0533*******:Bak cici çocuk dünden beri legal illegal bütün yollardan numaramı arattın eyvallah ama bulamayınca niye medyum bakmaya başladın?
0533*******: Mantığını bir açıklar mısın? Çok merak ettimde.
Alaz:Medyum mu? Hem bir dakika sen benim seni arattığımı nereden biliyorsun?
0533*******:Bütün ekşi sözlük oturmuş beni konuşuyor çünkü.
0533*******:Aklında bulunsun bir daha böyle mal mal şeyler yapma diye söylüyorum.
0533*******:Benim numaram sadece sana açık. Beni sadece sen arıyıp mesaj atabilirsin.Alaz:O nası oluyor? Doğruyu söyle dış minnaklara çalışan bir casussun ve benim müziklerimi çalmak için bana yaklaşıyorsun değil mi?
0533*******:Bu günkü kaçıncı filmin?
0533*******:Ya da dur daha güzel bir soru sorayım.
0533*******:Otçun kim?Alaz:Komik misin sen?
0533*******:Belki?
Alaz:11880 bile seni bulamadıysa ben umudu kesiyorum.
0533*******:Çabuk vazgeçtin bu beni üzer.
Alaz:Üzmesin. Hadi üzülmeyelim ben sana kendimi atayım sende bana.
0533*******:Tamam.
Alaz:Oha cidden mi?
0533*******:Fikrimi değiştirmemi mi istersin?
Alaz:
0533*******:Uçak tuvaletinde fotoğraf atman konuşmamızın 3 dakika öncesini bir sorgulatmadı değil.Alaz:Bizimkiler dalga geçtiği için buradayım sıçmaya gelmedim.
0533*******:Peki.
Alaz:Sıra sende.
0533*******:
MERHABALAR AQ
Alaz:Hile yapıyorsun.
0533*******:Yoo kaşımı gözümü atmam konusunda anlaşmadık. Kendimi atmam konusunda anlaştık. Tabi arka fondaki küçük arkadaş yanlışlıkla olmuş kfkdnclsmfldmfdl
Alaz:Engel yemek istiyorsun sanırım.
0533*******:Seni yesem?
Alaz:Çok ayıp bak salarım üstüne hayranlarımı.
0533*******:Emin ol bir çoğunun senin hakkında benimkinden daha iğrenç düşünceleri var.
0533*******:Dün yeterince tanık oldum.Alaz:Can güvenliğim yok bunu biliyorum hepsinin sevgilileri örgütlenip evime baltayla gelebilir.
0533*******:Keşke bahsettiğim şey sadece can güvenliğinle ilgili olsaydı.
0533*******:Götünde güvende değil bdksncosnfps.
0533*******:Az önce tuvaletten çıkarken çarpıştığın hostun sevgilisi muhtemelen sana yanık.
0533*******:Götünü sikem der gibi bakıyordu.Alaz:Uçakta mısın?!
0533*******:Iıııı kuş mu o?!
Çevrimdışı.Oturduğum yerden kalktı ve koridora çıktım. Vural hayırdır manasında göz kırptı. Omuz silktim.
"Oğlum kıçında kurt mu var otur artık."
"Sıçmaya gidicem Vural o da mı suç."
"3 dakika önce geldin daha bekle bir sifon dolsun pezevenk dinozor mu yedin."
Sayın yolcularımız, lütfen yerlerinize oturup kemerlerinizi bağlayınız.
Sinirle yerime tekrar oturdum. Vural'ın oyaladığı süre boyunca etrafa göz gezdirebilir ve şüpheli görünen birini bulabilirdim.
" Eheheh beni şimdi bok bulursun. "
--------------------2--------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirital [yarıtexting] (DÜZENLENIYOR.)
HumorBir yeni mesaj 0533*******: Rujun taşmış assolist. Alaz:Kimsin 0533*******:Bir tost. 0533*******:Aman dost. Sanırsam acıktım yav. 0533*******:Neyse çıkarken rujunu tazelemeyi unutma şarkıya odaklanamıyorum gözüme takılıyor. Obsesifim ben ckdpcmdl...