"i am gonna get a drink"

3.5K 92 2
                                    

31.12.14

"Yılbaşına gerçekten birlikte girdiğimize inanamıyorum?" dedim kollarım hala boynunda,elleri belimdeyken.

"Niye bu kadar şaşırdın?Sevdiğim kadınla zaman geçiremeyecek miyim?"

Dudaklarını boynuma bastırdıktan
sonra sıcak nefesi tüylerimi ürpertti.

Sevdiği kadın olduğumu duyduğumda midem kasılmış dudaklarımın dudaklarıyla tamamlanması için içimden geri sayıyordum.

Yeni bir yıla sevdiğim adamın kollarının arasında girecek olma düşüncesi beni heyecanlandırıyordu.

Kollarımı ayırdığımda manzaraya karşı oturdum.Karşımdaki koltuğa oturduğuna şaşırdım çünkü manzaraya sırtını dönmüştü.Büyük bir şey kaçırıyordu.

"Bir şey içmek ister misin?" Nezaket, söylemek istediğim her şeye baskın gelmişti.
"Hayır teşekkürler" Göz alıcı çarpıl gülümsemesiyle başını yana yatırdı.

Şey, benim bir içkiye ihtiyacım olacak gibi.

Gizemli bir sesle mırıldandı "Alt dudağını kasten mi ısırıyorsun?" Diye sordu.
Gözlerimi kırpıştırdım ve ağzımı aralayıp dudağımı serbest bıraktım.
Kalbim deli gibi çarpıyordu.Aramızdaki çekimi, elektriğin yüklendiğini , boşluğu statikle doldurduğunu biliyordum.Birbirimize o kadar yakın oturuyorduk ki gözleri açık bal rengi , dirsekleri dizlerine dayalı , bacakları aralık.
0Öne uzanıp gevşekçe topladığım saçomı yavaşça çözfü ve parmaklarıyla saçlarımı özgür bıraktı.
Nefesim sıklaşmıştı ve kıpırdayamıyordun.
"Demek egzersiz yapmaya karar verdin?" diye solurken sesi yumuşak ve ahenkliydi.

Ah , dün onun telefonunu koştuğum için duymamıştım ve beni merak etmişti.Koşudan döndüğümde göğsüm inip kalkıyordu , bunun nedeninin şuanlık koşmakla ilgisi yoktu.
Takım elbisesi içersinde şirketten buraya endişeli bir şekilde gelmişti.
Beni öyle görünce yutkunup selam bile vermeden arabaya binip gitmişti.
Kulaklığımdan çalan müzik hala kulağımdan yankılanıyordu.

Parmakları saçlarımı kulağımın arkasına itti."Neden?" Parmaklarını kulağımda dolaştırdı.
-"Düşünmek için zamana ihtiyacım vardı" diye fısıldadım.Bacaklarım jole kıvamını almıştı , bana ne yaptığını iyi biliyordu.
-"Neyi düşünmek için?" ağzım açık halde bakakalmıştım ve parmakları kulağımdan çeneme kayıyordu.
-"Seni"
Meydan okuyan bakışlarına karşı önce davrandım ve üstüne atıldım.Bir şekilde hareketlendi ve göz açıp kapayıncaya kadar kendimi yatağın üstünde , altına çivilenmiş, kollarım başımın üstüne uzatılıp sabitlenmiş halde buldum.
Dili ağzımda , beni istiyor ve sahipleniyordu ve ben kullandığı gücün tadını çıkarıyordum.Bayan Gomez'i değil.Bu adam beni istiyordu.
Beni öpmeyi bıraktı.Kapattığım gözlerimi açınca onu bana bakarken buldum.
"Bana güveniyor musun?" diye soludu çabucak cevap vermemi istiyordu çünkü kendini tutamayacak kadar beklemişti.
İri iri açılmış gözlerimle kalbim kaburgalarımdan fırlayacak gibi çarparak ve kanım bedenimde çağlayarak başımı salladım.

Üstümdeki kıyafeti çıkarmak için yeltendiğinde dudaklarımdan zorla bir inleme çıktı
-"işte" yavaşça alt dudağını yaladı."O dudağını ısırıyorsun ve üzerimde nasıl bir etki bıraktığını biliyorsun" uzun işaret parmağını bir uyarı gibi ağzımın üstüne yerleştirdi.
Üstümdekileri hızlıca yere fırlattığında iç çamaşırlarımla kalmıştım.
Altında neredeyse kıvranıyordum.
"Bu iş gittikçe daha iyi bir hal alıyor, bir içki alacağım"
Eğilip yumuşacık bir his bırakan dudaklarıyla dudaklarımı öptü ve sonra ağırlığı yataktan kaydı.

The Sexretary::[jbieber]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin