Po té co jsem se dostala zpět do reality se mi nechtělo dělat vůbec nic, zmohla jsem se jen na chleba s máslem, pak jsem kousek nadrobila i ptáčkovi a šla jsem spát. Na druhý den, když jsem šla do školy, všichni se o něčem bavili. Jako vždy jsem nebyla v obraze. Když jsem si sedala, tak za mnou přišla Hana.
Hana: Už si to slyšela, už jsi to slyšela???
Já: A co?
Hana: Přijde nová spolužačka.
Já: Fakt?
Hana: Jasně.
Já: A jak vypadá?
Hana: Prý je mega krásná.
Já: No super.To tu tak chybělo. Zvoní, všichni si sednou do lavic a čekají až přijde učitelka. Když přišla i s tou novou, všem se otevřela pusa a začali na ní zírat. Ne doslova, ale zírali na ni. Měla dlouhé tmavě hnědé vlasy až po zadek, tmavě hnědé oči, byla hodně štíhlá a z klučičí strany by se to dalo říct tak, že má prostě velký zadek :). Třídní ji nám představila, jmenuje se Sandra a pochází někde z jihu a taky má adoptivní rodiče. Hned jak řekla že se může posadit všichni kluci jí ukazovali prázdná místa. Něco mě na ní zaujalo, nevím co, ale asi to vypadalo divně když na ní civím. Nakonec si sedla do volné lavice. Pořád jsem měla pocit že na ní je neco zvláštního, ale na nic jsem nepřišla. O přestávce byl okolo ní kroužek kluků, asi se snažili na ní zapůsobit. Zase mně začala ospalá nálada, ještě jsem si rychle stihla vzít mobil a pak jsem usnula.
Probudila jsem se a vzala jsem si mobil, bylo 15:45. Byla jsem před lékárnou, prohledala jsem si kapsy a zjistila že jsem šla něco koupit ptáčkovi na to křídlo, když jsem vyšla z lékárny a šla domů, viděla jsem nějakého týpka, který na mě civěl. Když jsem popošla, všimla jsem si že v ruce drží utrženou stránku. Trochu vypadala jak z nějaké knihy, pak mě to docvaklo, vždyť to byla stránka, která chyběla v knize o čase. Šla jsem k němu blíž, abych se zeptala, ale on utekl. Čekala jsem že omdlím, ale to se nestalo. Někdo okolo mě prošel, byla to dívka, která vypadala přesně jako ta nová....Sandra, ale jak to? Copak nejsem jediná které se tohle děje? Přesně jak jsem dořekla, tak jsem upadla do bezvědomí a probudila jsem se když zvonilo. Podívala jsem se na Sandru, taky vypadala jak kdyby si dala "šlofíka".Mám se jí zeptat? Nebo to nechat plavat?