^3.Bölüm

190 13 1
                                    

2 AY ÖNCE

ARDA'NIN AĞZINDAN

Gerizekalı çocuk. Evlatlık mı acaba? Hayır yani ne var hastayken pizza yemesen ölür müsün? Mal ya bir de ona bakayım diye evdeki bütün hizmetlilere izin vermiş. Yemin ediyorum net mal!!!

Arabayı park edip büyük kapılı pizzacıdan içeri girdim. Etraf kalabalıktı bana sıra anca gelirdi.

Siparişi verdim ve orada bir köşeye oturup beklemeye başladım. Tam benden önceki adama gelmişti ki sıra kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Bakışlarım oraya dönünce gelen kişiye baktım.  Üstünde pizzalı uyku tulumu olan sarışın bir kızdı. Gözlerine baktığımda mavilerin ateş saçtığını gördüm. Allah için kim bu kadar tatlı bir kıza ne yapmıştı?

Kapıyı hızlı bir şekilde çarpıp. Kasaya doğru ilerlemeye başladı. 

Bağırarak. "TAM TAMINA 46 DAKİKA OLDU SİPARİŞİ VERELİ. HAYIR BENİ TANIYORSUNUZ DA  SABIRLI BİRİ DEĞİLİM ONU DA GEÇTİM EVİM UZAK BİLE DEĞİL!!!" Diye bağırıp karşıdaki binayı gösterdi.  

"Hanımefendi sakin olun sıraya geçin lütfen." dedi oradaki kasiyer çocuk. Onu tanımadığı belliydi bakışları ele veriyordu ama sinirli kızın gazabına uğramamak için böyle demişti galiba.

Kızın kafasını sıraya çevirip tekrar adama bakmasıyla bir anda iki elini masaya vurup. "DALGA MI GEÇİYON LAN SEN BENLE!!!" diyip adamın yakasını tuttu. "Olum yeminle seni burada öldürür arka bahçeye gömerim. 46 bak 47 dakika oldu telefondan siparişi vereli." dedi az öncekine göre daha sakin bir ifadeyle. Çocuk tırsmış olacak ki. "Haa... Öyle deseydiniz ya. Hanımefendiye bir pizza." dedi yakasını kutarıp arkasını dönerek.  "Bir değil üç."dedi kız ciddiyetini koruyarak. Adam kafasını sallayıp içerde pizzaları yapan kişinin yanına gitti ve üç paketle geri döndü.

"Buyurun hanımefendi." dedi çocuk. Kız cüzdandan para çıkartıp uzattı. " Teşekkürler." dedi masum bir gülümsemeyle ve işte benim tam o kısımda devrelerim yandı.

" dedi masum bir gülümsemeyle ve işte benim tam o kısımda devrelerim yandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


 Kalbim sinyal öttürmeye başladı. Ama gülüşün etkisinden çıkınca bana değilde o oğlana gülümsemesi sinirimi bozmuştu.

Kasiyer çocukta aynı benim gibi şok olmuş bir şekilde baktı. A*ına koduğum ne bakıyon.

Çocukta 32 diş sırıtıp para üstünü ve pizzaları verdi. "Asıl ben teşekkür ederim." dedi. O dişleri söküp götüne montelemez miyim ben senin.



Aradan 1 Ay geçmişti o kız hakkında fazlasıyla bilgi sahibi olmuştum. Adı Esraydı . Ona o kadar takmıştım ki her yaptığı hareketin, her giydiği kıyafetiyle bende fotoğrafı vardı. Onların hepsi çalışma odamdaki duvarda asılıydı.

Saat 19:30 du yani akşam yemeği saati. Babam böyle toplulukla yapılan şeylere aşırı özen gösterir. Haklıydı da adam bizi doğru dürüst göremiyor oda böyle şeylere başvuruyor. 

MAFYA MI? ÇOK BEKLERSİN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin