Kaçış 4

58 10 5
                                    

Arabaya bindigimde farklıydı birşeyler. Babam farklıydı, bana bakan gözleri farklıydı. Aslında son 1 haftadır farklı. Anlayamadığım bir neden den dolayı içimi bir korku kapladı. Suratıma bakmadan hemen kontağı çevirdi. Neler oluyordu burda ? ... Sessiz bir yolculuktan sonra önümde duran bina korkmama neden olurken babam arabadan inmiş beni bekliyordu. Korkak adımlarla arabadan inip binanın tabelasina baktım. Crazy Taka . Müzik sesleri dışarı kadar gelirken ben garipce babama neler oluyor bakışımı gönderdim. Babam ona baktığımı fark ettiğinde dikilmeyi bırakıp büyük ışıklı kapıdan içeri girdi. Hemen ardından da ben.
Kapıdan geçmemle alkol ve ter kokuları yüzünden yüzümü buruşturdum. Ahh sanırım koku alma yetkimi kaybettim. Birbirine çarpan bedenler , kenarda köşede hap atip patlayanlar ve hayvan gibi yiyişenler. Evet! Klüp bundan ibaretti. Ellerimi kulaklarıma kapatarak çoktan ilerleyen babamin peşinden koştum. Ama hala anlayamadım. Beraber içecek miydik ? Birkaç merdiven ve uzunca bir koridordan sonra bir odanın önünde durduk. Babam kapının yanındaki kel adama birseyler fısıldadıktan sonra adam başını sallayıp kapıyı açtı. Içeri girdiğimizde ses biraz daha az geliyordu. Oda siyah tonları ile dizayn edilmişti. Cool. Daha fazla dayanamayıp deri koltuklardan birine oturdum. Otururken koltuğun çıkardığı sesi işiten babam kaslarını kaldırarak bana baktıktan sonra oda gelip yanima oturdu. Sessizdi. Sanırım birşeyler oluyor ve birtek benim haberim yok. Daha fazla dayanamayıp yavaşça babama dönüp elimi elinin üstüne koydum.
- baba neden buraya geldik ?
Önce elinin üstündeki elime bakıp yavaşça elini çekti, sonra da kafasını kapıya çevirip ;
- fazla konuşmamaya çalış
Dedi. Lan burda noluyo?
- baba farkında mısın bilmiyorum ama değişiyorsun. Annem... Annem gittikten sonra değiştin.
İçimde birikenleri bir zamandan sonra ortaya dökmeliydim.
- değiştin baba.. eskisi gibi konuşmuyorsun benimle. Sana karşı bilmeden birsey mi yaptım ? Bana böyle davranma baba yalvarırım.
Dolan gözlerimi saklamak adına hızla yerimden kalkıp kapıya doğru gidiyordum ki kapının açılması ve birkaç takım elbiseli adamın girmesiyle olduğum yerde kaldım. En öndeki adam çirkin bir şekilde gülerek bana bakarken babam hafifçe öksürüp kendini belli etti. En öndeki şişman sevimsiz adam ilerleyip koltuğa babamın karşısına otururken diğerleri oldukları yerde duruyorlardı. Bende babamin yanına oturup etrafa "ne zaman gitcez yaa" bakışlarımı atıyordum. Bir süre sessizlikten sonra sevimsiz adam babamın önüne birkaç kağıt tomarı ve kalem çıkardı. Babam hic okuma gereği duymadan imzalamaya koyuldugunda sıkılmaya başlamıştım. Babam imzalamayı bitirip derin bir nefes aldığında bende aklımda ki düşünceler le boğuşuyordum. Ne yani buraya babamın islerini halletmek icin mi gelmiştik ? Birden aklıma takılan iki neden korkmamı sağlamıştı.
Birincisi ; babam hiçbir zaman işlerine beni karıştırmazdı yada yanında götürmezdi
Ikisincisi ; biz hani içmeye gelmiştik ?
Tamam ikincisi pek önemli degil ama birincisi hala içinde bulunduğumuz ortamı kapsıyor. Babam ayağa kalktığında bende hızla kalkıp babamın peşinden kapıya gittim. Tam çıkacakken iki tane adamın kollarımdan tutmasıyla kaşlarım çatıp beni tutan kollara baktım.

Masada oturan sevimsiz adamın söyledikleri karşısında bu tutarken babam çoktan gitmişti bile..
- Sen burda kalıyorsun güzellik. Yeni evine hoşgeldin.

Yarım saat geçmişti. Ağlayarak geçirdiğim yarım saat. Beni bir odaya kitleyip gidişlerinin ardından geçen yarım saat. Ağlamaktan kızarmış gözlerimi silip oturduğum yerden kalktım. Kırmızı büyük bir yatak, siyahlar içinde kocaman bir gardolap ve üstünde sayamadigim kadar renkleri olan atkı benzeri tüylü şeyler olan bir makyaj Masası. Hadi ama ne iğrenç !

Ben hala odaya bakarken kapı açıldı ve kel adam ile yanında kısa boyuna rağmen mini Pullu bir elbise giymiş , biçimsiz dudaklarından burnuna kadar kırmızı ruj sürmüş ve elinde kırmızı bir elbise tutan bir kadın vardı.
Adam kapıda beklerken kadin bana doğru gelip elini yanağıma koydu. Başımı geri çekeceğim sırada gözlerini gözlerime dikip " evine hoşgeldin küçük kız " diyerek itici bir şekilde gülümsedi . Elindeki kırmızı süper mini elbiseyi yatağın üstüne koyup kapıya doğru ilerledi. Hızla koşup önüne geçtim.
- Bana ne yapacaksınız ? Babam nereye gitti ?
diye bağırdım. Aldığım cevapsa bir ömür daha ağlayacağım anlamına geliyordu.
- ahh tatlim. Demek bilmiyorsun. . Baban seni buraya sattı ve GİTTİ. Artık buraya aitsin.
Uzunca beni süzdükten sonra
- elbiseyi giy beni bekle makyajını yapacağım.
Diyerek odadan çıktı. Arkasında aglamaya hazırlanan beni bırakarak.

Başka bir şansım olmadığından elbiseyi üzerime geçirip makyaj masasına oturup kadını beklemeye başladım. Silmekten kızarmış burnum ve dağınık saçlarımla hiçte güzel görünmüyordum.
Biraz bekledikten sonra kapı açılıp içeri o kadın girdi. Hemen arkama geçip belime kadar uzanan saçlarımı tepeden bir şekilde topladı. Seri hareketlerle makyajımı yapıp maşayı prize taktı. Bir yandan saçlarımı ayırıp bir yandan konuşmaya başladı. Bende ağlıyorum işte. .
- Bak.. Şu konuda bir anlaşalım . Kaçmaya çalışma yok. Anlaşıldı mi ? Buradan kurtulamazsın.
Maşayı çekip bukle halini almış saçımı serbest bıraktı ve bir diğerine geçti.
- inan bana bende denedim zamanında ama kaçamadım..
Bir yaş daha düştü gözümden.
- ikinci kural ise müşteriyle konuşmak yasak.
Söylediği şeyle kafamı çevirip kadına baktım. Ne müşterisi ?
- ne müşterisi ?
Kadın bir süre gözlerime bakip işine devam etti.
- burada olmak için fazla masumsun.
Söylediği şeyle başımı öne eğerek parmaklarımla oynadım.

*****************
Ayağımdaki topuklularla merdivenlerden inmeye çalışırken ayağımı burkmam ile vücudum soğuk zemine kapaklandı. Canımın acısı ve birilerinin gördüğünü göz önünde bulundurarak gözlerimi sımsıkı kapattım. Ağlayacaktım az kaldı. Ben hala gözlerim kapalı şekilde yerde otururken yanımda ki hareketlilikle gözlerimi açtım. Eğilmiş bana bakan gözleri gördüğümde ne olduğunu anlamayarak gözlerimi kırpıştırdım. Yavaşça geriye doğru çekilerek elini bana uzattı, kaşlarımı çatıp eline baktığımda elini gözümün önüne getirerek salladı. Suratına boş boş bakmayı kesip hiçte nazik olmayan bir şekilde elini kenara ittirip yerde dizlerimin üstüne oturdum. Dolmaya başlayan gözlerimi elimin tersiyle silip başımda bekleyen çocuğa baktım. Ona baktığımı fark ettiğinde oda yere bağdaş kurup oturdu. "Oda mı terk edildi acaba" diye düşünürken saçmaladığımı fark ettim. Bir gerçeği göz ardı ederek; sahi terk edilmiştim ya ben..
Yerde öylece otururken birden bu yaptığımızın ne kadar aptalca olduğu kanısına vararak;
-ne var.! Diye bağırdım , suratına karşı.
Hiçbirşey söylemeden yavaşça yüzüme doğru yaklaştı ve ben daha ne olduğunu anlayamadan dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu." Hayatım daha ne kadar boka batacak diye düşünürken erken davranmışım sanırım. "
Geri çekildiğinde gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu, bense parmaklarımı dudaklarımın üstüne götürüp olayın şokunu atlatmaya çalıştım. Ve ardından... " LAN O BENİM İLK ÖPÜCÜĞÜM " diye içimden geçirirken karşımda oturmuş mayhoş gözlerle bana bakanın suratına bir tane patlattım.
-Sen... Sen nasıl beni öpersin!?
Hızla ayağa kalktığımda dengemi sağlamaya çalıştım bir süre, o da ayağa kalkıp karşıma dikildi. Yavaşca elini kaldırıp yanağıma koyunca içimin ürperdiğini hissettim. ALLAH'ım sen bana dayanma gücü ver.
Kafasını kulağıma yaklaştırıp " Çok güzelsin" diye fısıldadı. Hızla başımı yana çekip bağırdım.
-Bana bir daha dokunma!
Bağırmama karşılık hiçbirşey söylemedi de yapmadı da. Bir süre boş gözlerle yüzüme bakıp arkasını döndü. Gidiyor işte diye düşünürken birkaç adım atıp pat diye olduğu yere düştü. Hızla yanına gidip yüzünü kendime çevirdim. Yine o mayhoşluğunu koruyan gözleriyle yüzümü inceleyip gözlerini kapattı. Korkmaya başlarken elimi boynuna götürüp nabzını kontrol ettim ve gayet normaldi.. ne yani uyuyor mu ?! Ahh hadi ama ciddi misin sen ? Allah'ım affet ama bu gün üstüme fazla gelmedin mi ? Oflayarak cansız gibi yatan çocuğu dürtüp uyandırmaya çalıştım fakat ölü gibi yatarken pek fazla işe yaramıyordu. Ben hala onu dürterken arkamdan gelen ayak sesleriyle hızla doğruldum. Az önce beni odaya fırlatan adam bu tarafa doğru geliyordu. Evet fark ettim de Sıçtık.
#######

Merhaba arkadaşlar çooooooooooooook uzun bir aradan sonra tekrardan yeni bölümle geri döndük. İyi kötü birçok şey yaşadık. İlk önce bölümü yazdığımız kağıdı kaybettim ( ben kaybettim xnznsjxnsms ben ; buse 'jdjddndd ) daha sonra sınıf tekrarı yaşadık malesef ve bu sene son şansımız. Zorunlu olarak derslerle ilgileniyoruz. Bölümler artık daha aktif olacak. Daha önceden de söyledim bunu fakat gerçekleştiremedim. Özür dilerim. Bu sefer elimden geleni yapacağız. Ve bundan sonra ki bölümlerde de kendimizi daha fazla geliştirecegiz. İyi akşamlar. Lütfen bol bol yorum yapın arkadaşlar :)
Poncik yazarınız..

KAÇIŞ ( TAŞINDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin