3.Kapitola

292 38 6
                                    

Zobudila som sa na zaklopanie dverí. ,,Vstávame ! Ide sa pracovať !"zakričala Mária.

,,Už idem."povedala som a vstala.Neprezliekala som sa lebo som mala to isté oblečenie , v ktorom som zaspala.Otvorila som dvere a zišla dole do kuchyne kde už Anjel a Démon raňajkovali a pozreli na mňa keď som si sadla a pustila sa do jedla.Mala som chlieb s maslom čo mi bohate stačilo.

,,Čo budeme robiť ?"spýtala som sa s plnými ústami a ona sa len usmiala a sadla si naproti mne.

,,Záleží na tom čo vieš lepšie.Zbierať vajíčka od sliepok alebo dojiť kravy ?"spýtala sa a napila sa čaju.

,,Oboje.Ste už stará.A ja vám chcem pomôcť za to , že ste ma tu nechali ponocovať."povedala som odvážne a usmiala sa .*Milé od teba.*povedal Anjel.Jej zabehol čaj a dostala záchvaty kašľa.Ja som prudko vstala a pobuchala ju po chrbte aby sa jej spravilo lepšie.Poďakovala mi , pozrela na mňa a začala sa smiať.

,,Čo je tu vtipné ?"spýtala som sa nechápavo sadajúc na stoličku. *Oooo , nechcel by sooom.*povedal Démon a pustil záchvaty smiechu.

,,Trúfaš si , si odvážna.No ako chceš.A dovolím ti nech ti pomôžu tvoji strážci.Anjel a Démon , nemýlim sa."povedala a ja som vystrašene na ňu pozrela a potom na Anjela a Démona , ktorý práve dojedali.Keď som sa naspäť otočila aby som sa na Máriu pozrela , tak tam už nebola.Pretrela som si oči a stále tam nebola.

,,Čudné."povedala som a vstala.Vyšla som von a pohľadala kurnik.Netrvalo mi to dlho lebo bola to menšia drevená búďa.Vykročila som a otvorila vrátka.Vošla som doňho a boli tam desať sliepok no žiaden kohút.Zdvihla som jednu sliepku a boli tam tri vajíčka.Položila som ju naspäť a zobrala košík.Vložila som doňho vajíčka a pokračovala ďalej.Keď som to dokončila vzdychla som si a zotrela zo seba pot.Zrazu jedna sliepka vstala a pod ňou boli ďalšie vajíčka.Vložila som ich do košíka a opakovala to znova to menšie koliesko lebo aj ostatné začali klásť ďalšie.Znova jedna vstala ale teraz tam boli štyri vajíčka.Znova ďalšie kolečko.Tak sa to opakovalo 3 hodiny až kým som nedostala nápad.Na zem som vysypala zrnká pre sliepky a oni sa tam vrhli.Keď si znova sadli už nekladli vajíčka.

,,Konečne."povedala som a zobrala plné tri košíky vajíčok.Vyšla som von a všimla si , že sa pomaly stmieva.Vošla som do stodoly a boli tam dvadsať kráv. ,,Ako to Mária len môže stihať ?"spýtala som sa sama seba a všimla si , že Démon leží v sene a jednú slamu má v ústach , klobúkom si zakrýva oči , ruky má za hlavou , prekrížené nohy a človek by si povedal , že spí. ,,Lenoch.Nevieš , že bez práce nie sú koláče ?!"zvýskla som naňho a on si len nadvihol klobúk aby sa na mňa pozrel prekvapene.Anjel sa len začal za mojím chrbtom smiať a ja som sa prudko otočila a zamračila sa. ,,Ty sa nesmej lebo to platí aj pre tebe !"teraz sa začal smiať Démon a Anjel sklopil zrak.Prekrútila som očami a dala vedro pod jednu kravu a začala ju dojiť.Tak som to opakovala dookola.Keď som konečne skončila s dvadsiatou tak som odniesla vedro a vyliala jeho obsah tam k ostatným do malej bandasky.Šla som do vnútra a naschvál zatvorila dvere pred nosom Anjela a Démona.Zobula som sa a šla sa umyť na desať minút.Potom len v uteráku som vošla do izby a zatvorila za sebou dvere.Za rameno ma chytila niečia ruka.Zľakla som sa a prudko otočila.Démon.

,,Som nahá !"vykríkla som a uterák pritlačila viac k sebe.

,,Nie som slepý." povedal a naschvál trocha popotiahol dole uterák.

,,Prestaň !"a vyšmykla sa mu.

,,Obaja vieme , že máš viac zlých hriechov než dobrých , takže si môžem zachviľu robiť s tebou čo chcem."

,,Daj mi pokoj ! Čo keď budem chcieť Anjela ?!"

Zasmial sa. ,,Nie , takto to nefunguje , musíš mať potom viac dobrých skutkov než zlých."

,,A čo dnes ? Vy dvaja ste nič nerobili !"

,,Ale čo , ty mi budeš ešte drzá.On ti pomáhal aby si to mala skôr tým , že si ich bohužiaľ nepodojila po dvakrát.Škoda , že si to spravila len jedenkrát.Mala si fakt krásny zadok."

Zarazene som sa na neho pozrela. ,,Si ty normálny ?!"

,,Som Démon.Môžem robiť len zlé skutky , čiže tie čo sa ti páčia a aj tie čo sa páčia mne ale tebe nie , samozrejme musia byť zlé."

,,To nie je fér !"

,,Ale je.Tak to proste chodí."

,,Nechaj ma... prosím.Nič som ti nespravila."

,,Nie ale ja môžem spraviť tebe." a zhodil ma na posteľ...


Ach , ten krásny pocit keď práve teraz táto kapitola končí =3 Ja viem , že som sviňa ale nič s tým nenarobíte =P dik že to aspoň niekto číta hlavne: whoeverwatches


S Anjelom alebo Démonom ?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang