Noví podezřelí

13 1 0
                                    

Omlouvám se za neaktivitu, měla jsem zakázány tablet a taky chystám novou knihu :)
A ano má tam být Noví podezřelí - množné číslo.
Užijte si čtení :*
_____________________________________________________________________________________________________________________

Ze Sandrou jsme utíkali cestou, také nám pomohlo to že náš podezřelý šlápl do barvy a tak nás dovedl rovnou k jeho paneláku.

Já: Teď ta horší část.
Sandra: Jaká?
Já: Jaké patro, jaké dveře?
Sandra: No říkal mi své příjmení, Lavryb
Já: Je určitě falešné.
Sandra: Nikdy nevíš.

S mrknutím oka vešla do paneláku a já šla za ní. Myslela jsem že nás do výtahu nepustí recepční ale očividně s tím neměla problém. Když jsme vešli do výtahu, tak jsem myslela že omdlím - Ne doslova. Bylo tam 15 pater a tipuju že v každém bude nejméně 10 pokojů!

Já: Jak ho krucinál najdeme?!?

Myslím že Sandra neměla taky slov, nerada jsem na to myslela ale než najdeme jeho pokoj tak dávno omdlíme. ( Teď to je doslova :D)

Sandra: Můžeme to vzít vylučovací metodou.
Já: A to jako jak?
Sandra: Bojí se výšek.
Já: Tákžéé.......
Sandra: Takže by nevešel ani do 11 patra.
Já: To je ale pořád deset pater!
Sandra: Taky říkal že jeho pokoj má balkón.
Já: Podle tohoto plánku má balkón jen 7, 8 a 9 patro
Sandra: To jsou jen 3 patra :).
Já: Tak jdeme. Jo a Já zvoním a TY MLUVÍŠ.
Sandra: Jo jasně ty srababo.

Vešli jsme do sedmého patra, nic zvláštního. Pak jsme šli do osmého, zastavili jsme se nad číslem 11. Nejen že s toho pokoje šel hluk, že jeden z nich zněl jak nás učitel fyziky ale taky na dveřích bylo VacLAV RYBa. Mrkli jsme na sebe a zazvonila jsem, pak to už převzala Sandra, musí si vymyslet dobrou výmluvu na to aby nás pozval dovnitř.

Crrrrr

Učitel: Dobrý....den
Sandra: Dobrý den pane učiteli.
Učitel: Dobrý, Dobrý den i vám Lucko
Já: Dobrý den
Sandra: Chtěli jsme se zeptat jestli by ste nám nepomohl.
Já: Ano, mi trochu nechápeme učivo a tak jsme si chtěli o tom popovídat.
Učitel: V pořádku, pojďte dál.
Já: Nerušíme vás? Nemáte tu někoho?
Učitel: Ne, pojďte dál.

Nakonec jsem to z poloviny zachránila já, ale to je fuk.
Hned jak jsme vešli tak mohl předstírat co chtěl ale šlo jasně a zřetelně poznat, že se jeho kámoš schovává v ložnici. Po nějaké době, když jsme si už všechno řekli tak jsme uslyšeli zvuk, někdo lezl oknem na balkón.

Já: Co to bylo?
Učitel: To nic...
Sandra: Vážně?
Učitel: Ano. Myslím že jsme si řekli vše.
Já: Děkujeme, na shledanou.
Sandra: Na shledanou.
Učitel: Ano, ano, na shledanou.

Jak jsme vyšli tak jsme utíkali k výtahu aby jsme stihli spatřit toho "Lavrybu". Jak jsme vyběhli z paneláku tak jsme utíkali k balkónům. Jeden se kýval a metr od něj červená střecha byla prohlá. Minuli jsme ho. Najednou jsem omdlela, tipuju že Sandra asi taky. Vzbudili jsme se ve skříni a v pokoji chodila postava.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Zjistí Lucka a Sandra kdo byl doopravdy jejich podezřelý?
A kdo je tajemná postava v pokoji?

Trhliny časuKde žijí příběhy. Začni objevovat