Sara POV.
-Sara!!!Hai sa mergem in oras!striga Krista topaind prin camera mea.-Nu pot.Am de invatat.spun eu cautand cartea de circulatie rutiera.
-Haide, nu fi asa dovleac!spune Krista facand botic.
-Krista, nu pot.Si in plus tu vrei doar sa te duci in club, sa te imbeti manga in timp ce te plangi ca Derek nu se mai gandeste la tine si ca probabil si-o trage cu vreo canadianca, apoi tot eu trebuie sa chem un taxi si sa te duc acasa.spun.
-Nu-i adevarat!se apara ea.
-Oh, ba e.spune Jake aparand in prag.Casa miroase ca o taverna cand te aduce Sara.Si intr-o seara ai incercat sa ma saruti.
-Ce-am facut???
-Nu ti-am zis asta?spun eu prapadindu-ma de ras.
-Nu!zice Krista lovindu-ma in brat.
-Da, Sara te cara pe scari,a sunat la usa, eu am deschis, apoi mi-ai sarit in brate si ai zis ceva gen:
Daca Derek isi traieste viata, atunci asa voi face si eu.
Si daca nu era Sara care sa te tranteasca la pamant, probabil te-ai fi mozolit cu mine.spune Jake razand.-Si tu nu m-ai fi oprit?
-Probabil ca nu.
-Sunteti frati.ii amintesc eu lui Jake.
-Vitregi...
-Ok, asta deja imi face greata.spun.Jake du-te si agata vreo tarfa, Krista cheama-ti un taxi si du-te in club.Eu o sa stau toata noaptea sa invat.spun autoritar.
-Pentru ce inveti?
-Examenul de condus.Maine dau sala sau cum se zice.
-Si acum recapitulezi?
-Nu.Acum invat.spun zambind.
-Stai!Adica tu nu ai invatat deloc?intreaba Krista confuza.
-Nup.La ce bun sa invat in fiecare zi?As fi uitat tot pana maine...
-Dar daca inveti tot odata o sa uiti imediat dupa ce dai examenul.spune Krista.
-Cui ii pasa?Imi trebuie regulile de circulatie pana imi iau permisul, apoi voi conduce dupa regulile mele.
-Treaba ta...Eu ma duc sa-mi chem un taxi.
***
-Sara!Trezeste-te!-Hă?spun eu trezindu-ma din somnul meu incomod de pe birou.
-E 07:30.La 8:00 ai examenul.spune Jake.
-Si tu m-ai ajutat pentru ca...?
-Iti eram dator cand m-ai trezit si tu pentru examen.Nu imi placea sentimentul.Acum suntem chit.
-Bine.Mersi.spun ridicandu-ma.
Mi-am tarat picioarele pana la baie, mi-am facut rutina, apoi mi-am luat o pereche de blugi si un tricou cu Pikachu, tenesi negri si parul ondulat l-am prins intr-o coada.
In jumatate de ora am ajuns la scoala de condus si am intrat in sală, pentru teorie.
***
-A venit uraganul sau a intrat Sara?intreaba Jake dupa ce aude usa trantindu-se.-Sara.spune Krista.
-Cum a foat exam...
-L-am luat!!!!!strig eu topaind de bucurie prin toata sufrageria.
-Bravo!spune Krista imbratisandu-ma.
-Nu te bucura asa tare.Ai luat sala, nu si orasul.spune Jake mancand din castronul de floricele.
-Mersi pentru incurajare,Jake.spun eu sarcastica in timp ce ii aruncam in cap cu popcorn.
-Cu placere.
-A sunat Ry...incepe Krista iar eu ma reped spre telefon sa-l sun inapoi.
-E la examen, tuto.spune Jake iesind din living.
-In care camera mergi?strig eu la el.
-A ta.
-Du-te dracu'.bomban eu.
Decand Sophia mi-a transformat camera intr-un sanctuar al papusilor Barbie si i-am acaparat camera lui Jake din razbunare e tot o zapaceala.Cand dormim in camerele noastre, cand dormim invers.Cert e ca niciunul din noi nu are o camera sigura.Ne mutam de colo-colo...
-Sara...incepe Krista asezandu-se langa mine.
-Ce-i?
-E ceva despre care voiam sa vorbim..
-Si anume...?
-Păi, vreau sa clarific ceva de fapt.
-Krista, spune odata.zic eu plictisita.
-Cand am fost sa luam rochii pentru majoratul tau...ai stat putin cam mult cu tipul ala, Jason.
-Ce voiai sa fac daca tie iti ia 7 ore sa cumperi o afurisita de rochie?intreb.
-Nu asta e ideea.Voi...sunteti doar prieteni, nu?
-Normal.Doar nu crezi ca l-as insela pe Ryan cu Jason,nu?
-Păi...
-Krista!strig eu nervoasa.
-Scuze, scuze...Doar ca atunci cand v-am vazut stand impreuna in gelateria din mall...nu stiu, pareati cel mai fericit cuplu in lume.
-Krista e clar ca ai innebunit.Il iubesc pe Ryan, nu l-as insela niciodata, nu mai fi asa paranoica.spun eu ridicandu-ma si mergand in camera mea.
Ce idei pe tipa asta...Nici macar nu-l cunosc asa bine pe Jason.Ne-am vazut doar de doua ori si odata nici macar nu am stat de vorba ca lumea.
Decand a plecat Derek, Krista e mai paranoica decat oricine.Vede tradare in orice, pana si in ciocolata...Cum sa vezi tradare in ciocolata?In tableta aia dulce si delicioasa! :)))