So here i am again promoting my friend fanfic,(well she forced me to promote her fanfic )The tittle is.. My heart belong to you.
Its a malay fanfic and its kinda interesting and i find the ff plot is hundred times better than mine which is miserable😂😂 i mean it for real 😂😂
There is some part of the ff which i find interesting. You can read some of it below.
........
Taeyeon memberanikan diri untuk melihat siapakah yang menarik tangannya itu. Tiba-tiba... " Arrgghhhhh!!!" Jerit Taeyeon ketakutan sambil memukul Baekhyun. "Yahhhh?!!! Stop it!!!" marah Baekhyun kesakitan. "Ommo!! mianhae *tunduk malu*." Kata Taeyeon serba salah. "Kau ni mmg suka cari pasal dengan aku kan?" tanya baekhyun dengan nada tegas. "Awak yang terkejutkan saya." Jawab Taeyeon berani. "ouhh. jadi kau nak salahkan aku lah ye?" marah baekhyun. "ma..ma..mana adee." taeyeon ketakutan. "ok fine. tadi kau minta maaf kat aku pasal kau tumpahkan air kat baju aku kan?. dah la air milo pulak tu." tanya baekhyun sinis. "Nae." jawab Taeyeon sepatah. "Aku maafkan kau kalau..." Baekhyun berhenti berkata-kata lalu mendekatkan diri pada Taeyeon sambil membuka butang baju sekolahnya. "Ka..ka..kalau a..apa?" tanya Taeyeon ketakutan. "Kalau kau..." Baekhyun sengaja tidak menghabiskan kata-katanya malah semakin mendekati Taeyeon sehingga ke penjuru kelas sambil membuka kemeja sekolah yang dipakainya." Kalau kau basuh baju aku sampai hilang kotoran kat baju aku ni!!!" tengking Baekhyun sambil mencampakkan bajunya ke muka Taeyeon. "Kalau kotoran ni tak hilang!! siap lah kau aku kerjakan n aku nak baju tu ada atas meja aku esok!!" sambungnya lagi sambil mencapai begnya lalu beredar dari kelas itu.Taeyeon yang masih trauma dengan kejadian tdi menyumah Baekhyun tanpa dia sendiri sedari "Yahh!! dia fikir aq ni kuli dia ke apa?!!. Im not your servant Byun Baekhyun!!! si@%-*%/=."marah Taeyeon.
............
Anddd thats the preview of her fanfic.
If you want to read the part kindly visit her wattpadHer username is as below or you guys can also find her wattpad on my following list.
ANblacke04MrB
ANblacke04MrB
ANblacke04MrBIf you are a fans of baekhyun and taeyeon, go and read it and support her 👌👌 thankyou and i loveyouguys
YOU ARE READING
[COMPLETED] Memories
FanfictionIdk the genre for this fanfic casting Song Jihyo Kang gary Lee Jongsuk Kim Woobin Lee dongwook Song Joongki Park chorong This story is about 4 boys chasing one girl...which is stoned hearted girl. in addition Mrs song Park Shinhye Bang Min ah