MEMORIES
PART 5Jihyo terus berjalan untuk membeli makanan bersama dengan pembelanya..
Jihyo:tak sngk kau kuat ehh joongki.
Joongki:kau tau tak berasap je kepala aku dengar dia kutuk kau..macam mana kau boleh tahan eh?
Jihyo:aku tahan sebab aku nampak kau je.
Joongki:jadi kau perasanlah aku dekat belakang dia.
Jihyo:eo
Joongki:kau memang nak dia kena belasah ke tadi?Jihyo hanya tersenyum sambil mengangukkan kepalanya
Skip.
Joongki:wehh..tu bukan ke gary hyung?
Jihyo:eodi? *cari gary*
Joongki:tu hah..dekat dengan moto kau.
Jihyo:ape dia nak buat tu ?Jihyo dan joongki terus mempercepatkan langkah mereka.
Jihyo:yahh!! Kang garyy.kau buat ape dekat moto aku.
Gary:saja..ni sapa ?!
Jihyo:joongkiJoongki menghulurkan tangannya trtapi langsung tidak disambut oleh gary..sbalik gary terus meninggalkan jihyo dan joongki.
Joongki:dah kenapa dengan gary hyung tu?
Jihyo:entahh..mana aku tahu -,-jom lah balik.
Joongki:jeles kot...tapi takkanlah dia tak kenal aku -,-
Jihyo:dia tu kan memang cemburu buta...Jihyo terus menghidupkan motonya untuk pulang ke rumah..tanpa berasa curiga sedikit pon terhadap gary.
Joongki yang berasa pelik menghentikan tindakan jihyo dan menelefon pemandu ommanya..
Joongki:kita balik dgn uncle jung harini..aku tak sedap hati..aku dan pesan dekat uncle jung suruh bawak mekanik tengok moto kau..
Jihyo:okay..as you wishh.tapi kos mekanik kau bayar -,-
Joongki;okay..daripada aku hilang nyawa mti katak tengah jalanGary yang bersembunyi di balik pokok terus beredar memandangkan rancangannya tidak menjadi..
Joongki pov
Kenapa aku rasa mcam ada orng intip aku eh.Joongki:wehh.kau ada rasa orang perhatikan kau tak?
Jihyo:emm..ade jugak..mungkin pelajar2 ni kotn.
Joongki:aura dia pelik lahh..
Jihyo:dahhh..Uncle jung dah smpai..
Joongki:kejap lah..aku nak tengok apa jadi kat moto kau.Selepas 5 minit memeriksa mekanik itu memberitahu mereka wayar brek moto itu telah dipotong..
Joongki:insticnt aku tepat kan *sengih*
Jihyo:hahaha..nasib baikk.
Joongki:mesti keja gary
Jihyo:eoehh..dahla..jom pegi makan..aku lapar..dah dekat pukul 4 dah ni.
Joongki:Uncle jung bawak kami pergi restoren boleh?
Uncle Jung:naee..Slepas slesai makan..mereka memutuskan untuk pergi ke mall untuk jalan jalan...
Joongki:aku nak pegi toilet..kau jalan dulu.
Jihyo:okayy..Jihyo terus berjalan2 sambil memerhati barang barang yang dijual..
Jihyo pov
Duhh..lambat gila joongki ni..mana pulak dia.. -,-Tiba2 telefon jihyo berbunyi. Tertera nombor joongki disitu
Joongki:noona..lari cepat..ada pembunuh bersiri dalam tu!!!aku ade kat luar..pengawal omma tak bagi masuk..appa dah gila..dia nak bunuh kita noona!!pembunuh tu ada pistol..!
Jihyo:mwoo?!joongkii aku ......Mulut jihyo dicekup dan dia dibawa ke arah tangga kecemasan oleh seorang lelaki..seorang lagi lelaki terus membawa segala barang barangnya bagi menghilangkan jejaknya..
xx:hello boss..jihyo dah ada dengan aku..
Joongki:bagus..korang memang cepat..tak penah kecewakan aku.*smirk*Apakah nasib jihyo?
Tbc
YOU ARE READING
[COMPLETED] Memories
FanfictionIdk the genre for this fanfic casting Song Jihyo Kang gary Lee Jongsuk Kim Woobin Lee dongwook Song Joongki Park chorong This story is about 4 boys chasing one girl...which is stoned hearted girl. in addition Mrs song Park Shinhye Bang Min ah