Alimentație sănătoasă = Frumusețe

267 24 5
                                    

Cred că toată lumea știe vorba "Ești ceea ce mănânci" și să știți că este adevărată. Vreau să zic că dacă veți mănca sănătos veți fi sănătoși, nu dacă voi mânca un măr voi fi un măr... NUUU...
Top 10 cele mai sănătoase alimente pentru frumusețe

1. Roșiile protejează pielea împotriva radiațiilor nocive ale soarelui

2. Morcovii sunt foarte buni pentru părul fragil și subțire datorită conținutului său de vitamina A. De asemenea protejează pielea de soare.

3. Citricele previn apariția ridurilor și fac pielea mai elastică.

4. Semințele de in și de floarea soarelui ameliorează mătreața și dau strălucire parului și unghiilor.

5. Avocado protejează structura pielii.

6. Lămâia ajută să ai o siluetă de vis plus face pielea mai luminoasă și mai curată.

7. Usturoiul curăță tenul și te scapă de răceală și de unele boli.

8. Somonul este un aliment care ajută foarte mult părul. El ajută la creșterea mai rapidă a lui, previne uscarea scalpului și dă strălucire părului.

9. Ouăle te ajută să ai niște unghii sănătoase și rezistente.

10. Fructele de pădure conțin multe vitamine benefice pentru pielea ta care nu doar că îți vor lumina pielea dar va fi și mai purificată.

Un lucru important pe care trebuie să îl știți este faptul că alimentația sănătoasă este foarte importantă pentru sănătatea noastră dar și pentru frumusețea noastră.

Deci prin asta vreau să spun că cu cât mâncăm mai sănătos cu atât vom arăta mai bine. Nu vreau să va zic că dacă vreți să arătați bine trebuie să țineți post toată viața...Nuuu:)). Nu trebuie să mâncați doar fructe și legume pentru că și în celelalte alimente găsim minerale dacă le mâncăm cu moderație.

Sunt persoane care au mâncat toată viața lor numai fructe și legume, iar acum la 80 de ani arată ca la 30.

Sper că o să ascultați sfaturile mele și o să încercați să mâncați mai sănătos de acum!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hello girls!!! Sper că va plăcut capitolul și sper să votați pentru el și să mă urmăriți în continuare pentru că am nevoie de sprijin!!! Vă rog!♥



♥Frumusețe naturală♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum