Sara POV.
Mergeam pe aleea de piatra, din parc si il cautam pe Jason cu privirea.L-am sunat si i-am spus sa ne intalnim fara sa-i spun nimic de cadoul pe care il aveam in rucsacul meu.-Sara!il aud strigandu-ma de pe o banca din fata mea si ma apropii de el cautand in rucsac.Care-i faza?intreaba el vrand sa ma imbratiseze.
-Ne, ne, ne.Asteapta oleaca sa ai motiv sa ma imbratisezi.spun dandu-i tricoul si ochelarii de soare.
-Ce-i cu astea?
-Cadou de ziua ta, mai.Ce crezi ca daca a trecut nu pot sa-ti mai dau cadou?Pot sa o fac si daca intarzii juma' de an.Sunt in stare.spun zambind.
-Mersi mult, Sara.Dar nu trebuia sa te deranjezi.Serios.
-Eh, hai.Deja m-am deranjat asa ca nu mai ai ce face.glumesc eu.
Am mai stat putin de vorba apoi am plecat spre casa.Am intrat in apartament si l-am vazut pe Jake asteptandu-ma ca o muiere nervoasa, cu mainile in san si batand furios cu piciorul in podea.
-Ce-ai mă?Nu se mai fabrica fixativ?intreb.
-Ce-i cu ăsta?intreaba aratand spre tricoul pe care i l-am cumparat fara ca el sa stie.
-Un tricou.Se poarta peste abdomen.
-Stiu foarte bine asta.Eu te intreb despre inscriptie!
-Păi...fa si tu macar odata cum scrie acolo si ai sa vezi ce bine vei fi tratat...
-Sara, tu iti bati joc de mine?intreaba.
-Spre deosebire de tine, eu nu-mi bat joc de oameni din plictiseala.spun.
-Nu pot sa cred ca am crezut ca putem fii prieteni!
-Frate,relaxeaza-te!Nu ti-am luat un tricou pe care scrie "Fuck you"!Si oricum daca ar fi scris asta, ti-ar fi placut, gandindu-te la al doilea sens al cuvantului...
-Sara, tu iti dai seama cate jigniri mi-ai adus cu tricoul asta?
-Doamne, ce sifonabil esti!De ce o iei asa personal?Mesajul poate fi o lectie pentru cei care il citesc, nu pentru cei care-l poarta.
-Sti ceva?Incepea sa-mi para rau ca te-am inselat...E bine ca mi-a trecut.
-Esti un idiot notoriu.spun abtinandu-ma sa nu strig la el.
-Cred ca idiotul e cel care a fost inselat.
-Stii...Aici ai dreptate.Sunt o idioata pentru ca am crezut ca un tip arogant, fitos si prost ca tine poate sa ma iubeasca si sa ma respecte.Mai citeste o data mesajul tricoului, il meriti!spun ducandu-ma nervoasa in camera mea.
Tot nu inteleg ce-i asa mare chestie...
Inscriptia dupa tricou spunea ceva gen:
"Vrei bani?
-Banii n-o sa cada degeaba din cer!
Vrei prieteni?
-Invata sa vorbesti sincer!
Vrei respect?
-Invata sa respecti, sa oferi
Tre' sa meriti tot ce ai, sa castigi, nu sa ceri!"Mesajul e cat se poate de adevarat.Si nu stiu de ce il ia asa de personal.
Am intrat in camera mea si m-am trantit suparata in pat, uitandu-ma la tavan, apoi mi-am auzit telefonul sunand.
L-am luat dupa noptiera si am raspuns numarului lui Ryan.-Al..
-"Vin in New York peste cateva zile!!!!"il aud pe Ryan strigand prin difuzor.
-Stiu mai!Mi-ai spus!spun eu amuzata.
-"Da, stiu.Dar nu mai am reabdaree!"
-Abia astept sa vii.Nu mai suport sa stau aici...spun eu tristetea punand din nou stapanire pe mine.
-"Ce-ai patit, Sara?"intreaba Ryan vizibil ingrijorat.
-M-am certat cu Jake din cauza unui tampit de cadou...
-"Ce cadou?"
-Eh, m-a mancat pe mine unde nu patrunde soarele sa-i iau un tricou si l-o deranjat mesaju'...
-"Adica dupa ce ca i-ai dat un cal, il mai si cauta la dinti?Il bat de nu se vede cand ma intorc!"spune el nervos.
-Gata, blondule, stai chill.zic zambind.
-"Ok.Sara pot sa te sun mai tarziu?Am putina treaba acum..."
-Ăm, da..ok.
-"Bine.Ne vedem maine seara.Pa, iubito."
-Ăă..pa.spun derutata.
Tocmai a fost unul din foarte rarele momente, aproape inexistente, cand Ryan mi-a zis "iubito".
Ceva e ciudat aici...Dar ce?Ryan POV.
-Vin acum!strig eu pentru a opri bataile in usa.-Salve!spune Erin sarindu-mi in brate.
-Hei..
-Cu cine vorbeai?spune ea uitandu-se in jur si observand ca nu mai e nimeni in camera.
-La telefon.
-A, scuze.
-Nu-i bai.Ce faci?
-Ma gandeam sa luam cina impreuna.spune ea zambind.Stiu un restaurant incredibil!
-Păi...
-Haide!Stiu ca iti place mancarea italiana!
-Ok, vin.spun zambind.
M-am dus la baie, am facut un dus, apoi mi-am luat o pereche de blugi negri, un tricoul alb, basketi gri si o geaca de piele, apoi am observat-o pe Erin.
Parul ei blond era prins intr-un coc dezordonat, dar tot odata elegant si lejer, avea o pereche de blugi rupti in genunchi, albastri, tenesi negri, tricou si geaca de piele cu tinte.Arata intr-un fel rock, rebel, stil care nu o prea caracterizeaza dar care i se potriveste de minune.
-Mergem?
-Sigur.spun zambindu-i.
Sara POV.
M-am ridicat plictisita de bataile in usa camerei mele si hotarata sa-i dau o palma zdravana daca il vad pe Jake in prag, dar nu am avut noroc, langa usa fiind doar o punga de cadou.Am luat-o de pe jos si am scos din ea un tricou albastru inchis care imita cerul innorat noaptea, pe care scria cu alb:" Intr-o relatie la distanta...Toti 4 sunt fericiti!"
Si din senin...am explodat de nervi!
Nu poate fi decat mana lui Jake.Sa ma acuze pe mine ca-l insel pe Ryan?Sa-l acuze pe Ryan ca ma inseala?Cine se crede cocalarul asta retardat?!
Am iesit furioasa din camera si am batut in usa camerei lui Jake mai mai s-o si daram.
-Ce-ai, fă?spune el deschizand usa.
-"Fă" sa-i zici mă-tii.Ce-i cu asta?spun aruncand cu tricoul in el.
-Acelasi lucru ca tricoul pe care mi l-ai dat tu.Cum te simti sa fi rasplatita cu aceeasi moneda?
-Esti un retardat!
-Haide, Sara!Fi serioasa macar o data in viata ta.Poate tu nu, dar crezi ca Ryan e usa de biserica si nu te inseala?
Chiar crezi ca sta si se gandeate la tine fiecare minut liber?Daca raspunsul e da, atunci te anunt ca esti o proasta.Relatiile la distanta nu dureaza mai mult de o luna, doua, apoi cuplul se satura de singuratate si dor si-si gasesc pe altii.Canadiencele sunt fete destepte si ale dracului de sexi.Cu siguranta Ryan s-a culcat cu tot caminul de fete pana acum.spune el batjocoritor.-Daca spui toate porcariile astea sunt sigura ca nu-l cunosti pe Ryan.
-Haide Sara!Deschide ochii si iesi din lumea ta de basm unde exista numai fericire, pace si iubire si da-ti seama ca in lume exista si gelozie, rautate si inselaciune!
-Esti un idiot si nu am sa ma las prostita de vorbele tale tampite.spun iesind din camera lui si mergand in parc, sa ma calmez.