Anorexia

208 14 3
                                    

Hello girls m-am gândit să fac și capitolul acesta pentru că a fost cerut de +OtiLia465. Sper să vă fie de folos mai ales ție +OtiLia465.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anorexia nu este o boală ușoară. O mulțime de femei (dar și de bărbați) sunt anorexici. Cel mai des anorexia este boala anilor 14-23. Eu v-aș recomanda cel mai bine dacă sunteți anorexice să discutați această problemă cu familia și/sau un medic sau doctor.

Anorexia este boala alimentației. Cel mai important este să știți că poate fi tratată dar cu multă voință.

Mulți probabil că ați auzit că este la modă să fi foarte slabă și să fi anorexică. Să știți că nu este adevărat. Nu încercați să fiți mai slabe decât sunteți pentru că nu este sănătos. Încercați să aveți cel puțin 3 mese pe zi.

Limita normală de greutate după ani pentru fete:

7 ani = 17,4 - 30kg
8 ani= 19,9 - 35kg
9 ani= 21,8 - 40kg
10 ani= 24 - 47,4 kg
11 ani= 27,7 - 53 kg
12 ani= 30,8 - 63,2 kg
13 ani = 34 - 66,5 kg
14 ani = 37,8 - 72,6 kg
15 ani= 40,3 - 75,7 kg

Dacă vă încadrați în greutatea de mai sus înseamnă că sunteți perfect sănătoasă și nu trebuie să vă faceți griji că sunteți nici prea grase nici prea slabe. Dacă greutatea voastră este mai mică atunci vaș recomanda să consultați un medic dar după ce faceți și alte teste.

Sfatul meu ar fi să vorbiți mai mult despre problema voastră cu persoane de încredere. Încercați să mâncați cât de mult puteți. Beți multă apă pentru că hidratarea e importantă! Dacă cineva vă spune că sunteți slabă atunci gândițivă că așa este și încercați să vă rezolvați problema.

Alimente pe care să le consumați nu vă pot recomanda pentru că orice aliment e bine venit. De preferat să nu consumați pastile de îngrășat sau de slăbit sau eu mai știu de care.
Îmi pare rău dar mai multe informații nu am putut găsi. Sper totuși să vă fie de folos.

Hey aș vrea mai multe idei pentru cspitolele viitoare. Eu nu am nici o idee. Vă pup și vă mulțumesc pentru toate voturile, vizualizările și folowurile. Vă iubesc♥*

♥Frumusețe naturală♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum