Hello girls. Cea mai mare problemă a adolescentelor sunt coșurile .
Coșurile sunt (din punctul meu de vedere) cele mai urâte chestii din lume (p.s. un coșmar ). În acest capitol am să vă dau câteva sfaturi despre cum să scăpați de ele. Acest capitol a fost cerut de NightFurry2015. Sper să vă fie de folos și să îmi scrieți comentarii dacă a mers!♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Top 10 alimente și remedii naturale pentru prevenirea coșurilor
1. Mierea și lămâia sunt foarte împotriva coșurilor deoarece lămâia usucă coșurile iar mierea corăță tenul și îl împrospătează. Amestecă într-un bol miere cu suc de lămâie apoi aplicăl pe față și lasăl să acționeze 10 minute. După ce au trecut cele 10 minute clătește-te pe față cu apă călduță.
2. Baia de aburi este foarte eficientă în potriva acneei și curăță tenul. Fierbe apă după care o poți lăsa așa sau poți adăuga ceai de mușețel, ulei de eucalipt, etc. Stai cu un prosop pe cap deasupra aburilor timp de 10-15 min. și așteaptă ziua de mâine.
3. Gheața este foarte eficientă și pentru hidratarea tenului. Se aplică pe față cu grijă și se stă 10 min.
4. Masca de față cu iaurt și castraveți este una dintre cele mai bune măști de față împotriva coșurilor. Se amestecă într-un bol și se aplică pe față 10-15 minute apoi se îndepărtează cu ajutorul apei călduțe. (Iaurt fără fructe)
5. Ciocolata neagră se știe că este foarte bună pentru dietă dar e foarte bună și contra acneei dar nu în exces.
6. Apa este cel mai important aliment. De diminiață ne trezim corpul nostru nu cere mâncare sau altceva. El cere apă. Dacă beți apă încontinuu fără să vă fie sete veți scăpa de coșuri.
7. Verdețurile sunt foarte bune și pot fi adăugate în multe mâncăruri. Cele mai bune verdețuri sunt: rozmarinul, menta, pătrunjelul, etc...
8. Iaurtul este un produs lactat care ajută mult împotriva coșurilor.
9. Roșia este un aliment pe care îl consumăm aproape zilnic și care este anti coșuri.
10. O alimentație sănătoasă este foarte importantă pentru că dacă am mânca numai fructe și legume atunci nu am avea nici un coș. Dar asta nu e posibil!
După ce veți scăpa de toate coșurile ca să nu vă apară altele trebuie să vă protejați în fiecare zi. Facețivă un ceai de mușețel și lăsați-l să se răcească până e călduț. Cu o dischetă sau un șervețel curat îl aplicați pe toată fața și îl lăsați să se usuce. Metoda se repetă de cel puțin 2-3 ori pe zi.
Cel mai important e:
1. să NU vă stoarceți coșurile (pentru că în locul lui apar 10)
2. să vă protejați fața și să evitați să vă puneți mâna murdară pe ea
3. să nu dați bani aiurea pe produse cosmetice scumpe care fac prea puțin
4. să evitați machiajul
CITEȘTI
♥Frumusețe naturală♥
SonstigesCartea "Frumusețe naturală" va conține mici secrete (pentru fete) despre frumusețe. Toate sfaturile care vor fi în această carte vor fi naturale, iar sfaturile vor fi pentru toate tipurile de ten, si pentru toate tipurile de persoană. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...