Exercițiile de sport și fitnessul nu trebuie să lipsească din nici o zi.
În fiecare zi trebuie să faci măcar 30 de minute de sport.În acest capitol am să vă arăt câteva exerciții simple.
Să începem!!!Exercițiul 1
De diminiață când te trezești ai nevoie de o încălzire înainte de a te ridica din pat. Deci în timp ce stai culcat în pat pe spate pentru început întindețivă cât puteți de tare, apoi ridicați încet un picior perfect drept cât puteți de sus și îl lăsți jos. Faceți la fel și cu celălalt picior. Următorul exercițiu constă în ridicarea corpului in poziția de șezut și rotirea ușoară a gâtului. După ce ați făcut aceste exerciții vă puteți ridica din pat ,dar nu brusc.Exercițiul 2
În timpul zilei este foarte important să faceți 30 de minute de gimnastică, deci să începem:----------------- ---------------- -------------
Să țineți minte că nici un exercițiu nu e miraculos. Nu vei face mușchi sau nu vei slăbi dacă vei face doar într-o zi acel exercițiu. Trebuie să-l faci în fiecare zi. Vă rog în timp ce vă voi recomanda exercițiile să le și faceți. Mulțumesc**!
------------------- ---------------- -----------Top 5 cele mai eficiente exerciții pentru slăbit și pentru creșterea mesei musculară
1.Genuflexiunile sunt printre cele mai bune exerciții deoarece îți lucrează aproape toate zonele musculare. Se execută cu mâinile perfect întinse în față și prin îndoirea genunchilor. Se execută de 10 ori pe zi.
2. Lumânarea este un exercițiu de care mulți cred că ați auzit. Acesta constă în ridicarea picioarelor cât de sus posibil. Se execută de 5 ori.
3. Fandările sunt exerciții ușoare care pot fi făcute oriunde. Punem un picior în fața celuilalt cât putem de depărtat și ne lăsă m pe el. Se execută de 10 ori cu fiecare picior.
4. Yoga este un sport care te relaxează și este foarte bun pentru starea voastră de spirit dar și pentru musculatură. Îl recomand la toată lumea.
5. Exercițiile cu brațele și picioarele sunt foarte diverse și nu pot să le scriu pe toate.
Aceste exerciții sunt absolut obligatorii să fie făcute în fiecare zi măcar jumătate de oră pentru un corp perfect♥
Să țineți minte că nu conteză ce exerciții faceți. Cea ce contează este să faceți!
Alergatul, fitnessul și ciclismul sunt doar câteva dintre sporturi care sunt foarte bune și vaș recomanda măcar o dată pe săptămână să le practicați.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sper că va plăcut capitolul și sper că va fost de folos!
Vă pup:*♥
CITEȘTI
♥Frumusețe naturală♥
De TodoCartea "Frumusețe naturală" va conține mici secrete (pentru fete) despre frumusețe. Toate sfaturile care vor fi în această carte vor fi naturale, iar sfaturile vor fi pentru toate tipurile de ten, si pentru toate tipurile de persoană. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥...