^5.Bölüm

142 9 0
                                    

"AAA YERE İNDİR BENİ!" dememden sonra beni kaldırdığı soğuk taşa oturarak değilde ayakta bıraktı.

"Ne işin var senin burada?" dedim şaşkınlıkla. O da bir o kadar umursamazdı ki, beni sinir etti.

"Bir yere gittiğini gördüm bende geleyim, bari dedim." dedi ve omuz silkeledi. Ona kızgınca bir bakış attıktan sonra nefes verip konuştu.

"Tamam, tamam. Gecenin bu vakti tek başına bir şey olur diye geldim." durdu bir soluk daha verip. "Buraya neden geldin?"

"Neden mi? Senin yüzünden olabilir mi acaba? Daha iki gün önce tanıştığım ve hakkında neredeyse hiç bir şey bilmediğim bir adam beni öpüyor. Unutulmuş bazı şeyleri hatırlatıyor. Kafa dinlemek için geldiğim yere gelip 'neden geldin buraya' diyor. 

Pardon da sen kims-" işte yine aynısı oldu, yine sözlerim bir işe yaramadı. Bu iş dolaylı yoldan tacize giriyordu.

Kendisine karşılık vermediğimi anlayınca elini belime sarıp bizi birbirimize yapıştırdı ve dudaklarımdan ayrılarak karşıdaki manzarayı gösterdi.

"Buraya bu şekilde gelmemizi istemezdim." dedi, aklıma  daha önce buraya gelmiş miydi veya ikimizin neden özel bir şekilde  gelmesi gerekiyordu gibi salakça sorular geldi. O konuşmaya devam etti.

"Ve ilk öpücüğünü de o barda değilde böyle güzel bir yerde almak isterdim. Bence bunu ilk sayalım?"dedi ve tatlıca bana gülümsemeye çalıştı.

Ben hala bana olan yakınlığını ve bir anda oluşan ikimiz arasındaki samimiyeti sorguluyordum. Fakat aklıma daha mantıklı bir şey gelince sanki bütün düşüncelerim yıkılmış gibiydi.

"Ne bu ne de önce ki benim ilk öpücüğüm değildi." dedim ve kollarından sıyrılıp koşar adım bisikletime binerek eve doğru sürmeye başladım. Arkamda şaşkın biri bıraktığımı biliyorum ama bu kadarı çok fazlaydı, tanımadığım biri beni iki kere zorla öpmüş ve geçmişimin yaralarını açmıştı.


**************************************************


Sabah televizyonun sesiyle gözlerimi açtım. Odamda dünkü kıyafetlerimle yattığımı görünce kalkıp üstüme elbise tarzındaki dizlerimin üstündeki geceliği geçirdim. Saçımı at kuyruğu yapıp mutfağa gittim.

Yeşimle beraber bizim parka gidip bir şeyler yiyip etrafa dalaşcaktık. Altıma siyah pantalon üstüme kolları düşük beyaz biraz pantalonun üstünde biten tişörtü geçirdim ve küçük sırt çantama ihtiyacım olacak şeyleri attım.



MAFYA MI? ÇOK BEKLERSİN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin