Bu bölümü grafik öğretmenim için yazdım inşallah beğenirsiniz hocam azcık kısa ama napim yani jddbdk
Eve geldik kapıdan içeriye girene kadar poyraz arkamdan baktı. Belki popoma bakıyodur diye t-şhörtümü çekiştirerek kapıdan içeriye girdim. Annem bu üstündekiler kimin diye sorunca bilgenin abisinin demek zorunda kaldim çünkü annem dün gece nerde kaldın sorusuna ben bilgelerdeyim anne olmuştu.
Hemen kendimi odama atıp yatagıma uzandım. Başım yastıkla buluştuğunda aklıma ilk gelen dün poyrazla yaşadıklarımız oldu.
Akşam olduğunda ise canımın browni çekmesiyle kendimi sokakta buldum. Markete doğru giderken karşımda timuçin ve poyrazı gördüm. Benim vücudumu inceleyip pis pis gülüyorlardı. Timuçin "naber küçük fare" dediğinde "iyiyimde çocuklar size birşey mi oldu?" diyerek cevap verdim hemen. Poyraz birden "merak etme küçük fare canını acıtmicaz" diyerek üstüme atladı. Gözlerimi açtığımda herşeyin rüya olduğunu farketdim. Üzerim açık kalmış. Yastığımın altındaki telefonumu çıkartıp saate baktığımda gece 02.00 ı gösteriyordu.
Saate bakarken gözüm gelen mesaja takıldı. Mesajda "bu aralar cok tatlısın küçük fare" yazıyordu. Bunlar neden hep bana küçük fare diyolar benim nerem küçük fare diye düşünürken telefonumun tekrar titremesiyle irkildim. Tekrar mesaj geldi ve mesajda "üniverste sonuçları açıklanırken yanımda olmanı istiyorum" yazıyordu. Bu neydi şimdi bilmediğim bir numara bana bu mesajı attı. Bu saate aramanın doğru olmicanı düşünüp telefonu komidinin üstüne fırlattım.
Gözlerimi açtığımda saat öğlen 11:00 dı oha oha geç kaldım okula kalk cansu kalk off ya yok yazıldım lanet olsun. Nasıl alarmı kurmam ben ya. Annemin suratına bile bakmadan koşa koşa evden çıktım. Annem arkamdan bişeyler söylüyoduda anlamadım o panikle. Tam dış kapının kapısını kapattım koşturacaktım ki annem pencereden;
"Allah seni kahretmesin cansu iki saatir bugün tatil diye bağırıyorum" demesiyle benim yere çöküp haykırmam bir oldu. Hemen telefonumu çıkartıp snap attım. Eve girdiğimde odama çıkıp pijamalarımı geri giydim. Telefonumu alıp yatağa atladım. Dünkü mesaj geldi aklıma hemen o numarayı aradım. Hafif kalın ama tatlı bir ses tonu karşıladı:
"Efendim"
"Pardon dün gece mesaj atmışsınız"
"Sen sevil değil misin?"
"Yoo ben cansu"
"Kusuruma bakmayın ya yanlış olmuş"
"Önemi yok"
"Iyi günler"
"Sizede"
Off bu kimdi şimdi bende okadar heycanlanmıştım gizli hayranımdır falan diye ama değilmiş zaten bir şey yolunda gitse şaşırırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK MU KOMİK ?
Teen FictionKarışıklıklarla dolu bir üniversitede karşılıksız bir aşk hikayesi.