorum. Birde doğum günümü pizzayla ucuza getirebilecek pinti birini. 

Pizzalarımız bitince ikimizde yılın divası seçilmiş gibi yayıldık koltuklara. "Köyylüüüğğ?" diye Yeşime böğürdüm. "Heeğğ??" diye oda bana ayrı bir böğürmeyle karşılık verdi. Bu belgeseldede iki iguananın kendi dillerinde birbirlerine kur yapışını izlediniz. tşkler. "Kız bir şey dicem. Bizim karşı daireye sence nasıl birileri taşınır?"diye soruverdi köylü. "Eli yüzü düzgün insanlar olsun da" dedim. Bir an da yattığı yerden doğruldu. "Ya yakışıklı üniversiteli çocuklar olursa?" dedi gözlerini fal taşı gibi açarak. "keşke nerede bizde o şans." dedim rahat bir tavırla. "Haklısın kız."dedi ve oflayıp geri yattı. Bunca zaman ne yeşimin ne de benim sevgilim oldu ya da aramıza bir arkadaş aldık. Bir ikimiz birbirimize yetiyoruz çünkü o benim köylüm ve bende onun manolyasıyım...



Güneş ışıklarıyla gözümü açtım ve etrafa bakındım yeşim mışıl mışıl uyuyordu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım, ocağa çay suyunu koydum sofraya kahvaltılıkları yerleştirdim. VEE bilin bakalım ne oldu ?!? Ekmek yok.

"Yeşim, Yeşim, Yeşim,Yeşim." diye Yeşimi  uyandırmaya çalışıyordum. Mırım-kırım etmeye başlayınca  cilve yaptığını anladım ve televizyonu açtım. "Aaa Barış Arduç yeni dizi mi çekecekmiş ayol!" dedim bağırarak Yeşim durur mu? ASLA! 

"NE!!" deyip örtündüğü pikeye dolanıp yere kapaklandı. O yerde onu keklediğimi anlayınca kafasını koyup yattı ben de onun az önce yattığı koltuğa kahkahalar eşliğinde yayıldım ve ayağımla onu dürtmeye başladım. Ve boşu boşuna açtığım televizyonu kapattım. Oluşan sessizlikle ocaktan fokurdama sesleri geldi.  "Ayol evi patlatcaz bir gün " diye bağırdım ayağa kalktım Yeşim bir tepik daha koyup "Kalk kız işe yara. Seni alan geri getirir iki güne" dedim anne misali ve çayı demlemeye koyuldum..

Kahvaltımızı etmiştik ve bizim apartmanın çatısında hem açık alan hemde oda gibi bir yer vardı. Aslında biz buraya ilk taşındığımızda orası depo gibi kullanılmayan bir yerdi biz orayı mükkümül bir hale getirdik. Neyse oraya gittik.

 Haaa ben söylemeyi unuttum biz öğrenci aynı zamanda da yutupırızzz yNI AYQ OLN SS. Bu kadar keko styla yeter. Yeşimin şarkı kanalı benim ise  makyaj kanalım var ve milyonluk kullanıcılarımız yani öyle 300 bin 400 bin değil 'MİLYONLUK.  ' Neyse Yeşim'in çekimini yaptıktan sonra o editlemeye geçti bende o sırada ne videosu çeksem diye düşünüyordum kiiii ...

Çatının kapısı açılıp içeri  Asgardlı-Yanlış olmasın Thor aşkımın memleketi- girene dek. Çocuk bizim olduğumuz tarafa doğru gelmeye başladı biz çatının kapalı oda gibi olan kısmındaydık. Çocuk ilk bana bi alıcı gözüyle baktı ama beğenemedi galiba aa haspam. Neyse yeşime döndü Yeşim edit yaptığı için bilgisayarda farketmemişti ben onu dürtükleyince kulaklığını çıkararak havalı bir dönüş yaptı ta ki çocuğu görene dek gözleriyle doğru orantıda ağzı da açıldı. "Yavrum senin anan arı mı?" dedi eminim ki şu an ne dediğini bilmiyordu ama resmen uzaylı çocukla konuşmadan aşk yaşıyorlardı belli ki. Bu sefer bu kızı evde kalmaktan kurtarmalıydım.

"Benden bu kadar gençler." dedim ve merdivenlerden inip bizim kata geldim. Anahtarı deliğe sokup çevirdim karşı daireden kapı açılma sesi duyunca yeni taşınanları merak etmiştim. Çatı da ki çocuk  yeni taşınmış ta olabilir, müşerref teyzenin bizi alacağı torunlarından biri de ama şimdi önemli olan açılan kapı, daha fazla meraktan çatlamadan arkamı döndüm.  HADİ LAN ORDAN  gözlerimi belertip kapayıp bir daha açtım bu çatıdaki Asgardlıdanda yakışıklıydı ve bakışları o kadar keskindi ki. Ego yapmayı sevmem ama o da gözlerini benden alamamıştı. Gözlerime derin derin bakmaya başlayınca "Bakma öyle kırgın kırgın sende hızlısın anası çılgın" dedim bütün kekoluğumla ....

ARKADAŞLAR HİKAYEYİ YENİDEN YAZIYORUM KURGUDA BİRAZ DEĞİŞİKLİK OLACAK AMA BÖYLE DAHA GÜZEL OLACAĞINA İNANIYORUM. ÖNCEKİ BİRAZ DAHA ACEMİCEYDİ.. İLK BÖLÜM DİYE KISA TUTTUM ...

MULTİMEDYA: ESRA  ÖZTÜRK

AŞAĞIDAN KANALIMA ABONE OLMAYI VE BEĞENDİYSENİZ LAYK ATMAYI UNUTMAYIN SKJLAHHKSXLKAMX

MAFYA MI? ÇOK BEKLERSİN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin