Secretele mâinilor

182 18 1
                                    

Hello girls știu că nu am mai postat de mult dar cred că știți și voi că a început perioada aia nașpa cu teze și chiar nu am avut timp. Scuze ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Secrete pentru unghii și mâini frumoase și sănătoase

1. Beți multe lichide

2. Mâncați mai sănătos

3. Încercați să nu vă dați în fiecare zi cu lac de unghii. Lăsați unghiile să respire.

4. Hidratațivă cu o cremă potrivită.

5. Încercați să nu folosiți produse chimicale.

6. Dacă vreți să spălați rufele, vasele, etc... ar fi bine să vă protejați mâinile și unghiile cu mănuși.

7. Să nu vă tăiați cuticulele pentru că unghia se poate infecta.

8. Nu îți băga mâinile în apă rece sau fierbinte!

9. Protejeazăți mâinile de razele puternice ale soarelui.

10. Pentru un plus de stră lucire încercați masca cu migdale. Pisează câteva migdale și amestecăle bine cu ulei de măsline. Aplică amestecul pe mâini 10-15 minute. După ce trec minutele clătițivă cu apã călduță.

Pentru mâini frumoase și catifelate iar pentru unghii rezistente există o mulțime de remedii. Țineți minte că nu întotdeauna o cremă este cea mai potrivită. Poți avea reacții alergice la unele chimicale puse în cremă. De preferat crema să conțină cât mai multe ingrediente naturale.

Puteți să încălziți diferite uleiuri naturale și să introduceți mâinile în ele pentru mâinile crăpate.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sper ca acest capitol să vă fie de folos pentru că mie mi-a fost :3

♥Frumusețe naturală♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum