Cerengilin evinin bahçeye girmiştim, bahçenin kapısı açıktı eve girmeliydim. Eve girdiğimde onları birlikte uzanmış, film izlerken gördüm iyice çıldırmıştım. Ceren bana bunu nasıl yapabilirdi, Cerenle 3 senemiz geçmişti çok güzel günlerimiz olmuştu kötü günde bırakacağını bilemezdim hep çocuk gibi severdi beni demek ki adam gibi sevmek lazımmış. Serhat en yakın arkadaşımdı şuan ise sevdiğim kadının yanında uzanıyordu, nasıl olurdu, ne yapabilirdim. Birden hareketlenmeye başladılar, benimi görmüşlerdi. Onlar beni bulmadan ben Ceren'in önüne çıkmıştım birden, çok şaşırmıştı. Serhat noldu aşkım kimmiş derken beni görünce birden susarak Ceren'in yanına doğru yaklaştı. Bunu bana nasıl yaparsınız diye sordum. O an Serhatla Ceren el ele tutuştular, bana gitme zamanı çoktan gelmişti. Hiç bir şey yapmadan evden çıktım ve yürüme başladım. Eve geldiğimde evde hiç eşya kalmadığını gördüm. Evde haciz memurları vardı. Babamın iflas etmesiyle kalmamıştı evde hacizle birlikte gidecekti o an öğrendim. Babam odasına geçmişti bana üzgün üzgün bakıyordu en acısı ağlıyordu. Abim bizi bırakırken böyle görmüştüm babamı, babam çok iyi biri değildi aslında ama babamdı işde çok üzülmüştüm. Ona ağlamamasını herşeyin düzeleceğini anlatmaya çalıştım ama beni dinlemiyodu bile en iyisi abimi aramak diye düşünmüştüm ama numarası bile yoktu herşeyini değiştirmiş sanki bulmak imkansızdı.
Annem beni yanına çağırarak oğlum bundan sonra harcamalarına dikkat et dedi. Evimizin bile yakında gidebiliceği söyledi bence çok yakındı evimizin bile hacizle gitmesine, babamın yanına geri gitmiştim çok üzgün bir şekilde bana bakıp özür diliyodu. Ben,baba senin suçun yok derken bile özür diliyodu biraz gidip yatmamı söyledi. Tam odama doğru yöneldiğimde babamın odasından bir ses geldi. Annem bağırmaya başladı. Odada ne oldu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgisizlik Kadar Sevgi
Fiksi RemajaAşk zor ama imkansız değil zamanınız varken aşık olun ..