Sara POV.
-A fost super!spun eu printre hohotele de ras necontrolat.-"Cine vrea sa mearga in oras si sa se imbete pulbere?".spune Jason razand.
Filmul Transylmania e o comedie despre niste studenti americani care merg sa faca un semestru in Romania, la Universitatea Răzvan,unde au de aface cu niste vampiri.
E foarte cool.Ar trebui sa-l incercati si voi.-Doar replica aia ti-a ramas in minte?
-Aia a fost cea mai tare.spune Jason dand din umeri.
-Cum zici tu...
-Hă?Dar dupa tine care a fost?
-Nu stiu...Poate cand Rusty o scoate din cripta pe Lynne si ii spune:"Nu exista extraterestri!Sunt vampiri, proasto!".
-Si aia e faina.spune el dand din umeri.
-Recunoaste ca a mea e mai buna.spun eu mandra.
-Ok.A ta e mai buna.spune el mancand restul de floricele.
-Majoritatea oamenilor isi termina popcorn-ul la film, sau inainte de el, urmarind reclamele.
-Eu nu.Popcorn-ul e mult mai bun dupa film.
-Daca zici tu..
-Gusta daca nu ma crezi.spune el intinzandu-mi cutia.
Eu iau un pumn de floricele si incep sa le mananc.
-Nu.Au acelas gust.Nimic special.spun.-Pe bune?spune el incruntandu-se.
-Yep.
-Orice numai sa nu am eu dreptate.E ora 16:30.Ce vrei sa mai facem?
-Hai sa jucam ceva.spun eu cu voce de copil mic.
-Ce?
-Acelasi joc ca in mall.Cel cu intrebarile.
-Ok.Pot sa incep eu?
-Bine.Oricum eu nu am idei deocamdata.
-Ce alegi dintre ursi panda si ursi koala?
-Hm...In primul rand, ursii koala nu sunt ursi.Toata lumea stie asta.sun eu zambind.Si in al doilea rand, dupa cate stii imi eteama de un posibil atac al ursilor anda, deci voi alege Koala.
-Bun.
***
Ryan POV.
-Bulangimea voastra, unde dracu' sunteti?strig eu cand intru in camera.-La baie, sclavu' mă-tii!aud raspuns de sub dus.
Imi inghit injuratura multumindu-ma doar sa inchid apa calda, de la baie.
-Ryan!Ce mă-ta ai facut?striga el.
-Nimic ba.mint eu.De ce?
-Nu mai e apa calda.
-Nu stiu, frate.Cred ca au oprit-o astia de la camin.spun trantindu-ma pe canapea.
Sunt aici de un an impreuna cu bulangiul de (,) Derek si am nimerit sa stam impreuna in camera.
Caminul nu e asa de rau si chiar m-as putea obisnui daca nu m-as gandi la Sara din minut in minut.
Imi lipseste mult...Chiar daca vorbim des pe Skipe, Facebook si la telefon...nu e la fel ca atunci cand vorbesti fata in fata.-Nu intri si tu la dus?Atunci io o sa-ti opresc apa de tot!spune Derek pornind apa calda.
-Scuze, frate.Pare rau la eu.spun cu o voce prosteasca.
-Cum sa nu.Cum a fost la examen?
-Bine...cred.Ai vreo restanta?
-Nici macar una.spune el mandru.
-Nu te mai umfla atat in pene de parca ai fi singurul de pe planeta care a luat toate examenele.
-Nu...Dar sunt singurul din camera asta care a luat toate examenele cu note mai mari de 6.spune Derek scotand limba la mine.
Majoritatea examenelor le-am luat cu 6...Nu e vina mea ca sunt asa de grele.Plus ca nu imi pasa nota atata timp cat le trec.Si invatatul nu e punctul meu forte.Cand eram in liceu copiam tot de la tocilarii din fata, apoi faceam poza testului si i-o trimiteam si lui Mike, cat despre teme...puneam o tocilara sa mi le faca...Era de treaba tipa.Am si iesit de cateva ori, fara sa imi pese ca Mike tot o tinea pe a lui cum ca o sa imi stric reputatia.
Nu am fost impreuna, dar am fost buni prieteni, pana s-a mutat in alta tara.Avea un nume special...atat de special ca l-am uitat.-Ti-ai luat biletul de avion?il intreb eu pe Derek.
-Inca nu.
-Frate, trebuie sa plecam peste doua saptamani!Cand il iei?
-Cu o zi inainte.spune Derek nepasator.
-Tu sti cat...
-De scump e?Nu-i bai.Tata plateste pentru el.
-Nu, ma cioara.Nu mai incerca sa-mi termini propozitiile.Voiam sa spun cat de prost esti daca faci asta.
-De ce?intreaba el uitadu-se nepasator la mine.
-Pentru ca zborurile sunt super aglomerate in perioada asta si s-ar putea sa nu gasesti zbor de pe o zi pe alta.
-N-are cum.spune el incapatanat.Is o multime de zboruri, nu doar unu, doua.Sigur gasesc.spune el mergand la bucatarie.Vrei un ceai?
-Ceai?Ce dracu' te-a apucat pe tine de bei ceai?Ti-a ruginit ficatu'?
-Nu ma, fraiere.Cred ca am racit de la minunata baie cu apa rece pe care am avut-o.Merci, apropo.spune el sarcastic.
-Hai ca-ti trece pân' te-mbeti.
-De fapt e: "Iti trece pân' te mariti." spune Derek atotstiutor.
-Si te superi cand iti zic ca esti gay...spun eu ferindu-ma de farfuria aruncata spre mine.Iti dai seama ca daca nu ma feream o lasai vaduva pe Sara?intreb.
-Ce faceam?!intreaba Derek socat.
-Oh..spun eu dandu-mi seama ce am zis.
-Tu si Sara sunteti...?
-Nu!Nu suntem casatoriti, stai parcat.Ziceam doar asa...iubit, sot...tot acolo.spun.
-Ăhă.