Secretele unui păr fabulos

258 24 2
                                    

Cu toții vrem să avem un păr fabulos. Astăzi am să vă spun niste mici secrete pentru a avea un păr cât mai sănătos și mai frumos. Sper să vă placă și să vă folosească aceste secrete. Vă pup*!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Secretele unui păr fără fire despicate
Un păr fără fire despicate este un vis pentru o femeie. Iată câteva secrete:

1. Folosirea unui balsam de păr la fiecare spălare este foarte importantă pentru că repară firele despicate, îi dă strălucire părului și îl face mai sănătos. Vaș recomanda unul cât mai natural care să conțină ului de argan.

2. La fiecare 8-10 săptămâni va trebui să tăiați un centimetru din prețiosul vostru păr pentru că așa veți scăpa de toate firele despicate și părul vă va crește mai lung.

3. Cum vam mai spus și în alt capitol niciodată să nu vă pieptănați părul cât este ud pentru că se rupe foarte repede.

4. Consumarea multor lichide mai ales în sezonul cald este foarte importantă.

5. Evitarea uscării părului cu uscătorul mai ales la o temperatură înaltă.

6. Evitarea produselor pentru îngrijirea părului (șampon, balsam, etc.) care conțin alcool.

7. Noi ne dorim un păr frumos dar producătorii vor doar să-și vândă produsele așa că aveți grijă ce produse vă cumpărați.

Secrete pentru prevenirea părului gras

1. Spălarea pe cap zilnică cu un șampon ușor de zii (de preferat unul de copii).

2. Nicodată să nu te speli pe cap cu apă fierbinte. Folosește apă călduță.

3. Obiceiul de a pune mâna în păr sau de a te scărpina în cap trebuie să dispară pentru ca părul se murdăreşte foarte repede.

4. Înceracă să nu folosești o tonă de produse cosmetice pentru păr pentru că dăunează grav.

5. Alimentația este din nou foarte importantă așa că aveți grijă cr mâncați.

6. Stresul e una dintre cauzele apariției părului gras deci odihniți-vă.

Mătreața

Cauzele mătreții sunt foarte multe dar principala cauză este stresul. Din cauza pubertății multor persoane le apare mătreața iar remediile sunt o mulțime. Eu consider că cele mai bune remedii sunt măștile pentru păr. Dar nu toate măștile sunt bune.

Top 3 măști bune contra mătreții

1. Masca cu ou este una dintre cele mai bune măști pentru păr iar eu vaș recomanda să o încercați. Bate două ouă și cu o pensulă de întins vopseaua întinde la rădăcina părului puțin ou. Așteaptă cât de mult poți. De preferat o oră apoi clătește-te cu apă călduță.

2. Masca cu suc de mere. Dizolvă în apă două lingurițe de suc de mere ,făcut de tine fără zahăr și aplică acest amestec direct pe scalpul părului. Trebuie să stai cu această mască aproximativ un sfert de oră.

3. Masca cu ulei de măsline. Seara înainte de culcare aplică puțin ulei de măsline călduț pe scalpul părului și maseazăți pielea capului cu mișcări circulare ale degetelor. Lasă masca să acționeze peste noapte iar de diminiață spalăte pe cap cu un șampon ușor diluat cu apă.

Alte idei de măști naturale: masca cu ceapă, masca cu lămâie și usturoi, masca cu iaurt și piper, masca cu oțet etc...

Pentru ca părul să aibă un luciu frumos vă recomand lămâia care este foarte bună aplicată pe păr.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Scuze că nu am mai postat de mult dar acum lucrez și la altă carte numită "Nimeni nu mă iubește By IoanaBiancaPauleanca" dar încă nu am publicat-o. Sper să vă placă acest capitol pentru că am lucrat mult la el. Vă pup!!!♥

♥Frumusețe naturală♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum