_1_

265 30 36
                                    

Belkide bugünün sorunsuz geçeceğini düşünmem bir hataydı. İnsanların daima günlerinin monoton geçmesi ne kadar saçma bazen onlar gibi olmak istiyorum hatta arkadaşın iddiasi yüzünden bir hafta evimden hiç çıkmayıp nasıl yaşadıklarını anlamaya çalışmıştım ama sadece 3 saat sürdü. Ve günün sonunda kendimi yine karakolda buldum. Artik polis amcalarla kanka oldum ve babacığımın torpili ile yine yırttım diyebiliriz.

Herneyse bugün doğum günüm ve ben normal insanların yaptığı gibi bir doğum günü geçirmek istedim evet tek istediğim buydu kesinlikle bir kaç ayyaş adami peşime takmak değildi. Şöyle ki kendi doğum günü pastamı almak için pastaneye gidiyordum sadece küçücük bir pasta alıp tek başıma yemek istemiştim. Herneyse daha pastaneye varamadan 3 tane yarı ayyaş köşede bağırarak konuşuyolardı. Günümün mahvolması için sakin bir şekilde hızlı adımlarla önlerinden geçtim fakat arkamda adım sesleri duymaya başlamamla arkama dönmem bir oldu.

Adamın biri dahada yaklaşınca 'hop orda dur ahbap!' diye bağırdım. Diğerleride dahil kahkaha atmaya başladılar yani dalga geçilecek bi olay mi vardı bunda! Gerizekali insanlar! Adam dahada yaklaşınca bende bi adım yaklaştım
bu adam kendini ne saniyordu böyle?

"Oo geçler şunada bakın bizden istekli çıktı." karşimdaki adamin sözlerini işittiğim anda kasıklarına tekme indirip koşmaya başladım. İşte yine başlıyoruz.

Hızla koşuyordum ama ayyaşlar da arkamdan koşmaya başlamıştı. Dayanamayıp arkama baktığımda birinin bana çok yakın olduğunu gördüm. Kahretsin! Neden insanlar bana bulaşmak zorunda! Caddeye gelmiştim insanlar heryerdeydi araya karışıp kurtulabilirdim. Denedim. Olmadı.
Hala arkamdaydi gerizekali! Pastanenin önüne yetiştiğimde siyah bir arabanın içine elinde bi paketle giren bi adam gördüm ve hızımı arttırarak arabaya yaklaştım ve adam kapıyı kapamadan arabaya atladım. Anında kapıyı kapatarak "lütfen sürermisiniz bu cok acil peşimdeler lütfen? " diye tekrarladim cümlemi arka koltukta yanımda -elinde paket olan adam- oturuyordu ve şaşkın gözlerle beni süzdü sonrada şöförüne "sür" emrini verdi.

Sanırım bu seferde yırttım.
...

Öncelikle herkese merhaba bu benim ilk kitabim ve gerçekten çok heycanliyim. Güzel şeyler olmasını umuyorum. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.

All the love.x

TroublemakerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin